Uutiset:

Onko tiedossa hyviä bileitä? Linkitä ne kalenteriimme!

Main Menu

Softail springer/Heritage Springer keuloista.

Aloittaja werock, 14 marraskuu 13, 18:42:55

« edellinen - seuraava »

werock

Onko noissa eroja jos on Heritagen Springer tai Softailin Springer keula,elikkä sopiikohan Heritagen keula mun Softaan,olen kuullut että niissä eri kulma,ja jotain muuta.. Tuntuu ettei oikeen mistään saa varmaa tietoa,ja kyseessä siis orkkis runko.

etelahelsinki

Näin

1986-2006
FXSTS jarru oikealla. Rengas 21".... Ja 19", 18", 16" renkailla neckin pieni loivennus
suotavaa = Aste tai kaksi. Takajousituksen tiputtaminen = loivennus.

1997-2003
FLSTS (pystympi versio) jarru vasemmalla. Rengas 16". Isompi rengas ulkomitoiltaan ei suositeltava, tulee liikaa jättöä.

Kerro vielä minkä vuoden ja mallin runko...

Ile

werock

Mun on -89 FXSTS Softail. Ja mulle kaupattiin Heritagen 92 keulaa. Orkkista kovasti siihen haluan. Ei toi peltikeulakaan nyt ENÄÄ ole kauheen ruma,mutta kun...  ;D

werock

werock

Onko ton 1992 ikäisissä edes ollu vielä springeriä..

hoodee

kuukeli vähän epäili et olis -97 alkanu valmistus....siis heritage springerin
-79 SHOVEL,-57 TRIUMPH,-88 SPORA TRIKE,55 SERVI CAR

hoodee

vittu äijäl on mun kuva profiilikuvana :P...niin ja mää voisin lunastaa keulapellit sulta? siis tosi edullisesti tietysti...

werock

No prkl.. Omaa kuvaa ei voi laittaa.. pellit tulee keulan mukana,ja tottakai halvalla... aseveli hintaan!

hoodee

koitin kans laittaa kuvaa mut siitä mitn tullu....

Natking

Voi saatana, tässä pikku aamuhönössä kattelin että jo on erikoista yksinpuhelua kaverilla.
Sit vasta hokasin että siinähän oli kaks kaiffaria puhelussa mukana  :-[

Taitas olla paree ettei näin aamulla koittas keskittya mihinkään näin vaativaan...
Just trying to be different (like everyone else)

etelahelsinki

Tot

Tekniikkapalstaa jatkaakseni, runko ok.

Heritage springeriä ei valmistettu -92 , katso vastaus yllä.... 1997 - 2003.

Ile

werock

jees! Kiitoksia Ile! Ja muut vastaajat.. Joo ei aamusella sais tehdä ekaan tuntiin muuta ku tuijottaa seinää,muuhun ei aivot pysty..  ;D ;D

werock

Ja kun ajatuksena on,että 16" rengas valkosivuilla.

hoodee

Lainaus käyttäjältä: Natking - 15 marraskuu 13, 17:01:57
Voi saatana, tässä pikku aamuhönössä kattelin että jo on erikoista yksinpuhelua kaverilla.
Sit vasta hokasin että siinähän oli kaks kaiffaria puhelussa mukana  :-[

Taitas olla paree ettei näin aamulla koittas keskittya mihinkään näin vaativaan...

no meistä kyl tiedä vaik tääl yksin jutteliskin... ja nyt valmistautumaan matkaan....OO LAS PALMAS OO LAS PALMAS...