Uutiset:

Onko tiedossa hyviä bileitä? Linkitä ne kalenteriimme!

Main Menu

öljypumppu

Aloittaja rampo63, 12 elokuu 13, 19:27:21

« edellinen - seuraava »

rampo63

Mitähän ongelmia tästä on tiedos,ku jouduttiin ruotsinreissul tekemään ohitusleikkaus ja laitoin sovelin pumpusta rungon ja  rattaat /kannen pannusta.Hyvin tuo ainakin kotio toi,,,tiedä sitte.

etelahelsinki

No,
Siinä sulla hyvä öljypumppu jos se on 66-67 shovelista.
Rattaat samat late-62 -67.
Vanhemmat rattaat myös varauksin (36)-48 -62.
Kansi sama (48)-51 -67.

Minkä vuoden lohkot?

Syksyllä mittailisin pumpun tolet.
Rautapumppu on kaunis....

Ile

jyrggä

Lainaus käyttäjältä: rampo63 - 12 elokuu 13, 19:27:21
Mitähän ongelmia tästä on tiedos,ku jouduttiin ruotsinreissul tekemään ohitusleikkaus ja laitoin sovelin pumpusta rungon ja  rattaat /kannen pannusta.Hyvin tuo ainakin kotio toi,,,tiedä sitte.

Eikös sulla ollu ennestään jo se uudempi s&s-pumppu siinä, eli lohkoon on tehty tarpeelliset poraukset. Tsekkasit silti varmaan vanhalla tiivisteellä, että kanavat täsmää uudessa?
Sillonhan sillä ei pitäs olla väliä, kunhan on se 72-91 pumppu nyt paikallaan. Siinä 36-71 on aika erillaiset kanavat. Rattaathan niissä on paksuudeltaan samaa luokkaa kaikissa, välityksestä en tiiä, mutta kai silti pyöritte sen pumpun ympäri jakopäästä käyttöakselilta? Oikeastaa niinhän se aina pitää tehä vaikka kasais vanhan pumpun, tai en minä tiiä että pitääkö, mutta niin minä ainaki teen. Tietää ainaki heti jos ahistaa runkoon jostain kohtaa.
Nothing beats cubic inches...  except turbo!

rampo63

Joo kyllä sitä pyöriteltii kokoajan ku kiristeltii niit pultteja just ton keskittelyn takii,,,ajatusvirhehän tuo oliki, mullahan oli se sössön pumppu ennestää ja siitä otin rattat ja kannen joten hommahan on bueno.Niin ja tuo jakopään lohko tais olla -52 ja porailtu on.


etelahelsinki

Aha,
Alumiinipumpusta olikin kyse.
Pannunkansi vähän hämäs.

Rautapumppu on kaunis....

Ile

jyrggä

Juu kyllä rautapumppu kaunis on, ja ainaki mun kokemuksen perusteella ajaa asiansa eli öljy siirtyy, niitä ei vaan puissa kasva. Ja vtwinin myymä kopio on melkoisen kallis (ja paska, kuulemma)
Nothing beats cubic inches...  except turbo!

Leksa

Täältä voisi löytyä asiallisia rautapumppuja . http://www.harleymotoren.de/

ma^ko

Mulla on yks pannun rautapumppu, joku sen joskus anno domini oli ostamassa, muttei sit kuulunut enää mitään...
Lähes kaiken mitä insinööri on ryssinyt, voi ihminen korjata.