Uutiset:

Onko tiedossa hyviä bileitä? Linkitä ne kalenteriimme!

Main Menu

Joutsa Chopper Show 11.7-2009

Aloittaja rodchop, 11 helmikuu 09, 11:00:46

« edellinen - seuraava »

rodchop

11.7-2009 tarkempia tietoja lähemmin

http://www.myspace.com/joutsachoppershow
HOG Forever Forever HOG

Lävi

Joutsa Chopper Show 11.7.2009 klo 12-16!!
Chopper, HD Chopper, custom, street fighter, lowrider bicycle
Live: ? Dj: Gasolino-kalle Liput: 5e

Dynamite people dynamite feeling dynamite image!!!! Jesus died so we can ride!!

Sponsored by: HomeGrownChoppers, Voodoo Metal, RomuLife, Blackheads Choppers Mc, Blackheads Mc, Ohno Mc, Shit Happens Mc, Dock Mc, Leak Mc, Jyväskylän Brittitalli Ry, Fucking Freaks Mc, Outrage Mc, Kujansuu Mc, Legacy Tattoo

Räntsin kesäjuhlat 10-12.7.2009!!
Live: Black Magic six ja S.Trip
Dj: Mr. Sievä, Mitja ja jotain muita...

Tässä olisi alustavat tiedot näyttelystä.. Näyttelyn paikasta vielä
väännetään, mutta eiköhän se selviä 11.7 mennessä.. Kaikki on hyvin, kunhan vain löydätte Joutsan..
Näyttely jatkuu samalla rennolla otteella ja kaikki toimii samalla tavalla kuin aikaisemminkin...

Jos on jotain kysyttävää: triumph52@gmail.com

Järjestävänä tahona toimii tänäkin vuonna HomeGrownChoppers..

Lävi

HUOM!!! Street fighter luokka on peruttu pienen osanottaja määrän takia viime vuosina.... Tervetuloa!!!

Tomppa

Lainaus käyttäjältä: Lävi - 11 kesäkuu 09, 23:39:12
HUOM!!! Street fighter luokka on peruttu pienen osanottaja määrän takia viime vuosina.... Tervetuloa!!!
Mihis mä nyt työnnän ton mun ajokin...?
Keep on Keepin' on!

Hemuli

Ai meinasit että on takuuvarma pytty kun pyörä on ainoana luokassaan ;D ... Ei kai se nyt sentään faitteri ole...
Sportsters rule - blowing away big twins since 1957

Tomppa

Lainaus käyttäjältä: Hemuli - 10 heinäkuu 09, 10:53:39
Ai meinasit että on takuuvarma pytty kun pyörä on ainoana luokassaan ;D ... Ei kai se nyt sentään faitteri ole...
No ei faitteri, mutta ei chopperikaan, eikä oikein bobberikaan, eikä varsin cafe racer... joku sekasikiö rakennelma. Mutta oikeesti paras HD millä mä olen koskaan ajanut (ja onhan noita ollut laidasta laitaan). On jarrut, toimiva alusta ja riittävästi tehoa. Ainoastaan ajoasento on vähän pitkä mun jaloille, kun se on mitoitettu vaimolle.
Keep on Keepin' on!

Tuukka

Hyvä oli taas meininki ja Laitokset hienoja. Näyttelyn rento joviaali boogie ote on kohdalaan. Edes paluumatkan sade ei pyyhkinyt hymyä suupielistä...
C.O.G.

flhx

Jees tuli taas käytyä, hieno on tapahtuma,komeita fillareita ja tuttujakin näki. Oli muutenkin mukavan tapahtumarikas ajo, hieman Joutsaa ennen kaverin strokerievon työkalulaukusta erkani ruuvimeisseli, otti pompun asvaltista ja kimposi ohitseni. Kuulemma. Itsellä ei mitään havaintoa kun hyvissä fiiliksissä aurinkoisessa kelissä ajeli kohti näyttelyä, takana ajanut veli vain kertoi että oli ruuvari kimpoillut aika läheltä allekirjoittanutta.

