Uutiset:

Onko tiedossa hyviä bileitä? Linkitä ne kalenteriimme!

Main Menu

Swingin pultin irroitus

Aloittaja kessu, 03 lokakuu 13, 21:41:14

« edellinen - seuraava »

kessu

Auttakaa nyt miestä mäessä, kun ei meinaa remppa onnistua.

Pannussa on paikoillaan shovelin kantikas swingi, jota yritin irrottaa jo jonkin aikaa sitten. Pultti oli yllättäen melko hyvin kiinni mut ihan räikällä sen sai pyörimään, ilman mitään metrin vartta, mut siitä ne ongelmatkin sit alkoi. Aukaiseminen nimittäin paskoi kierteet rungosta/pultista, eikä pultti suostu tulemaan pois paikaltaan. On naputettu hellemmin ja rajummin sieltä kierrepäästä, ja koitin jo sellaisella liimauspuristimellakin painaa sitä ulos samalla kun pyörittelin toisesta päästä, ei lähde.

Mä oletan et laakerit kanittaa vastaan, sillä swingin pohjassa on ilmeisesti ollut paikka rasvanipalle tehtaalta lähtiessään, mut american-Joe on varmaan painosyistä poistanut sen turhana. Siitä reiästä mä oon holovannut sinne putkeen nyt kaikkia irroitusöljyjä plus polttoöljyä, mut eipä ne sinne pultin tasalle yllä, plus et ne valuu päistä tietty pois.

Liekkiä en oo vielä näyttänyt kun ei huvittais paskoa maaleja rungosta, jos vaikka pitäis ton nykyisen värin, enkä oo halkaissut swingiä. En oo varmaan ensimmäinen jolle näin käy, joten millä p*rkeleellä ton häirikön saa pois paikaltaan?

kessu

Noni, ei tarvi enää vippaskonsteja. Rälläköin swingin ja laakerit palasiksi niin jopa lähti.  ;D

Spöke

Tarviiks swingin ja akselin? Mulla ois yks ILMAINEN!
-Spöke-
Pannun, parin Shovelin ja Rautapään loukussa

kessu

En kiitos, akselista ja rungosta oli molemmista kierteet hävinneet, joten täytynee hankkia sellainen itsekierteytyvä pultti, ja jenkeistä on tulossa pannun swingi. Kiitos tarjouksesta kuitenkin.