Uutiset:

Onko tiedossa hyviä bileitä? Linkitä ne kalenteriimme!

Main Menu

Miksi pyörä näyttää tai ei näytä hyvältä?

Aloittaja Kokkonen, 18 syyskuu 09, 19:51:50

« edellinen - seuraava »

Tuusulan T-Bone

Jaha, tuli tämäkin selväksi. Olin jo oppinut kutsumaan sitä ruohonleikkurimalliksi... :D

Mikäs se sitten on, kun muoto on yhdellä mutkalla tavallaan kuten kottikärrymallissa, mutta kahvojen väli leveämpi? Esimerkiksi Mooren Delfiinissä ja Viridianissa on sellaiset. Mietiskelin sellaista omaanikin, mutta Stockholm-inkvisitio hoki korvaan "gräsklippare, gräsklippare..."

Muuten, kun puhutaan chopperista, keula ON kaikki kaikessa. Sanotaan, että chopper on maanteiden kuningas. Näin on, mutta vain edellyttäen, että keula on tarpeeksi pitkä. Lyhyempi voi olla vaikkapa maanteiden kuningatar... ;) ;D
Long John Stroker

Miikka

Laitetaan nekin samaan gategoriaan ;D Kyllä keulaa pitää olla mutta kyllä se raja jossain vaiheessa tulee vastaan ;) Kuningatar, hmmm, onneksi pidän niistä ;D ;D

Soikkeli

C.O.G. 
Lifemember

Hemuli

Hetken jo katsoin että jäsen S oli laittanut kuvan omasta pannahisestaan mutta ei (onneksi) sittenkään ;D ;D ;D...
Sportsters rule - blowing away big twins since 1957

Rezi

Minäkään en ole lukenut koko juttuketjua, mutta kommentoin pyörän maavaran linjakkuutta. Minun mielestä chopperin ja kaikkien muidenkin customien rungon pitää olla vatupassissa, ei pystyssä. Kun maavara on koneen etuosassa luokkaa 20 senttiä on näky kamala. Näinhän on yleensä hippikoptereissa, siksi kai en niistä välitäkään.

Pyörän pitää näyttää hyvältä myös ajossa. "Kädetmunissatanko" on hienon näköinen kun pyörä on parkissa, mutta ajossa ei hivele silmää.  ::)

Tuukka

Chopperin rungon pitää keulia. Ei paljoa mutta vähän. Muuten iskee helposti juustohöylä mäyräkoira efekti pintaan. Pyörästä tulee ainakin omasta mielestä jouheamman näköinen...
Tai jotain.
C.O.G.

Tuusulan T-Bone

Lainaus käyttäjältä: Tuukka - 11 elokuu 10, 23:21:56
Chopperin rungon pitää keulia. Ei paljoa mutta vähän. Muuten iskee helposti juustohöylä mäyräkoira efekti pintaan. Pyörästä tulee ainakin omasta mielestä jouheamman näköinen...
Tai jotain.

Juurikin näin. Maavaraa pitää olla edessä pari senttiä enemmän kuin takana, silloin on hyvä!

Ja ruohonleikkuristongahan on ajossa mitä luontevin... ;D

Jäsen Soikkelin linkittämässä kuvassa oleva rakkine on... öh... hämmentävä. Onkos siinä nyt se belsebuubin keksimä T-kappaleviritys?
Long John Stroker

Hemuli

Samasta olen itsekin paasannut kyllästymiseen asti. Jos runko pistetään millilleen vaateriin niin pyörä näyttää kaatuvan nenälleen. Monesti olen runkomuutoksia tehdessä joutunut väittämään rungon omistajalle vastaan tästä asiasta ja kun lopulta olen saanut tahtoni läpi niin pokakin on ollut lopputulokseen erittäin tyytyväinen. Tuo pari senttiä on ihan hyvä ero etu- ja takapään välillä, silloin runko näyttää erittäin tasapainoiselta.
Sportsters rule - blowing away big twins since 1957

Miikka

Juu, ilman muuta keuliva runko ja ruohonleikkuukin on kivaa... ;D Jäsen S:llä on taas näköjään tekemisen puutetta kun tuollaisia kuvia kaivelee näkyville... ;D ;D

flhx

Lainaus käyttäjältä: Soikkeli - 11 elokuu 10, 21:48:38

Köh köh.

Hyi saatana. Tuon täytyy vähintäänkin olla lederhosen-kansalaisen raiskaus, ei kai nyt kukaan muu tommosia kulmaviritelmiä käytä emäputkessa.

*keulakulmaviritys. Virhe.
*stretsitankki. Virhe.
*kammottava väri. Virhe.
*etulokari sopperissa. Virhe.
*panheadin käyttö tuollaisessa raiskauksessa. VIRHE!!!

Ja varmaan muutakin mutta nyt alkaa silmiin koskea niin vitusti ettei enää pysty kuvaa kattomaan pidempään.

R.I.P. Lohka, WMC 1965 - 2014
R.I.P. Corey, died Oct 4 2017 Sarasota, Florida. Miss you buddy.

Tuusulan T-Bone

Lainaus käyttäjältä: flhx - 12 elokuu 10, 10:38:22
Hyi saatana.

*keulakulmaviritys. Virhe.
*stretsitankki. Virhe.
*kammottava väri. Virhe.
*etulokari sopperissa. Virhe.
*panheadin käyttö tuollaisessa raiskauksessa. VIRHE!!!

Ja varmaan muutakin mutta nyt alkaa silmiin koskea niin vitusti ettei enää pysty kuvaa kattomaan pidempään.

:D :D :D :D :D

Virhe...

:D :D :D

Long John Stroker

rodchop

Liekkö kyntökone, ainakin tuosta urasta päätellen ::)
HOG Forever Forever HOG

Rezi

Chopperien ulkonäöstä on täällä väitelty jo jonkin aikaa, joten laitetaanpa vaihteeksi kommentoitavaksi bobber tyylinen pyörä. Kuvien pyörä meikäläiseen vain jotenkin kolahtaa. Tämän pyörän katselemiseen vain ei kyllästy millään. Minun silmään ainoa huomattamisen arvoiset juttut ovat pyörän vasemmalla puolella oleva pönttö, liekö öljysäiliö ja keskeneräisen oloiset putket. Ja suomiolosuhteissa pitäisi tietysti olla etujarru.

Antakaapa kommentteja miksi tämä pyörä näyttää hyvältä ja onko siinä mitään mitä pitäisi korjata.

jarde

Raimo-Raato

Mulla on pannussa runko melko millilleen vaaterissa ja on Hjuva!  :P Ugh!
A.K.A. Rambe