Uutiset:

Onko tiedossa hyviä bileitä? Linkitä ne kalenteriimme!

Main Menu

Warp Speedster!

Aloittaja Spöke, 03 syyskuu 13, 15:41:50

« edellinen - seuraava »

Jauhoparta

Ihanan yksinkertainen pyörä. Näyttää hyvinkin ajettavalta  8)

Spöke

Kiitokset! Valmistaudun pidempään kesäretkeen ja vitunmoisiin sateisiin. Ipolla on Sovelissa ollut jo vuosia pleksi. Viime kesän sadekelit osoittivat, et ei se huono ois tässäkään. Tein pikaisesti irroitettavan, mukaan mahtuvan pleksin. Toivottavasti se ohjaa eturenkaan kusisuihkun pään yli.

-Spöke
Pannun, parin Shovelin ja Rautapään loukussa

Don Quijote

Nerokasta! Toki perinteinen etulokari toimisi vielä paremmin...  ;D ;)
"ainoa asia mitä ihminen on oppinut historiasta on se, ettei ihminen ole oppinut mitään historiasta.

Spöke

"Front fenders are for pussies" ;D
-Spöke

Kiwi

Jos tuo ei ohjaa kunnolla niin voihan sitä vähän lämmittää ja taivuttaa josko se auttais. Seuraavaks sivulaukut vai radio? ;D :P

L+L

Ihanan kantikas. Oma viellä tekemättä.

jannu

"Tuiskusuoja".....  ;D

teemu-O

Tuleeks ny koko Eurotour-ryhmälle plexit keulaan?  ;D
I put the butcher knife up to her neck and said if you wanna live to see tomorrow, you better start fryin' 'em eggs a little better'n what'chu been fryin' 'em. I'm tired of eatin' sloppy, slimy eggs!
-Jesco White

Sammy

Mä olen vielä kahden vaiheella plexin suhteen  ;D

Spöke

Ollaan ihan plexit- termi saa uuden merkityksen ;D
-Spöke

Kokkonen

Spöken innoittamana laitoin myös koekappaleen paikalleen. Samaan reissuun lähdössä, olemme ilmeisesti hieman pessimistisiä sään suhteen :)
Tästä uusi villitys chopper skeneen, kellä suurin ja puhtain ;D
Kuivalla kelillä havaittavissa pieniä pyörteitä, lumisateeseen en viitsinyt lähteä.

"Täytyy pysyä liikkeellä. Koirat eivät kuse liikkuviin autoihin. Tiedät kyllä mitä tarkoitan"
Tom W

Jack

Plexi, kun halutaan ajaa oikeesti baggerillä tai jengipyörällä mutta se kaverien paine....  ;D  ;D
Flatheads!!!

Rezi

Vahtakaa tanko puoli metriä kapeampaan, niin ei tartte mitään plexejä ;D

teemu-O

Lainaus käyttäjältä: Sammy - 15 toukokuu 17, 18:39:24

Ethän sää  voi olla ilman plexiä "aivan plexit" porukassa.
I put the butcher knife up to her neck and said if you wanna live to see tomorrow, you better start fryin' 'em eggs a little better'n what'chu been fryin' 'em. I'm tired of eatin' sloppy, slimy eggs!
-Jesco White

teemu-O

Lainaus käyttäjältä: teemu-O - 17 toukokuu 17, 19:38:18
Lainaus käyttäjältä: Sammy - 15 toukokuu 17, 18:39:24

Ethän sää  voi olla ilman plexiä "aivan plexit" porukassa.

Jaa, mut jonkun täytyy olla erilainen, onhan yhdellä evo ja gumminauha.  ;D
-Jesco White