Uutiset:

Onko tiedossa hyviä bileitä? Linkitä ne kalenteriimme!

Main Menu

työkalut imusarjaan.

Aloittaja O.S.K.U, 08 heinäkuu 13, 15:25:55

« edellinen - seuraava »

O.S.K.U

Hieman tiedustelisin millaisilla kuusiokolo avaimilla ootte laittaneet evo koneen imusarjan laippojen pultit kiinni? On hieman ahdas väli, varsinkin kun kaasari ja putsari tarvis periaatteessa olla paikoillaan pultteja kiristettäessä....

Kinnu

Vähän ahdas väli mutta sellaisilla pallokantaisilla kuusiokoloilla (mikähän lie niittenkin oikea nimi...) saa aika hyvin, ne kun kestää olla vähän vinossakin ruuvin kantaan nähden.

Tuommoisilla:
http://www.motormarket.fi/kuva-data/5-K1410.jpg

Hemuli

Mulla on ihan tavallinen pallopäinen 1/4" kuusiokoloavain. Mutta koska siitä lyhyestä päästä kun on pirun vaikea vääntää niin että ruuvit saisi tarpeeksi kireälle niin olen pistänyt siihen jatkoksi varttituuman hylsyn ja jatkovarren, johan rupeaa momentti riittämään. Hätätapauksessa sopivan pieni lenkkiavainkin käy vääntötyökalusta kun pistää kuusiokoloavaimen lenkkipään läpi ja vääntää poikittaissuunnassa.
Sportsters rule - blowing away big twins since 1957

O.S.K.U

Mistä ootte hommaillut noita tuumaisia työkaluja? Siis laadukkaita työkaluja... ;)

JPP

LainaaMistä ootte hommaillut noita tuumaisia työkaluja? Siis laadukkaita työkaluja...

Riippuu tietenkin paikkakunnasta vähän, mutta työkaluliikkeistä, pulttikaupoista, Biltema, Puuilo jne.

Mulle on riittänyt/kestänyt tollaset peruslaatuiset eli AmPro, Biltema, Kamasa, joita on hyvin tarjolla.

O.S.K.U

Kiitti Hemuli avain vinkistä.. Oli laipat ja tiivisteet aikas nopee vaihtaa...

Tumppi

Ja hyvä tuumanen kuusiokolsarja hintaansa nähden löytyy Motonetistä. Bondhusin pallopäiset kuusiokoloavaimet jotka on riittävän pitkät tuohon imusarjan asennukseen ja hintakin taitaa olla muistaakseni alle 20 â,¬.