Uutiset:

Onko tiedossa hyviä bileitä? Linkitä ne kalenteriimme!

Main Menu

tc 88 kannet

Aloittaja mikki71, 08 joulukuu 13, 21:57:29

« edellinen - seuraava »

mikki71

Onkos jollakin varmaa tietoa noista sylinteri kansista. Elikkäs kun -06 kansi on erilainen kun vanhemmat tc 88 kannet. Mitenkäs mahtaa olla,käviskö tuosta uudemmat tc 96 koneen kannet -06 mallin? Saa myös tarjota käypiä kansia jos on jäänyt nurkkii pyörimään!

flhx

Mulla ei oo mitaan varmaa tietoa yhtaan mistaan, ei ees TC kansista, mutta 06 TC88 vaihtu imusarjan kiinnitys (toisen kiinnityspultin paikka suhteessa imukanavaan). Huhupuheen mukaan myos stock 06 TC88 ja TC96 kannet virtais hiukan paremmin kuin aikaisemmat 99-05 TC88 kannet. Kaytannossa olen ymmartanyt etta 06 TC88 ja TC96 kannet olis samat, joten jos sulla on jo 06 TC88 kannet niin ei liene valttamatta suurtakaan hyotya vaihtaa TC96 kansia. Paitti jos vanhat on ihan loppu, saat TC96 kannet halvalla(swapeissa mm.Daytonassa nakyny valilla muutamalla sadalla taalalla lahes ajamattomia) tai muuten vaan on tekemisen puute.
R.I.P. Lohka, WMC 1965 - 2014
R.I.P. Corey, died Oct 4 2017 Sarasota, Florida. Miss you buddy.

mikki71

Joo toi imusarjan kiinnitys tuli huomattua kun koitin vanhempia asentaa,myös venttiileissä on eroja. Venttiilin paksuus,venttiili ohjuri,mutta myös venttiili jousi ja jousen yläpään lautanen on isompi,ei mahdu -06 mallisen keinuvipu liikkumaan. Laitanpa nyt näitä huomioita jos joku joskus sattuu tarviimaan. Ihan huvikseni en ole vaihtelemassa vaan vanha on kaput :) Täytyy katsastaa noi paikat jos vaikka löytyis.

flhx

Ite huomasin ton imusarjan sopimattomuuden kanssa hiukan samaan tyyliin. Mulla 06 TC88, kun olin bigborea puuhaamassa muutama vuos sitten niin Daytonan swapista ostin kaytannossa uudet taydelliset TC88 kannet 150 taalalla(niita oli yhteen aikaan ulapallinen tarjolla todella huokeilla hinnoilla mm.Daytonassa kun vaihtelivat kiihkoissaan Screaming Eagle kansia,viime kerralla naky muutamia TC96 kansia samasta syysta). No sitten Suomessa kannet kanavien hinkkaukseen ja kun oltiin asentamassa bigbore-kittia(eli join kaljaa ja kaatuilin kun osaava kaveri asensi) huomattiin etta ei imusarja mee paikalleen. Eli olin ostanu 99-05 kannet ja imusarja oli tietty 06. No, kiire kun taas sattu olemaan ennen pitkaa pyorareissua niin vanhat kannet myyntiin ja orgiskannet hierottavaksi.

Ei tullut silloin tsekattua noita kansien muita eroja 99-05 vs 06.
R.I.P. Lohka, WMC 1965 - 2014
R.I.P. Corey, died Oct 4 2017 Sarasota, Florida. Miss you buddy.

Kapanen

Kysytäänpä tässä samassa ketjussa että minkä kokoisilla hylsyillä kannen pultit aukee?
Millisistä ei löytyny sopivaa kokoo ja tehtaan repair manualista en löytäny kokoja.
Tietää mitä kokoja menee ostaan..