Uutiset:

Onko tiedossa hyviä bileitä? Linkitä ne kalenteriimme!

Main Menu

Maunin softail projekti

Aloittaja Mauni, 25 elokuu 09, 19:57:22

« edellinen - seuraava »

Rezi

Kerroit tekeväs softailbobberista ens kesäksi chopperin, mutta nyt joudut tekemään sen Buellista. Heleppo homma. Eiku rälläkkä soimaan.

Hemuli

Älä sitten valuta ainakaan laatikkoöljyjä jäteastiaan, laitoin sinne just Redlinen litkut samalla kun uusin kampuran stefan ja enskakopan tiivisteen.

Tarkennetaan nyt sen verran että kyse ei kuitenkaan ollut tuosta mun bigborepulusta vaan kaverin X1:stä.
Sportsters rule - blowing away big twins since 1957

Mauni

Lainaus käyttäjältä: Rezi - 28 elokuu 10, 22:54:50
Kerroit tekeväs softailbobberista ens kesäksi chopperin, mutta nyt joudut tekemään sen Buellista. Heleppo homma. Eiku rälläkkä soimaan.

saapa nähdä kerkeääkö sitä tehdä tuolle mitään talvenaikana kun pitää alkaa loihtimaan tuosta metallista kaikkea ihan omiinnimiin.. (mainostetaan myöhemmin tarkemmin)

Lainaus käyttäjältä: Hemuli - 28 elokuu 10, 23:51:52
Älä sitten valuta ainakaan laatikkoöljyjä jäteastiaan, laitoin sinne just Redlinen litkut samalla kun uusin kampuran stefan ja enskakopan tiivisteen.

onpahan käynyt kunnon pajalla ainakin senverran.. muutenhan näistä 600 kilometrin välimatka kaupoista ei oikein tiedä  :D vaan harrastuksia pitää olla

Jensen

Kattelin tuossa tuota Buel Chopperia ja minusti tolppa aika hintsusti kiinni vaikka kylläkin nätisti. Siro mutta kestääkö röykytystä.? Meikä tehnyt tolpista jopa liiankin jykevät. Onnea maunille uuteen projektiin. :)

Rezi

Tuon Buel chopperin runko on jenkkitekoa. Tig-hitsaukset oli tehty minusta siihen tyyliin, että itse sulattelisin ne kyllä uusiksi. Ainakin emäputken tienoilta.

eeko

Heh, tulee mieleen yksi jenkkituontichopperi, jossa
emäputki oli kiinni parilla knöölillä. Ja päällä reilusti
kittiä. Oli omistajan naama "hiukan" valkoinen, kun
laikalla vähän hipaisi runkoa, pöly oli aika sankka.  ;D
-eeko

Mauni

Lainaus käyttäjältä: Rezi - 31 elokuu 10, 22:47:21
Tuon Buel chopperin runko on jenkkitekoa. Tig-hitsaukset oli tehty minusta siihen tyyliin, että itse sulattelisin ne kyllä uusiksi. Ainakin emäputken tienoilta.

vissiin joku muoti tuolla jenkkilässä tirruutella pienellä virralla nätti kolikkopino railon päälle ja toivoa parasta..

eeko

Lainaus käyttäjältä: Mauni - 01 syyskuu 10, 18:30:18
Lainaus käyttäjältä: Rezi - 31 elokuu 10, 22:47:21

vissiin joku muoti tuolla jenkkilässä tirruutella pienellä virralla nätti kolikkopino railon päälle ja toivoa parasta..
-> for show use only?
-eeko

Rezi

Tuskimpa se on ihan show use only. Norrtäljeen tuli pyörä kuitenkin Tukholmasta peräkärryssä (70km).

Mutta joka tapauksessa tosi hieno ja jollakin lailla meikäläistä sykäyttävä pyörä.