Uutiset:

Onko tiedossa hyviä bileitä? Linkitä ne kalenteriimme!

Main Menu

Miksi pyörä näyttää tai ei näytä hyvältä?

Aloittaja Kokkonen, 18 syyskuu 09, 19:51:50

« edellinen - seuraava »

Kokkonen

Hyvältä näyttää, Moottoria myöten...kehitystä edelliseen pitkäkeulaan verrattuna  ;D, tuossahan on vielä kiksikin :)
"Täytyy pysyä liikkeellä. Koirat eivät kuse liikkuviin autoihin. Tiedät kyllä mitä tarkoitan"
Tom W

rodchop

T-bone laitapa kuva takaapäin jotta näkee ton stongan yms. Linjat
HOG Forever Forever HOG

Tuusulan T-Bone

En laita vielä. Laitan sitten, kun olen saanut pari juttua fiksattua, niin ei tartte arvostella täysin keskeneräistä. Stonga on mallia ruohonleikkuri, kahdella mutkalla.

Ei tossakaan kultaisen leikkauksen kaava toteudu, mutta hälläväliä. Olen sangen tyytyväinen stuukkiin! :)
Long John Stroker

rodchop

Lainaus käyttäjältä: Tuusulan T-Bone - 06 joulukuu 09, 12:38:19
En laita vielä. Laitan sitten, kun olen saanut pari juttua fiksattua, niin ei tartte arvostella täysin keskeneräistä. Stonga on mallia ruohonleikkuri, kahdella mutkalla.

Ei tossakaan kultaisen leikkauksen kaava toteudu, mutta hälläväliä. Olen sangen tyytyväinen stuukkiin! :)
Tarkoitit varmaan tätä ruohonleikkuri mallisella stongalla.
HOG Forever Forever HOG

Tuusulan T-Bone

Just tota! Meneeköhän toi määrittely samaan tapaan kuin chopperinkin... joutuuko tässä päivittämään terminologiaa... :D
Long John Stroker

Miikka

T-Bonen Chopperille 10 Pistettä ja laitetaan vielä papukaijamerkki päälle :).

Smuige

Istuma-asento on kuin "mummo virkkaa" ja takaapäin tuollainen näyttää vielä enemmän siltä... ;D

Muutenhan pyörä on ihan linjakas. Ja hienolla moottorilla  8)

bootsi

Lainaus käyttäjältä: Smuige - 06 joulukuu 09, 20:49:29

Istuma-asento on kuin "mummo virkkaa"

"Pastori putkikamelilla"  ;D

Tuusulan T-Bone

Mummoja ja pastoreita... :D

Se on kuulkaas sopperi. Ja ihan itte suunniteltu - vaan ei rakennettu, kun en osaa. Mut sellasta hotrod-meininkiä koitin hakea, ja sitä mun mielestä tulikin. Tulee vielä lisää, kun saan ton joskus valmiiksi!
Long John Stroker

Karvanaama

Meinasin laittaa viikon sportster-ketjuun, mutta päätin kuitenkin tänne.
Tavallaan pidän, mutta sitten taas.. ähh.. emmätiedä.

Smokie

Amiksen LVI-linja on näköjään just lusittu ;D

bootsi

janne63

bootsi

Karvanaama

Eikaivaan saksalainen..? No niihin veijareihin voi aina luottaa  ;D
Tässä vaihtoehto amerikanmaalta: