Uutiset:

Onko tiedossa hyviä bileitä? Linkitä ne kalenteriimme!

Main Menu

Warp Speedster!

Aloittaja Spöke, 03 syyskuu 13, 15:41:50

« edellinen - seuraava »

rodchop

Itse vääntäny rullan Turkki verkko pellistä jossa salmiakin koko snadi, siinä mitään valmista putkee tarvii.
HOG Forever Forever HOG

Pietzu

Tai mankeloi 2,5mm pellistä vaippa sen huilun ympärille a vola sul on ulkohalkasija 45mm ;D

Kapteeni sika

Tai reikäputkesta siivu pois ja painaa sauman kii ja tikkiliimaa. Niin ne vissiin marteliuksellakin reikäputkee pienentää. Mut meneekö jo liian pieneks jos 40 millistä pienentää.

Smokie

Reikälevyä myydään ihan kaikenmoista. Itse oon jemmannut jotain sihtinä käytettyä sikatehtaan levyä, olisko reikäkoko 3mm. Mulla on myös mankeli millä saa 40mm putken aikaiseksi. Kyllähän tässä noita vaihtoehtoja tuntuu jo olevan ;D Putkiharja rööriin ja sillä selvä..

Kerran muuten tungin huilun täyteen patapataa ja lähdin ajelemaan, aluksi se oli tosi hyvä mutta jossain Porin kohdalla rupes pörisemään aika pahasti. Hangossa poliisi pidätti ja pilli suuhuun. Kysyin samalla että olisko täs jotain hotellia lähellä. ??? OLISKO TÄS...noo anti olla. Sammutuspeite on tullut havaittua paremmaksi.

rapula

Onko sulla Rezi tuo 2-1 putki vielä jouten? Olisin kiinnostunut...  sami.p.harkonen@gmail.com

Kapteeni sika

Kyseinen putkilo on kiillotettuna näkyvillä toisessa viestiketjussa.  ;)

Spöke

Saakeli, ku kaikki aika on mennyt muiden vessoja väsätessä! Tää tarttis olla parin kk: n kuluessa valmis, kiirus tulee.
Öljytankkia tinailin ja vähän kiinnikkeitä siihen. Jos huomenna sit sais pakoputket kiinni.

On mokomasta purkista ihan jumalaton työmaa.

Toivottavasti jäi ilmarakoa putkien ja pöntön välille. Etukiinnikkeen kätkin selkäputken päähän sorvatun tulpan alle, josta löytyy myys johdon läpivienti

Mihis hittoon tähän tälläis virtalukon? Kiksipelissä sais olla paraatipuolella, mutta missä? Höh.

Uuet vuuet!

-Spöke
Pannun, parin Shovelin ja Rautapään loukussa

rodchop

Eikös sulle tuu Magneetto, jos niin eihän tossa mitään virtalukkoa / Akku tarvitsisi. Tosin onhan niitä lukollisia Mankun kansiakin.
HOG Forever Forever HOG

Spöke

Jakaja tuohon tulee. Ja valotkin tarvii katkaisijan.
-Spöke

rodchop

OK. Eikös V-lukko mahdu sopivasti öljytankin takaosaan putkien yläpuolelle, hitsaa kiinteä teline öljytankin jatkoksi, tai jotain kivaa.
HOG Forever Forever HOG

Spöke

Juu, jotain semmoista itekkin uumoilin. Kiitos uskon vahvistuksesta ;D
-Spöke

Rezi

Mieluiten kytkin lähelle pakoputkia niin saa pyörän sammuttamiseen lisäjännitystä ;D

rodchop

Juuri näin. Toinen kiva ois syvällä avobeltin välissä😜
HOG Forever Forever HOG

Spöke

Kiwi

Laitat tän tapasen avaimenperän ja virtalukko kiksin lähelle, tuntee kun avain on paikoillaan ;D