Uutiset:

Onko tiedossa hyviä bileitä? Linkitä ne kalenteriimme!

Main Menu

Miksi pyörä näyttää tai ei näytä hyvältä?

Aloittaja Kokkonen, 18 syyskuu 09, 19:51:50

« edellinen - seuraava »

janne63


Smuige

Kyllä ne osaa Englannissakin...

Siis pelkästään saksalaiset eivät ole oikeutettuja hyvään makuun...  :P

Kokkonen

Minulle pyörä näyttää hyvältä jos se näyttää toimivalta ja ajettavalta. Myös koeajon jälkeen saattaa mielipiteeni muuttua, voi olla ettei se sitten enää näytäkkään hyvältä tai vasta sen jälkeen alkaa näyttämäänkin. Esim. Confederaation luomukset näyttää minusta aika hirveiltä teknoilta, mutta en ole niillä koskaan ajanut, joten lopullista tuomiota en voi antaa. Mulle pyörän toimivuus on ollu ja on ulkonäköä tärkeämpi seikka, sen teitty huomaa luomuksiani tarkasteltaessa. Pisteitä ei juurikaan yleisöltä tule.
Jopa saksalaiset kutsuvat Shoveliani "häschlich" eli rumaksi. Joten hekin ovat tuolla äärilaidalla vielä harrastajatasolla minuun verrattuna. ;D
Itse ole varsin ylpeä pyörästäni ja olen siihen kovin kiintynyt. Ainoa harmin aihe on että itse H-D:n tehdas koittaa jäljitellä tyyliäni. :D
"Täytyy pysyä liikkeellä. Koirat eivät kuse liikkuviin autoihin. Tiedät kyllä mitä tarkoitan"
Tom W

teemu

Lainaus käyttäjältä: Tuusulan T-Bone - 16 lokakuu 09, 23:12:34
Tää on kanssa aika clean:


Mutta siinä on aavistuksen liian lyhyt keula... ;D

toi on komee edelleen!
tuli heti mieleen muistikuva kun ton näin kopterin kannessa kaupassa lehtihyllyssä 1998.
oli ennenkin chopperit näyttänyt hyviltä mutta toi teki lähtemättömän vaikutuksen...

Soikkeli

#184
Moni Saksalais rakentelija vois tutkia UCC:n pyöriä ja ottaa opikseen. Itse apinoin edellistä pyörää estoitta ;D ei voi mennä metsään ja päätyä tälle miksi-ei-näytä-hyvälle-keskustelun jatkeeksi  :P
C.O.G. 
Lifemember

jesse

#185
en nyt vielä kahlannut tätä viestiketjua läpi...
pari ensimmäistä sivua kävin mutta piti jo kirjoittaa oma näkemys ;D

kaverilla oli night rodi työn alla tallilla
kun se oli ajokuntoinen niin yllytti käymään sillä pieni lenkki heittämässä...
istuin päälle ja yritin itseäni taivuttaa ajo asentoon totesin sen olevan minun mitoilla epä-mukava ja epä-turvallinen
enkä siten edes korttelia viitsinyt kiertää :P
orava asento ja selkä kaarella :(
selkä vaivaisena muutenkin hankala asento ja tuossa asennossa ähkin wc pytylläkin vain hetken ;)

oma mieltymys on moottorien osalta shoveli ja ensimmäiset softailit
sporstereista tai rautapäistä en innostu... vaikkakin moni on hienoja mutta... iso poika/iso mopo
runko saa olla aika pitkä ja pitkällä springerillä
tankki joko iso kaksiosainen stretsi tankki tai joku vastaavilta muodoilta
tankki pitää olla pitkä ja sijoitettu putken linjaan eikä sen yläpuolelle... ala puoli saa roikkua mahdollisimman alhaalla takaosastaan... etuosa saa jonkin verran nousta mutta ei etukannen ja tankin väliin mahdotonta aukkoa josta ajokoira loikkaa läpi :o
ylä t-kappale ei saa olla liian ylhäällä vaan istuessa jousitetulla takapuolen mallisella satulalla oman navan korkeudella...
selkä suorana kädet hartioinen leveydellä ja korkeudella ranteet luonnollisessa asennossa(sormet käsivarren suuntaisesti)... ape keulan suuntaisena... lihakoukuilla
takapää jousitettuna ja leveällä 250-300renkaalla lokari kohtuu pitkäpyöreä muotoinen ilman pokkauksia
pitkä hoijakka ja nahka laukut...
kovasti tykkäisin niistä paksupinnaisista vanteista
jalat rennosti ja leveästi eteenpäin mutta ei aivan suorana kun matka-ajossa tahtoo väsyä
monessa yksinkertaísessa vanhahtavassa pyöreä linjaisessa yksityiskohdassa öljytankin ym...
tällä hetkellä ei kromi innosta vaan messinki tai kupari
väreinä tummemmat punaisen sävyt helmiäisillä ja flake
tai jotkut pastelit...
lukihäiriöni saattaa kirjoittamiini teksteihin iskeä.... ja välillä luetun ymmärtämiseen...

Tuusulan T-Bone

Laitetaas tänne "väliaikatietoa". Kun itte tekee, tulee semmonen kun sattuu tulemaan. ;D




Long John Stroker

flhx

Stockholm-stylea niin että tuntuu...Tai se "pakollinen"autonrengas puuttuu.Pidän, erittäin tyylikäs laite. Keulakin riittää renkaaseen asti mikä on tärkeä juttu. Tuosta tulee hyvin mieleen kasarilla Wheels ym ruottilehdistä bongatut kopterit.Tainnut jo mainitakin mutta parhaiten jäi niistä mieleen eräässä lehden kannessakin ollut viininpunainen laite jossa akseliväli kai lähemmäs 2,5m, keulakin jäykkä. Stuukiltaan hyvin paljon tuon t-luun laitteen tapainen. Onhan tuossa suicide+jockey, onhan?
R.I.P. Lohka, WMC 1965 - 2014
R.I.P. Corey, died Oct 4 2017 Sarasota, Florida. Miss you buddy.

Tuukka

Oikein hyvä! Tästä kyllä näkee, että jos raami, stretsi ja keulakulma on kohdallaan ei äärimmäinen keulan pittuuskaan pistä silmään. Noista kuvista ei kyllä oikein tajuakkaan kuinka pitkä tuo fillari oikeasti on...
C.O.G.

Miikka

Näyttää sopperilta niinkuin pitääkin 8). Salaa käynyt vakoilemassa  kasausvaiheessa... ;)

Tuusulan T-Bone

Juuei, siin ei oo suicide-jockey yhdistelmää. Vielä... ::)

Mutta muuten pelittää hienosti. Tänään ajoin öpaut 100 km lenkin. Tommonen pikkusen stroukattu ja porattu nokkashoveli menee niin maan perusteellisen hienosti. :)

Kiinnostuneille tiedoksi, että aksilaväli on 240 cm, keulakulma 60 astetta ja keulan pituus + 30 tuumaa överiä. Taittuu mutkiin melkein itsestään!
Long John Stroker

mikira

On niin sopusuhtainen paketti että en olis uskonu että on noin kovat speksit vehkeessä.

teemu


Tuusulan T-Bone

No nysse on sitten katsastettu (huomautuksitta) ja ilmoitettu verolle pantavaksi. Ystävämme tullin laskua odotellessa, kovaa ajoa!
8)

Long John Stroker

rodchop

Onneks olkoon leimasta & hienosta pyörästä!
Paljonko prossat?
Oisko kuvaa kuskin kaa & vasemmalta puolelta?
HOG Forever Forever HOG