Sitten näyttelyn viereen parkkiin, ihmettelin helvetillistä savunpöllähdystä kaverin shovelista. Itse pistin matkamöhkäleen shovelin taakse parkkiin ja katsoin shovelista tullutta öljyvanaa. Tötteröshovelista kärsä löysällä ja heitellyt öljyä pitkin konetta...Ehjättiin ennen paluumatkaa joka heti viisi kilsaa Joutsasta lähdettyä muuttui melko kosteaksi, vettä tuli ihan helvetisti. Oli enää turha pysähtyä repimään sadepukua päälle joten nahkat märkinä kohti 160km päässä olevaa kotikaupunkia.Joku 10km kai päästiin ajamaan kuivalla asvaltilla, muuten joko tie märkä tai satoi.No, Suomen kesä. Puolivälissä matkaa sitten ajettiin melko reipasta vauhtia mutkatietä, shoveli ekana, sitten evo,matkamöhkäle ja veljen supermoto-Kottarainen viimeisenä. Ajoin eräässä mutkassa melko lähellä evoa kun yhtäkkiä kaveri teki väistöliikkeen, itse vaistomaisesti tein saman perässä, samalla huomasin kun vierestä lensi jotain kiiltävää joka hipaisi ohi kiitäessään jalkaani. Pyörät parkkiin linja-autopysäkille ja ihmettelemään että mitä helvettiä? Evoa ajanut kaveri vaan totes että voi helvetti että oli lipat lähellä ja lähti tallustelemaan takaisinpäin tien piennarta pitkin etsien samalla jotain pientareelta. Itse täysin kuutamolla että mitä vittua oikein oli tapahtunut.Ekana ajanut kaveri shovelillaan oli tehnyt u-käännöksen ja liittyi joukkoon, sitten selvisi minullekin mikä oli homman nimi. Shoveli oli ruvennut hylkimään tänään osia oikein urakalla, kiiltävä esine jota väisteltiin vauhdissa oli shovelin Supertrapp....Ihan hyvä ettei tullut osumaa kehenkään, olis voinut tehdä kipeää...Tuon kun olisi saanut pyörän eteen niin lipat olisi ollut aika varmat.Kaverin shoveli on kyllä yleensä pitänyt osat kiinni pyörässä aika hyvin,ajoa silläkin tulee aika reilusti, nyt tuli sitten tapahtumia kerralla oikein kunnolla. Tai halkesihan siitä enskakoppa tänä kesänä mutta nää on näitä, tehtaan takuukin mennyt just umpeen...35 vuotta sitten...

Ihme kyllä kaikki shovelista poistuneet tarvikkeet löytyivät, vaimennin sivulaukkuun ja matka jatkui. Juuri tällä kohtaa sattui olemaan vielä kuiva kohtakin, viisi kilsaa eteenpäin ja vettä alkoi taas tulla. Tallille päästiin ilman muita kommeluksia, mitä nyt kaverin evon vaihdelaatikko alkoi viime metreillä hieman oireilla, katsotaan auttaako pieni säätö ja uudet öljyt...Hauska reissu, ens vuonna taas.
R.I.P. Lohka, WMC 1965 - 2014
R.I.P. Corey, died Oct 4 2017 Sarasota, Florida. Miss you buddy.

moottori-hannu

Tuusulan T-Bone

Lainaus käyttäjältä: Hemuli - 10 heinäkuu 09, 10:53:39
Ai meinasit että on takuuvarma pytty kun pyörä on ainoana luokassaan ;D ...

