Uutiset:

Onko tiedossa hyviä bileitä? Linkitä ne kalenteriimme!

Main Menu

shoveliin evon startti

Aloittaja persus, 19 marraskuu 13, 21:42:57

« edellinen - seuraava »

Kapteeni sika

Tarkoitan että tötterö startin päässä on sellaisessa asennossa että saattaa kerätä irtotavaraa. Näkemissäni kaupallisissa malleissa startti ottaa kontaktin kytkinkehään ketjulinjan yläpuolelta ja se avoin osa on alaspäin, voi pysyä paremmin puhtaana.

persus

Lainaus käyttäjältä: Kapteeni sika - 20 joulukuu 13, 22:37:13
Tarkoitan että tötterö startin päässä on sellaisessa asennossa että saattaa kerätä irtotavaraa. Näkemissäni kaupallisissa malleissa startti ottaa kontaktin kytkinkehään ketjulinjan yläpuolelta ja se avoin osa on alaspäin, voi pysyä paremmin puhtaana.

ai no tuo on kyllä ihan mahdollista!täytyypä seurata miten toimii ja tarvittaessa keksiä jotain.

persus

shorain 18A litium akku löysi paikkansa öljysäiliön takaa kun siirsi säiliötä sentin verran eteenpäin. akku ei tosin kestäny ku muutaman startin ja sitte oliki kaput...enää ei jaksa ku naksuttaa starttia vaikka lataa täyteen...lepojännite on 13 luokkaa mut tippuu ihan murtoosaan ku painaa startti nappulaa...täytyy laittaa reklamaatiota menemään ja laittaa vissii vielä puoli puristajat. tollasella isolla auton akulla käynnistyy kyllä hyvin.

Make

Mä en tiedä mistään mitään, mutta huomautan noin vertailun vuoksi, että rautis vakiostartilla ja vakiorutulla vaatii vähintään ton 18Ah akun. Et jos on ton kokonen startti ja vähänkin enemmän ruttua ni ongelma voi olla akun koossakin.

Korostan vielä, että mä en varsinaisesta aiheesta taaskaan tiedä mitään.
Greatest enemy of freedom is satisfied slave

persus

no en tiiä...tällasessa akussa pitäs olla aika kova käynnistysvirta.ja tutulla tollanen ainakin toimii evossa jossa stroukki kone ja saman kokonen startti kun toi mun.ja ennen hyytelöakulla tarvi puoli puristajat mut tolla akulla ei enään tarvi kuulemma.

SOHVELI-76

Tuota pienempi LiPo akku on käynnistänyt Sprinterinkin. Laatuvaihtelusta tosin on kuulunut ennenkin. Matkaendurot foorumilla juttua.
0405691644