Uutiset:

Onko tiedossa hyviä bileitä? Linkitä ne kalenteriimme!

Main Menu

Miksi pyörä näyttää tai ei näytä hyvältä?

Aloittaja Kokkonen, 18 syyskuu 09, 19:51:50

« edellinen - seuraava »

akrapu

Jack tuossa jo sanoi, mitä meinasin sanoa. Itselläni ei ole kysymys kiihkomielisestä vastustamisesta vaan yksinkertaisesti makuasiasta. Mun puolesta porukat saa ajella 'big twin sporstereilla', enkä aio potkia renkaita  8). Mutta pirun rumia ne ovat.
Toisaalta jokuhan jo tuomitsi meikäläisen kulkimen, eikä siinä mitään. Makuja on monia.
Mainittakoon vielä, ettei ne miljoonan gallonan fat bob-tankit sovi chopperiinkaan, olipa moottori mikä tahansa  ;D.
- akr

Soikkeli

- "MM/EM-mestaruuspyörät"
-vakiopyörät jossa vain leveä perä, leveästä tangosta saa lisäpisteitä
-German-lokasuoja takana

Itse olen vähän huono arvostelemaan muita kun ihailen vain Ruotsi-sopperi tyyliä.
Kunhan saa tankin valmiiksi niin laitetaan romuläjä tuomareiden arvosteltavaksi. Luonnollisesti ilman maalia jotta voi korjata virheensä helpommin.
C.O.G. 
Lifemember

Raimo-Raato

Mä olen samaa koulukuntaa että iso dynan tyyppinen tankki (varsinkin stretsattuna) ei näytä sit yhtään hyvältä vakiorunkoisessa Sporassa. Moottorissa ei sinällään ole mitään vikaa mutta kokonaisuus näyttää vaan aika karmivalta jos runkoa ei muokata samalla aikasta reippahasti. No eipä sillä, enpä mä diggaa vakio evo-sportyjenkään ulkonäöstä juuri yhtään.
A.K.A. Rambe

Jack

Lainaus käyttäjältä: Raimo-Raato - 06 lokakuu 09, 15:41:53
. No eipä sillä, enpä mä diggaa vakio ulkonäöstä juuri yhtään.

Yritin joku aika sitten ostaa Chopper Davelta yhtä pitkähihasta paitaa, mutta kun ne oli loppu.

Pitäisköhän teettää täällä suomessa samanlaisia?  Vain oikeassa hihassa teksti "I HATE MOTORCYCLES".

(No tais siinä olla choppa Daven loud fast logo rinnassa.) Do you get it??

Jack
Flatheads!!!

Lyytinen

Tarpeeksi kun jauhetaan niin kohtahan sitä ollaan kaikki sitä mieltä, että kaikki ne on saatanan rumia  ;D

Make

Lainaus käyttäjältä: Lyytinen - 06 lokakuu 09, 16:09:20
Tarpeeksi kun jauhetaan niin kohtahan sitä ollaan kaikki sitä mieltä, että kaikki ne on saatanan rumia  ;D

No nythän mä vasta hokasin miks jotkut tietyn maalaiset pyörät on katettu bakeliitilla ym muovinrämmäleillä.  ;)
Greatest enemy of freedom is satisfied slave

Piese

Lainaus käyttäjältä: Lyytinen - 06 lokakuu 09, 16:09:20

Niin, ei se näkö eikä koko, vaan mitä sillä tehdään ;D

Soikkeli

Nyt kun on tullut haukuttua kaikkea mikä liikkuu ja niitäkin jotka on paikoillaan niin nyt on pakko laittaa koulukirja esimerkki hienosta pyörästä.

C.O.G. 
Lifemember

Tuusulan T-Bone

Jahas, jäsen Soikkeli ryhtyi väkevästi asialinjalle... ;D
Long John Stroker

Miikka

Soikkelin esimerkkikuva on kieltämättä aika hyvä.

Jack

+1
Tosin jollain toisella moottorilla vielä paree...

Jack
Flatheads!!!

Hemuli

Lainaus käyttäjältä: Soikkeli - 06 lokakuu 09, 22:00:59
Nyt kun on tullut haukuttua kaikkea mikä liikkuu ja niitäkin jotka on paikoillaan niin nyt on pakko laittaa koulukirja esimerkki hienosta pyörästä....

Joko sä oot saanu sen maalattua ;D ;D ;D ...

Jostain syystä en ole koskaan tykännyt kaksiosaisista tankeista ylöspäin stretsatussa chopperissa - mutta toisaalta noi suorat shotgunit taas on todella sopivat rännit skandinaaviseen pitkäkeulaan.
Sportsters rule - blowing away big twins since 1957

Soikkeli

Kyllä se nyt maalataan kunnolla vaikka tallissa on korkkaamaton purkki mattavihreää peltikatto maalia ja pensseleitäkin olisi riittävästi valmiina.

Eikös tuossa edellisessä pyörässä ole Mustang:in tankki ?
Fat Bob tankeista samaa mieltä Hemulin kanssa.
C.O.G. 
Lifemember

Miikka

Malta Soikkeli hetki niin tuodaan se mustangin tankki sovitukseen... ;)

Tuukka

Lainaus käyttäjältä: Soikkeli - 06 lokakuu 09, 22:00:59
Nyt kun on tullut haukuttua kaikkea mikä liikkuu ja niitäkin jotka on paikoillaan niin nyt on pakko laittaa koulukirja esimerkki hienosta pyörästä.

Huomaa mustang...
C.O.G.