Uutiset:

Onko tiedossa hyviä bileitä? Linkitä ne kalenteriimme!

Main Menu

Miksi pyörä näyttää tai ei näytä hyvältä?

Aloittaja Kokkonen, 18 syyskuu 09, 19:51:50

« edellinen - seuraava »

rieska

Jos noi "ilmakolot" olis poissa niin toihan olis mankin kokonen :O
Sopusuhtaselta tuo meikäläisen silmään näyttää.

Edit by Hemuli: Poistin turhan quoten.
Elli, tuo vaaksa paskaa voutille!

Hemuli

Makuasioista ei voi kiistellä mutta huonoa makua voi paheksua ;) ... En nyt viitsi kohta kohdalta laulaa T-Bonea suohon vaikka siihen oiva tilaisuus tässä tarjotaankin ;D .
Sportsters rule - blowing away big twins since 1957

Raimo-Raato

Vaan nääks mä oikein että etupuristin on HD:n oma? Takana nyt ainain ratasjarru jotka ei tunnetusti kauheesti pidä. Tossa myllyssä kun nyt kumminkin jo pikkasen löylyäkin.

Edit: Niin ja mainittakoon ettei tuo munkaan silmää miellytä. Mutantit miellyttää monin kerroin enemmän. Kait se on että vanhaa ja uutta ei pie sotkee varsinkin jos uuden tekniikan ympärille leivotaan vanhaa stuukkia...
A.K.A. Rambe

Tuusulan T-Bone

Lainaus käyttäjältä: Hemuli - 29 syyskuu 09, 13:49:53
Makuasioista ei voi kiistellä mutta huonoa makua voi paheksua ;) ... En nyt viitsi kohta kohdalta laulaa T-Bonea suohon vaikka siihen oiva tilaisuus tässä tarjotaankin ;D .

Kuule anna palaa vaan, ei se siitä paremman näköiseksi muutu... ;D
Long John Stroker

Lyytinen

Täten ilmoitan, että olen T-Bonen puolella jos turpakäräjät tulee :)

Raimo-Raato

Lainaus käyttäjältä: Tuusulan T-Bone - 29 syyskuu 09, 15:07:44

OT OT OT!!! Nyt ollaan uhkaavasti menossa niin pahasti ohi aiheen että pitäiskö ja uskaltaisko tuonne perustaa "Hauku mun prätkä" -keskustelu?  ;D Ei heikko hermoisille...  8)
A.K.A. Rambe

Tuusulan T-Bone

Lainaus käyttäjältä: Raimo-Raato - 29 syyskuu 09, 16:35:14
Lainaus käyttäjältä: Tuusulan T-Bone - 29 syyskuu 09, 15:07:44

OT OT OT!!! Nyt ollaan uhkaavasti menossa niin pahasti ohi aiheen että pitäiskö ja uskaltaisko tuonne perustaa "Hauku mun prätkä" -keskustelu?  ;D Ei heikko hermoisille...  8)

Toi mun löpinä liittyykin enemmän tohon toiseen ketjuun. Eikä sitä ole tarkoitettu haukkumiseksi, vaan siinä yritetään vastata itse esitettyyn kysymykseen "miksi pyörä ei näytä hyvältä".

Mutta enpäs älynnyt laittaa sitä kuvan kanssa sinne, sorry vaan. :-[ Osaisko/pystyiskö/viitsiskö joku?

Edit: Kokkonen. Siirto on tehty, sopiikin paremmin tämän otsakkeen alle.
Long John Stroker

Sami

Lunkan kans juteltiin talvella jossain niistä näyttelyistä Daytonassa kuinka jotkut pyörät ulkonäköön sen enempää puuttumatta vaan näyttää siltä että olis helvetin mukava päästä niillä vähän vaihteleville alustoille räppäämään (edellyttäen että mahdollisesti uuden koneen sisäänajo olis jo suoritettu).

