Uutiset:

Onko tiedossa hyviä bileitä? Linkitä ne kalenteriimme!

Main Menu

English wheel

Aloittaja Kokkonen, 11 helmikuu 09, 12:36:34

« edellinen - seuraava »

Mauri

Tää kaveri kauppaili kaikenlaista peltikampetta viimekesänä rompetorilla.
http://www.torafors.com/

Oma pikkunen itte tehty ew ois kyllä jouten mutta siihen ei koskaan tullut tehtyä kuin yksi ala rulla.
Just vaan semmonen millä sai vanin helma pellin sopivalle kaarelle..

hoodee

ei ollu pelkkiä rullia toraforsilla...jos jollain ois rullien mittoja/ piirustuksia niin sekin ois hyvä apu??
-79 SHOVEL,-57 TRIUMPH,-88 SPORA TRIKE,55 SERVI CAR

Hemuli

Tuollanen kuva on pyöriny tässä koneella jo vuosia, pitäny itsekin saada setti tehtyä mutta on vaan jääny...

Sportsters rule - blowing away big twins since 1957

Spöke

Pannun, parin Shovelin ja Rautapään loukussa

Mauni

Kiitokset linkistä! koitin vielä tingata 70 puntaan nuo. mullakin itse tehty EW yhdellä alarullalla mikä on todella kaareva (joku traktorin osa IKH:lta  :D ) niin nyt jos tulisi motivaatiota reenata tuotakin taiteen lajia.

Muokattu: 80 puntaan laski hinnan engelsmanni. Joo ei todellakaan kannata alkaa itse teetättämään missään kun nuo sai alle 150â,¬ kotiin.. kohta on peukalot kipiät  ;D

hoodee

jos joku vielä aikoo tilailla niin otetaan kimpassa!!! siis noi rullat....

Mauri

Joskus jossain sanoivat että rullat kannattaa karkaista jos hitsi saumojen yli tarttee ajella.
EN8 raudasta mainitsivat että nuo rullat olisi tehty mutta karkaisusta ei ollut mitään mainintaa.

jyrggä

Lainaus käyttäjältä: Mauri - 10 joulukuu 13, 18:19:52
Joskus jossain sanoivat että rullat kannattaa karkaista jos hitsi saumojen yli tarttee ajella.
EN8 raudasta mainitsivat että nuo rullat olisi tehty mutta karkaisusta ei ollut mitään mainintaa.

samaan kans mietin. eipä sinne tarvi ku joku lastu pyörähtää välistä niin valmista tuli. jos joku kimppatilaus noista on menossa, ni voisin kans lähteä. siis jos nuo on karkastuja.
Nothing beats cubic inches...  except turbo!

hoodee

eiks niissä vähän oo sateenkaarenvärejä et olis lämpökäsittelyä annettu? vai onko varjostusta?...

Keskine

Saattais kanssa kiinnostaa jos tosta karkaisusta sais jonkun selvyyden...

Spöke

Senverran on tullut rullailtua (siis lontoonpyörällä), että normaali harrastekäytössä karkaisulle ei ole mitään syytä. Karkaisemattomilla pyörillä olen kymmenkunta vuotta huristellut ilman vaurioita. Ja tiggisauman yli sietää kyllä ajaa. Miggisaumaa en kokeilis. Veikkaisin hinnan perusteella, että linkkaamani rullat ovat karkaisemattomat.
-Spöke-

hoodee

o.k! eli kuka ottaa asiakseen laittaa tilausta menemään?

Keskine

Lainaus käyttäjältä: Spöke - 10 joulukuu 13, 20:08:36
Senverran on tullut rullailtua (siis lontoonpyörällä), että normaali harrastekäytössä karkaisulle ei ole mitään syytä. Karkaisemattomilla pyörillä olen kymmenkunta vuotta huristellut ilman vaurioita. Ja tiggisauman yli sietää kyllä ajaa. Miggisaumaa en kokeilis. Veikkaisin hinnan perusteella, että linkkaamani rullat ovat karkaisemattomat.
-Spöke-

Mistäs ootte noita ylärullia tehny? Kestääkö jos tekis vaikka jostain fe52 akselin pätkästä, semmosta kun saattais duunistaki löytyä.

Spöke

Mulla ylärullana on valurautainen, sattui sellainen aihio olemaan. Hyvin pelittää.
-Spöke-

Mopopoika

Mun käytössä olevat rullat on just tollaisia kun tossa ebay kaupassa (ainakin sama myyjä). Ostin silloin myös ylärullan. Ei oo karkaistua mut on ne mulla ainakin toiminut.

Mikään rulla ei taida kestää sitä että miggisauman yli rullaillaan.

Ainakin tuleva (13v) ammattimies sai niillä cafe-monkeyn takapahkan tehtyä