Uutiset:

Onko tiedossa hyviä bileitä? Linkitä ne kalenteriimme!

Main Menu

bigbore öljyvuoto

Aloittaja rampo63, 08 heinäkuu 13, 15:04:36

« edellinen - seuraava »

rampo63

No nythän on taas joogaa,,bigbore pannu std kannet kb männissä ruttua  yli  ysin.Kuparitiivisteet kansis ,öljyy tulee kannen välistä vaik mitä tekis!!!
Onko vinkkejä ???

Jack

eihän paluut oo tukossa jostain silikonimömmöstä??

Kuparitiivisteet oli varmaankin plöijattu?
Flatheads!!!

Hemuli

Kuparitiivisteiden löijaus kannattaa tosiaan tehdä, pehmiää tilkkeet kummasti. Itse olen lisäksi laittanut VHT:n copper gasket cementiä tiivisteen molemmin puolin - samannäköistä tavaraa kuin tavallinen kuparispray mutta äärimmäisen tahmaista ja auttaa tiivistyksessä todella paljon. Käsittääkseni tota ei löydy kuin VHT:nä, omani ostin US-Partsista.

Näiden lisäksi laitoin VT-Cyclen Veskun vinkistä pikkutäpän korkean lämpötilan moottorisilikonia öljyn paluukanavien ympärille - sekä kanteen että sylinteriin. Niitä on kuulemma pirun vaikea saada muuten pitämään ja mullahan oli sitä öljynpoltto-ongelmaa rautapäässä edelliskesänä - tiivisteissä näkyi selkeät jäljet kuinka siitä kanavan vierestä oli puhaltanut palotilan puolelle öljyä. Avainsana tossakin vaan riittävän vähän sitä silikonia ettei se tursua kanavan puolelle tukkien sen.
Sportsters rule - blowing away big twins since 1957

Hessu

Kummat siellä vuotaa? Meno- vai paluukanavat. Jos menopuolella ongelma, laita ulkopuolinen putkitus, kun eikös noissa kansissa ole mestat valmiina? Vai onks jo? Mä käytän Hylomaria.
Kuulin muuten hiljattain, että uusien std:n kansien tiivistepinnat oli kierot.

rampo63

Joo on löijätty ja copper cementiä laitettu.Se on juurikin tuo paluukanava, ku menot on jo ulkopuoliset.Takakansi pitää hyvin,,,Tarttee huomena ny ottaa ja kattoo et se oikeesti on suora.Kuulin kans et aikas on eripari laatusia olleet.Huomenna taas "viisaampi".