Uutiset:

Onko tiedossa hyviä bileitä? Linkitä ne kalenteriimme!

Main Menu

Miksi pyörä näyttää tai ei näytä hyvältä?

Aloittaja Kokkonen, 18 syyskuu 09, 19:51:50

« edellinen - seuraava »

Tuukka

Suomalais italialaista disainia. Olisko tää nyt sitten vaikka high low techiä?
C.O.G.

Miikka

Hai tai lou, tekillä tai ilman, hieno motskari ;)

KK

^^ toi on makee! Onneks ne höyläpenkin kokoiset takarenkaat alkaa olla historiaa!!
F.U.

Miska

Lainaus käyttäjältä: KK - 25 tammikuu 11, 07:50:04
Onneks ne höyläpenkin kokoiset takarenkaat alkaa olla historiaa!!

Toistaiseksi. kyllä nekin vielä paluun suorittavat.
-Just another guy on the lost highway-

Tuusulan T-Bone

Kylläpähän toi ruotsipoikien viimeistelytaso vetää aika hiljaiseksi. Hienoja laitteita - ehkä vähän liiankin hienoja... häviää särmä... ::)

Väärillä moottoreilla ne vaan noita tekee. ;D
Long John Stroker

Raimo-Raato

Se on vaan niin väärin kun shovel, pannu tai rysty ja Evon laatikko. Ei sulata!
A.K.A. Rambe

tyg

^^ toi on makee! Onneks ne höyläpenkin kokoiset takarenkaat alkaa olla historiaa!!

Riippuu kuskin hartiavälistä sopiva rengaskoko?

Mulle riittää max.155

Tuukka

Lainaus käyttäjältä: Raimo-Raato - 25 tammikuu 11, 11:32:33

en kyllä minäkään. Toi evon laatikko on muutenkin niin ruma ja siitä puuttuu yksi olennainen osa jolla moottoripyörä käynnistetään. Toi mopedi on muuten vaan niin hieno, että oli pakko laittaa.
C.O.G.

Rezi

Noissa ruotsaisissa pyörissä on tankin ja rungon yhtymäkohta kyllä ruma. Onko tankin pyrstön pakko olla tuollainen leveä lämiskä.....Ei istu mun silmään. Mutta toki räyhäkän näköisiä laitteita. Tuollaseen möhky-billet-stretsi-chopperiin sopii hienosti tuollainen kohtuuleveä 18" takanakki.

Soikkeli

17X6" vanne ja 190 leveä yllä. Jos muistan oikein.
C.O.G. 
Lifemember

Janne R.

Lainaus käyttäjältä: Raimo-Raato - 25 tammikuu 11, 11:32:33

Selkee markkinarako MoColle: "Old-skool-style chrome cover to transform your Evo gearbox to look like a Shovel gearbox within a heartbeat. Also available in special Dark Custom black chrome finish, only $300, optional (non-functional) kickstart pedal sold separately"...

KK

Lainaus käyttäjältä: tyg - 25 tammikuu 11, 13:00:30

Riippuu kuskin hartiavälistä sopiva rengaskoko?

Mulle riittää max.155
Siksipä omassani on 4" leveä kiekko, ei tule turhaan yli hartioiden, toki lähellä ollaan... :)
F.U.

ma^ko

Jannul tuos ajokuvassa on ihan hyvä rotsin koko mut silti toi takapallo on mun silmään lähinnä koomisen näköisen, ei noi überleveät koskaan näytä hyviltä.
Lähes kaiken mitä insinööri on ryssinyt, voi ihminen korjata.

Tuusulan T-Bone

Lainaus käyttäjältä: Rezi - 25 tammikuu 11, 16:21:40
Noissa ruotsaisissa pyörissä on tankin ja rungon yhtymäkohta kyllä ruma. Onko tankin pyrstön pakko olla tuollainen leveä lämiskä.....Ei istu mun silmään.

Samaa mieltä, mut onneksi niissä kaikissa ei oo tollasta.

Asiasta toiseen. Sitä aina välillä yllättää itsensä mietiskelemästä tällaisia jonninjoutavuuksia, ja rupeaa sillain pikkusen vituttamaan. Eihän siinä mitään: kun pyörää rakentaa, on sangen mukavaa mietiskellä yksityiskohtia ja hieroa pikkujututkin sellaiseen kondikseen, että ei myöhemmin vituta. Mutta kun loppujen lopuksi totuus on kuitenkin se, että kaikkein eniten mieltä lämmittää kunnon chopperin näkeminen tien päällä. Siis sellaisen, jossa eturengas tiedustelee tienpinnan laatua riittävän kaukana kuljettajasta, jossa veekakkosen sävelkorvaa hivelevä käyntiääni tunkeutuu väkevästi tajuntaan ja jossa kuskin pitkän nahkarotsin helmat lepattavat ajoviimassa. Juuri se lämmittää mieltä paljon enemmän kuin veret seisauttavalla tavalla viimeistellyn rakkineen tuijottelu näyttelyssä. Puhumattakaan tietysti siitä, että itse ajelee sillä pyörällä.

No tää nyt oli taas tätä... ei pidä ottaa vakavasti. ::)
Long John Stroker

Tuukka

Kyllä pientä vierotus oiretta ajelusta on havaittavissa. Synkältä näyttää kun katsoo ikkunasta pihalle.

Täyttääkös tää muuten tuusulan piirikunnan chopper säännökset? Viime kesältä Norrtäljestä
pope express II

C.O.G.