Siis prkl, mutta kun täähän ei vaan mee näin... nimimerkillä "Ainoa luokassaan" ;D

Muuten oli kyllä kerrassaan mukava tapahtuma. Kotiin päästyä oli jo kledjutkin ihan kuivat.
Long John Stroker

Miikka

Oikein hauska päiväreissu oli vaikka aamusella lähtö hieman myöhästyi "teknisten tarkastusten" myötä. Hienoja vehkeitä laidasta laitaan oli taas näytillä. Kiitos myös matkaseurueelle eli Tuukka, Soikkeli ja eräs sähkövikainen shoveli ;D.

Tomppa

Kelit oli tosiaan todella vaihtelevat, aamupäivällä helettä ja iltapäivällä rankaa sadetta. Eihän se vituta, että joskus sataa, mutta sitä on nyt osunut ihan riittävästi. Onneksi tapahtumissa tapaa hyviä ihmisiä, joka saa aina uudestaan lähtemään. Kiitokset HomeGrownChoppersin hemmoille. Jäi harmittamaan, ettei nähty sitä jätti-isoa ilmatäytteistä lohikäärmettä ranchillä. Nähtiin kyllä hyviä kuvia läsnäolleilta illalla Ruuhijärven Rockabilly festareilla.
Keep on Keepin' on!

Webmaster

Ois ollu juu kiva tapahtuma. Pannun enska remmi paukahti 5km Lahden jälkeen ja reissu stop motarin varteen.
Siitä sitten Joutsaan kaverille soittamaan ja saatiin se Pannukin Joutsaan sitten kolmen jälkeen.
Kiitos myötätunnosta kaikille kohdalla pysähtyneille.

Itse showssa ehdin olla noin puolituntia.

Kiitos Hemulin tuttavalle, joka "lainasit" enskan remmiä. Ilta menikin mukavasti remmiä laitelessa, lopulta se sinne paikoilleen meni.
Kotiin pääsin Joutsasta vasta tänään, mutta olipahan loistava sää ajella.

Onnitelut Joutsan palkituille.

Voisiko joku laittaa tänne, miten niissä palkituissa luokissa kävikään.

Soikkeli

Se remmin "lainaaja" olen minä. Shoveli-kuski sai myös osia sokeripalan muodossa+työkaluja.
Pitänee näköjään lisätä pussiin yksi pikkuinen 3.2A akku jottei tarvitse ostaa 100e akkuja huoltoasemilta.
Ja onhan se huomattavasti mukavampi laittaa reppuun kuin auton akku ;D
C.O.G. 
Lifemember

B 50

Lainaus käyttäjältä: Soikkeli - 13 heinäkuu 09, 00:11:14
Shoveli-kuski sai myös osia sokeripalan muodossa+työkaluja.
Pitänee näköjään lisätä pussiin yksi pikkuinen 3.2A akku jottei tarvitse ostaa 100e akkuja huoltoasemilta.
Ja onhan se huomattavasti mukavampi laittaa reppuun kuin auton akku ;D
Kiitokset niin henkisestä kuin teknisestäkin avusta. Koko seurueelle. Ja muillekin. Sulkille & Lasselle hupparista, t-paidassa olis saattanu saada ajaessa liikaa aurinkoa. Soikkelille tarvikkeista & työkaluista. 70% omista jäi pe nahkojen taskuun Infernon narikkaan.
Pe piti nähdä Tampereella Viikate, en nähnyt. La pääsin Joutsan Shellille, en näyttelyyn. Tärkeintä ei ole perille pääsy, vaan matkanteko, niinku joku muukin kai on lohdutuksekseen todennu. Nikamat kiitti ja kuittas kun Hyvinkäällä nosti 60Ah:n volt-bagin selästä. Ja jotta vältämme Shell-huttulan mahdolliset herjaussyytteet, akku makso vaan 86â,¬. Hyvä että löyty. Ajamalla himaan. Jos joku löytää vaihdepolkimen väliltä Tampere- Längelmäki, saa pitää, käsi tottu jo. Ens vuonna uus yritys.  ;)  :)