Tuo näyttää just siltä!

petejiiii

Komppaan Hemulia ja Samia mitä tulee pyörän hienouteen ja räppäyshoukuttelevuuteen. Pari pikkuasiaa tosin "häiritsee" vähän - etuputken lähtö on outo (miksei kunnon mutkaa, vaan tommonen hetitaaksekunmahdollista), vaimennin voisi olla töykeempi töröttäjä, satulanjouset liian pitkät (mennyt penkki outoon asentoon - varmaan kuski pysyy paremmin kiihdytyksessä mukana) ja on se putsarikin vähän ihme asennossa. Sen sijaan perushommat on kunnossa: runko on asiallinen, sitäpaitsi se on täydellisesti linjassa etupytyn keskikohdan kanssa. Tankkikin on ehdottomasti mitä tyylikkäin ja ehdottomasti oikean kokoinen. Samaten pyörät, keula, lokari, kaikki toimii. Tuo ritlä lampun edessä on tosi hieno yksityiskohta (täytyy kai kopsata shoveliin)

mikira

Lainaus käyttäjältä: Raimo-Raato - 29 syyskuu 09, 14:16:03
Vaan nääks mä oikein että etupuristin on HD:n oma? Takana nyt ainain ratasjarru jotka ei tunnetusti kauheesti pidä. Tossa myllyssä kun nyt kumminkin jo pikkasen löylyäkin.

Edit: Niin ja mainittakoon ettei tuo munkaan silmää miellytä. Mutantit miellyttää monin kerroin enemmän. Kait se on että vanhaa ja uutta ei pie sotkee varsinkin jos uuden tekniikan ympärille leivotaan vanhaa stuukkia...

Ai onko tämä nyt sitten hieno? Tähän vehkeeseen mahtuu tuonne etupytyn ja rungon väliin ainakin kääpiöpigviini, jotenkin näyttää vielä siltä että pitää persekkin kustomoida girurkilla että tuohon penkkiin voi istua...

Soikkeli

Tämä keskustelu muuttuisi paljon hauskemmaksi jos kaikki laittaisi oman tekeleensä kuvan ja muut voisi "anonyymisti" sitten kehua mikä meni pieleen.
Luonnollisesti rakentaja sitten korjaisi virheensä raadin lausungon jälkeen kiltisti vastaamaan kollektiivista makua  :P
C.O.G. 
Lifemember

nicnac

Tahtoo tuallaaset ketjut

Näistä pyörä mauista on kyllä ollu hauska lukia...onneksi meillä on kaikilla oma maku ;D

Smokie

Lainaus käyttäjältä: Soikkeli - 29 syyskuu 09, 21:54:57
Tämä keskustelu muuttuisi paljon hauskemmaksi jos kaikki laittaisi oman tekeleensä kuvan ja muut voisi "anonyymisti" sitten kehua mikä meni pieleen.
Luonnollisesti rakentaja sitten korjaisi virheensä raadin lausungon jälkeen kiltisti vastaamaan kollektiivista makua  :P

Muahahahaaa, tälle lausunnolle saakin varmaan jatkoa meikäläisen Moulinex projektissa! Harmi että lausuntojen perusteella mun suunnitelmat menee matkimiseksi, mutta nooooooooooohhhhh, matkijahan on vain hiukan myöhästynyt edelläkävijä. Jos ennen ei ollut niin uusista kuvioista tulee varmasti olemaan jokaisella mielipide...

Tuusulan T-Bone

Mä oon nyt monta tuntia yrittäny löytää kuvaa pyörästä, jossa stuukki kulmineen ja mittasuhteineen olis mun mielestä kaikilta osin kohdallaan, eikä mikään yksityiskohtakaan tökkisi häiritsevästi öögaan. Ei oo vielä löytyny... ;D

En luovuta.
Long John Stroker

Janne R.

Lainaus käyttäjältä: Soikkeli - 29 syyskuu 09, 21:54:57Luonnollisesti rakentaja sitten korjaisi virheensä raadin lausungon jälkeen kiltisti vastaamaan kollektiivista makua  :P

Loistava idea  ;D Alkaa käydä aikamoinen kuhina talleilla ens talvena  ;D