Uutiset:

Onko tiedossa hyviä bileitä? Linkitä ne kalenteriimme!

Main Menu

minun moottoripyörä

Aloittaja johannes, 25 lokakuu 13, 22:43:22

« edellinen - seuraava »

milehigh

Siis tästä tulikin entisöintiprojekti kun pistit orkkiskeulan. Onko noi raiserit nyt niinku eteenpäin vai onko mun ogulaareissa vikaa? Eikö suorat raiserit olis vähän paremmat - ettei stonga lähde keulaputkien etupuolelta  ???

johannes

Lainaus käyttäjältä: milehigh - 07 heinäkuu 14, 16:39:08
Siis tästä tulikin entisöintiprojekti kun pistit orkkiskeulan. Onko noi raiserit nyt niinku eteenpäin vai onko mun ogulaareissa vikaa? Eikö suorat raiserit olis vähän paremmat - ettei stonga lähde keulaputkien etupuolelta  ???

Mitä siis entisöintiprojekti? Piti vaihtaa keula ja vaihdoinki mut pistin vanhan takas :D
juu raiserit on väärin päin, koska helpompaa elää jos stonga paikallaan ja sain enemmän tilaa tankin ja mittariston asennukseen. Kääntyy siis sitten toisin päin taikka laitan suorat jos saan halvalla jostain.

johannes

Vituttaako teitä koskaan elämä moottoripyöräharrastuksen ulkopuolella? Sitäkin pitäis elää nääs :/ meni emännän kanssa lusikat tossa jakoon ja olen ollut muuttamisen touhussa. Tänään pitäis loput työkalut hakea että pääsis johtoi juottelee.. ja tarttia kämpän sisäisetkin tavarat paikoilleen saada.

flhx

Lainaus käyttäjältä: johannes - 14 heinäkuu 14, 10:30:14
Vituttaako teitä koskaan elämä moottoripyöräharrastuksen ulkopuolella?

No ihan koko ajan, vituttaa niin ettei veri kierrä.
R.I.P. Lohka, WMC 1965 - 2014
R.I.P. Corey, died Oct 4 2017 Sarasota, Florida. Miss you buddy.

Motomatti

Lainaameni emännän kanssa lusikat tossa jakoon ja olen ollut muuttamisen touhussa. Tänään pitäis loput työkalut hakea että pääsis johtoi juottelee.. ja tarttia kämpän sisäisetkin tavarat paikoilleen saada.

Siirtymäkauden juttuja. Käyrä laantuu aikanaan niin että rupee jo tavallisetkin asiat kyrsimään. Kuten esimerkiksi miksi joka kaupassa ja marketissa juomahylly on siellä perimmäisenä?

johannes

Lainaus käyttäjältä: Motomatti - 14 heinäkuu 14, 12:26:06
Lainaameni emännän kanssa lusikat tossa jakoon ja olen ollut muuttamisen touhussa. Tänään pitäis loput työkalut hakea että pääsis johtoi juottelee.. ja tarttia kämpän sisäisetkin tavarat paikoilleen saada.

Siirtymäkauden juttuja. Käyrä laantuu aikanaan niin että rupee jo tavallisetkin asiat kyrsimään. Kuten esimerkiksi miksi joka kaupassa ja marketissa juomahylly on siellä perimmäisenä?

No tietty siks että joutuu menee kaupan läpi heräteostoksia tehden vaikka olis menos vaan yhtä kaljaa hakee. Lidlis onneks näin ei ole :)

V-8

Lainaus käyttäjältä: johannes - 14 heinäkuu 14, 10:30:14meni emännän kanssa lusikat tossa jakoon

älä helkkari, meillä kans asumusero tulossa heti kun löydetään puolisolle asunto... Ei muuten paljon arkiaskareet nappaa. Tsemppiä  nyt kaikkeen puuhailuun!
-FTW-

johannes

Lainaus käyttäjältä: V-8 - 14 heinäkuu 14, 19:14:32
Lainaus käyttäjältä: johannes - 14 heinäkuu 14, 10:30:14meni emännän kanssa lusikat tossa jakoon

älä helkkari, meillä kans asumusero tulossa heti kun löydetään puolisolle asunto... Ei muuten paljon arkiaskareet nappaa. Tsemppiä  nyt kaikkeen puuhailuun!

Tsemppiä sinnekkin! En tiedä lasketko propaamiset arkiaskareiksi mutta mulle ne ainakin on aikamoista terapiaa oli sitten prätkä tai auto.
Varsinkin kun mulle kaikki on niin ihmeellistä niin ei riitä taidot miettiä montaa asiaa kerralla :D

Meilläkin oli silleen, että muutan pois kun löytyy hyvä paikka ja se löytyi yllättävän nopeasti ja kivuttomasti onneks.

johannes

Päivitellääs taas. Juu eli kämppäki löyty ja valkeakoskelle muutin ja prätkällä vois ajella viikonloppuna ku vielä on kesää jäljellä. Kuvasin pienen videon että saa vähä käsitystä:

http://youtu.be/74nh9sM0zIs

johannes

Oho, en näköjään  koko viime vuonna kirjoittanut tähän mitään. Mutta eipä ole mitään kummaa tapahtunutkaan tallissa taikka muualla. Mutta juum. Vilkkujen kanssa vähän ongelmaa ollut. Orkkisvilkkumoduli hajosi ja pistin releet tilalle mutta silti vähän häikkää mikä viittaisi maadoitushäiriöön. Mittailin kaikki johdot tosin ja ei mitään ihmeellistä tullut ilmi. Tarvii varmaan jotain lisämaadoituksia vain tehdä.

Mutta sitten yhteen ideaan minkä sain viikonloppuna, että tarttis varmaan toi takalokari muuttaa sellaseksi ankanpyrstöksi. Tykkään kyllä tosta nykyisestä mutta kun takavalon johdotus näkyy nyt vähän turhan räikeästi niin moinen lokariratkaisu voisi olla kiva. Tosin vilkut ja nykiminen nyt prioriteettina.

https://scontent.xx.fbcdn.net/hphotos-xta1/t31.0-8/12027187_1495507277436643_6000300409736409130_o.jpg

En tiedä näkyykö kuva kun fb-linkki. Tosta vähän näkee, että takavalo vähän rujo.

johannes

No nyt on uniikit vilkunnapit. Itse en ole ainakaan moisia nähnyt. Sopii releitten kanssa paremmin kun sellainen norminappi.

Edit. Pitäisköhän muutkin napit laittaa tollaset. Toki käynnistys-ja tööttinapit pitäis olla palauttavat.

johannes

Oho pariin vuoteen päivitellyt mitään. Ulkonäkö aika paljon muuttunut. Mutta muuttuu taas talven aikana jonkun verran. Ni jaksa kuvia uppailla.
Aika hyvin ilman vikoja saanut ajella mutta syksyllä tuli vika reissu kun meni kiertokangen laakeri. Moottori nyt pajalla ja kovaa ajoa taas keväällä "uudella" moottorilla.