Uutiset:

Onko tiedossa hyviä bileitä? Linkitä ne kalenteriimme!

Main Menu

Tinuria pääkaupunkiseudulla?

Aloittaja Jack, 01 marraskuu 13, 20:39:46

« edellinen - seuraava »

Jack

Eli tarjolla olis mahdollisimman vittumainen homma

Tarttis tinalla kasatun inkkarin tankin pohjaan saada yks kappale messinkisiä putkijunttureita, laipallinen sellainen.

Vittumaiseks homman tekee se, että tankin sisällä oleva oljytankin seinä on lähellä ja sekin on tinattu paikalleen. ja vieressä toinen juntturi, se nyt ei oo paniikin paikka.

Kuka uskaltaa ottaa homman tai tietää kenelle uskaltaa viedä?

Jos öljytankin seinä aukee, tiedossa lisää vittumaisuutta, eli tankin purku ja uudelleen kasaus.

onko rohkeita?
Flatheads!!!

Jack

pannaan tohon nyt sit + 100 kilsaa.

Ennenkun mä alan turaamaan itse.  ;D  Olis kiva jos löytys joku jolla on enemmän kokemusta tästä hommasta ku mulla...

edit. ja joo nyt oon hätähousu.
Flatheads!!!

arska66

Jäähdytin korjaamoissa ovat taitavia tinureita

ma^ko

Lainaus käyttäjältä: arska66 - 03 marraskuu 13, 17:34:31
Jäähdytin korjaamoissa ovat taitavia tinureita

Valitettavasti tämä alkaa olla asia josta saa puhua menneessä aikamuodossa.
Lähes kaiken mitä insinööri on ryssinyt, voi ihminen korjata.

Hemuli

Käy safkiksella siinä tien toisella puolella: http://www.jaahdytinhuoltokinanen.fi/yhteystiedot.html

MUTTA - pyydä ehdottomasti kustannusarvio ENNEN kuin jätät osan heidän haltuunsa. Mulle tekivät aikoinaan melkoisen tempun yhden lämppärikennon kanssa, pyysin kustannusarviota ja he halusivat "tutkia" kennon ensin. Sitten iltapäivällä tulee soitto että kenno olis korjattu ja sen voi hakea - hinta vain noin 25% enemmän kuin mitä uusi kenno maksaa kaupassa. Sanoin että saavat pitää sen, en aio hakea kun en pyytänyt muuta kuin arviota kustannuksista.
Sportsters rule - blowing away big twins since 1957

Jack

joo, kinanen tuli mullekkin mieleen. Täytyy kävästä. Ostin kyllä jo butaanijuottimen...

ja hyvä vinkki toi kust.arvio, jos kerran ovat tollasen tempun tehneet. Letukan syylärin kerran oon siellä korjauttanu, se tuli halvemmaks ku uus...
Flatheads!!!

Jack

PRKL tästä tulee yksinpuhelu, mut oon kokonaan unohtanu mainita, että kyseessä on neitseellinen upouus tankki, ei oo koskaan ollut mitään syttyvää sisällä.
Flatheads!!!

Jack

noniin, tää homma on hoidettu Kinesella homma hoitu sujuvasti.

Nyt asentelemaan runkoon että saa kaiken kohdalleen ja sit maalarille...
Flatheads!!!

Joe Cool

Lainaus käyttäjältä: Hemuli - 03 marraskuu 13, 19:15:50kenno olis korjattu ja sen voi hakea - hinta vain noin 25% enemmän kuin mitä uusi kenno maksaa kaupassa.
Nyt kun Jackin tankki on kunnossa, voi mennä tähän offtopiciin. Teetin aikoinaan vuosituhannen taitteessa '66 Mustangiin Kinasella lämppärin kennon. Maksoi 800 markkaa ja uuden Taiwanin kennon olisi silloin saanut 600 markalla. En minäkään kustannusarviota saanut, vaan seuraavana päivänä korjatun kennon, joka on vieläkin huippukunnossa. Jouduin tarkastamaan uusiessani lämppärin moottorin tänä kesänä.

Maksoin siis 25% enemmän, kuin uusi tarvikeosa - mutta sain(ko?) 100% paremman, joka kestää orggistakin pidemmälle...?

Ainakin lämmintä tulee nyt enemmän kuin koskaan. Uskottelin ainakin itselleni, että Kinanen käyttää parempaa kennoa, kuin Taiwainin tehtaan liukuhihna ::)