Uutiset:

Onko tiedossa hyviä bileitä? Linkitä ne kalenteriimme!

Main Menu

Miksi pyörä näyttää tai ei näytä hyvältä?

Aloittaja Kokkonen, 18 syyskuu 09, 19:51:50

« edellinen - seuraava »

Tuukka

käsivaihde kiihdyttelyssä on aina vähän enemmän meinikiä.
C.O.G.

Hemuli

Enpä huomannutkaan tuota keulaa - kyllästyikö omistaja lopulta puolanspringerin vatkaamiseen?
Sportsters rule - blowing away big twins since 1957

Soikkeli

Voihan tuossa käsivaihteessa olla tyyliä ja knukkelissä jotain salaa ihailtavaa mutta se on vaan niin että se jäi kuitenkin toiseksi pannulle kun paremmuutta mitattiin kellolla ;D
C.O.G. 
Lifemember

Webmaster

Lainaus käyttäjältä: Soikkeli - 28 elokuu 10, 17:45:58
Voihan tuossa käsivaihteessa olla tyyliä ja knukkelissä jotain salaa ihailtavaa mutta se on vaan niin että se jäi kuitenkin toiseksi pannulle kun paremmuutta mitataan kellolla ;D
Juuri näin !
Mutta pitäskö siellä alkaa antamaan ns. ikätasoitusta. Eli jos tekniikka on ennen Korean sotaa, niin sais vaikka puoli sekkaa per vuosi loppuajasta pois  ;D (vitsi, vitsi)

Don Quijote

Tässä vähän samaa meininkiä, kuva on tosin vuodelta -56 ja paikka on Bonnevillen suola-aavikko. Tämä knuckle kulki tuona vuonna karvan verran alle 163 mph (262 km/h) ja oli sen vuoden kolmanneksi nopein sarjassaan. Kuski on Jim Hunter -niminen herrasmies.
Huomaa keula (vrt. Peten keulaan)

"ainoa asia mitä ihminen on oppinut historiasta on se, ettei ihminen ole oppinut mitään historiasta.

Kiiski

Juu se keula on Peten kotitekonen kun se ei itse vastaa niin täytyy mun avautua. Kyllä Harrikat kulki kovaa ennen vanhaan.Kuva vuodelta 50 Jerry Branch. 2 x 88 cid konetta + 4 x Linkert.

jakke

huikee mielikuvitus noilla ruotsimopo rakentajilla kun ovat monen väristä keksiny tehä tosta samasta mallista  ;D

-jakke

ma^ko

Lainaus käyttäjältä: jakke - 24 tammikuu 11, 16:30:08
huikee mielikuvitus noilla ruotsimopo rakentajilla kun ovat monen väristä keksiny tehä tosta samasta mallista 

Niil kato lienee joku muotti tahi muu pullautin joka ulostaa noita identtisiä tekeleit ulos ja jollain pitää kaverin pyöräst erottua... ERI VÄRILLÄhän se onnistuu!
Lähes kaiken mitä insinööri on ryssinyt, voi ihminen korjata.

Tuusulan T-Bone

Jaa? No, ihan onnistunut pullautin, tosin vähän lyhkänen. ;D
Long John Stroker

Kaaleppi

Kyllä tuollaisella "tehdaskustomilla" päräyttelisi.
Väriähän voi ja pitääkin aina välillä vaihdella.

Tuukka

Mikäs vitun tehdaskustomi toi on??? Ainoot tehtassa tehdyt osat on varmaan tekniikassa.
Toihan on lähes kokonaan käsityönä tehty moottoripyörä. Mitäs pahaa siinä on, että jotkut
vaikkakin ammatikseen rakentavat osaavat tehdä jotain helvetin hyvin?

Jotenkin tuntuu, että tälläkin foorumilla alkaa jutut menemään siihen suuntaan.
Että jos joku duunaa jotain kammottavan näköistä viritelmää se on badass radical.
ja äärimmäisen viimeistellyt laitteet on vähän niinkun liian siistejä "tehdas kustomeita"

"Heh toihan nyt on tollanen tehdas kustomi joita ruottalaiset vaan putkauttelee erivärisinä.
Toista on toi kotona tehty dyna josta on katkastu takalogis ja boltattu räyhäkäs putkisto ja kustompenkki. badass radical " kamoon!
C.O.G.

Hemuli

Heh... Paljon savua mutta oli siellä vähän tultakin seassa... Kyllähän hienoja pyöriä syntyy muustakin kuin ruosteisesta lattaraudasta eikä ruotsinpoikien tekeleitä käy haukkuminen, mitä täällä nyt kateelliset vähän vinkuu nurkissa ;D.

Muistuupa kuitenkin mieleeni viime vuoden Custom Bike Show, siellä oli chopper-luokassa rivissä noita Mkher/UCC rakennussarjapyöriä ja täytyy melkein sanoa että kyllä sen punaisen tojotacorollankin löytää helpommin citymarketin parkkipaikalta kuin oman pyöränsä siitä rivistä. Eikä siinäkään mitään vikaa ole että sveamamman pojat on tajunneet ottaa ruotsichopperin parhaat palat ja kasata niistä valmiita sarjoja jotka voi käytännössä kuka tahansa jolla jakari pysyy kädessä rakentaa valmiiksi. Ei pyörää ole tarkoituksenmukaista keksiä joka kerta uudestaan.
Sportsters rule - blowing away big twins since 1957

Tuukka

Joo. kyllähän niitä siellä aika riittävästi oli... Enkä mä tarkoita, että se olis ainot tapa rakentaa.
Ärsyttää vaan hiukan toi noitten pro rakennelmien väheksyntä. Noilla muutamalla amerikan
foorumilla joita tulee välillä luettua se on mennyt jo ihan älyttömyyksiin. tyyliin: Ai sä teetit runkomuutoksen, häpeä!!! Mä teen kaiken itse vaikkakin päin persettä ja huonosti, mutta se on sitä backyard buildin badass meinikiä. Toivottavasti tällä ei taannuta sille tasolle.
C.O.G.

Soikkeli

Jossain välissä olisi kiva rakentaa vaikka pyörä esim. Hogtech:in rullaavasta. Ja valita väri. Olisi säästynyt hermot useaan otteeseen ja paljon rahaa siinä sivussa kun suurin osa olisi valmiiksi mietitty ja testattu.

Täyttyy kaivella naapurin sivuilta lisää kuvia raadille ;D

Bolt on and drive, heh.

C.O.G. 
Lifemember

Tuukka

Pitää nyt vielä selventää, että en missään nimessä väheksy itse tekemistä. Mutta kyllähän joku esim noi ucc:n pyörät itse tekee. Tuskin niillä sentään mitään automaatio linjaa siellä on :o
C.O.G.