Uutiset:

Onko tiedossa hyviä bileitä? Linkitä ne kalenteriimme!

Main Menu

Rautapään rattaista

Aloittaja spn, 07 kesäkuu 13, 09:43:44

« edellinen - seuraava »

spn

Minkälaista eturatasta ootte käyttänyt rumpujarrullisen 51-pikkuisen kanssa. Nyt omassa on 21 pikkuinen niin paljonko sitä kärsii suurentaa? Kaksvitonene taitaa olla suurin mahdollinen
. Meneeköhän liian harvaksi kun kolmosen ja nelosen välihän on jo muutenkin iso

hdkaide

jos en väärin muista, niin ainaskaan -64 rautapäähän ei mahdu tuota 21 piikkistä isompaa ratasta. ketjut ottaa koppaan kiinni. olen hionu kopasta pikkuisen ja sitten tuli ohjuritappi vastaan. kannattaa tarkistaa, että onko miten paljon tilaa ketjujen kanssa, ennen kuin lähtee hakemaan isompaa ratasta :)

sporty kartsa

mulla nyt itellä 69:ssä  22 edessä ja takana 48 levyjarrun kanssa.ihan hyvin laukkaa.silloin kun pyörän ostin niin oli edessä 23 ja takana se 51 rumpujarrulla.ihan hyvä sekin oli.en kyllä muista oliko sieltä kopasta hiottu pois.jossain jenkkilehdessä oli kerran että 22 ja 48 olis ihanne välitys rautapäässä ja siitähän se idea sitten lähti.ei vaan ohan nää osittain makuasioita.mut kyllä se 23 ainaski kivuttomasti pitäs paikalleen mennä.ainakin matka ajossa mukavampi harvempi välitys

hdkaide

meikäläisen muisti ja silleen  ;D tarkistin oman eturattaan, niin sieltä sit löyty 23 piikkinen ja rumpu on takana :) hyvin ne sitä kuljettaa. tosin moottoritiellä 120km/h tuntuu, että kone huutaa pikkasen liikaa. satasen vauhdissa ihan ok

Nakkeus

Saakos takaratasta mistään pienempää kuin tuo 51 jos meinaa rummulla ajella? Koittanu katella mutta joka paikassa kaupataan vain tuota 51:stä...

ma^ko

Aika marginaalinen ero on 22/48 ja 23/51 välillä.
Lähes kaiken mitä insinööri on ryssinyt, voi ihminen korjata.

LoneRider

Aiheeseen liittyen tietäiskö joku mistä sais 84 rautapäähän pienempää takaratasta ku 47? Ei netistä tuntunu löytyvän. Edessä oli 24, tehny vähä ikävää jälkeä. Ny 23. Olis kiva saada matkavälityksiä lisää...

Make

Saako udella että mikä on toivottu matkavauhti? Mulla on nyt 22-47 ja 90-100km/h on nelosella järkevä miniminopeus, jollei halua pikkukierroksilla rynkyttää koko aparaattia paskaksi.
Raakarattaita saa varmaan vaikka kuinka pieniä.
Greatest enemy of freedom is satisfied slave

sporty kartsa

onhan näitä tullu monenlaisia kokeiltua.mullahan olikin nyt 22 ja 46 eikä 48 mitä tossa viime vuonna kirjotellu ylempänä.46 jostain suzukista napattu.näillä pystyy jatkuvaa satasta vetää jos vaan ukko jaksaa istua kyydissä ja vehkeet muuten kestää.riittää nykyään mulle. yks kesä oli 23 ja 41.motarilla kulki hyvin myötätuuleen ;Dmuuten melkosta rynkytystä.en suosittele.joku 23 ja 46 vois ehkä mennä.en tiedä.raakarattaista tullu tehtyä tai jostain japseista otettu parempaan käyttöön.

Raimo-Raato

Storehoussilta saa valmiita rattaita 42 hampaiseen asti. Ovatten vaan alumiinia mut luvataan kait yhtä hyvä kulutuskestävyys kuin rautaisille.

http://www.motorcyclestorehouse.nl/product/930158
A.K.A. Rambe

LoneRider

Jaa miniminopeus 90-100? Ei olla iha samoil sit. Mul mailimittari mut täl hetkel mukava matkanopeus on 45-60. Eli liki satkuun. Sit alkaa tuntuu huutamiselta. Ei paljoa tarttis mut hiukan edes.

Pitää tutkia storehousen juttui. Ku pääsee isommalle näytölle.

Hemuli

Onko mitään käsitystä kierrosnopeudesta noissa vauhdeissa? Tää on ikuisuuskysymys, toisille kaikki yli 2000 rundin on huutamista siinä missä toiset ajaa rauhassa neljän tonnin matkakierroksilla.

Tuossa just viikonlopun reissussa seurasin kierroslukua, alta kahdenpuolentonnin ei ollut kiva ajaa ja varsinainen nautinto alkoi vasta kolmosesta. Toki kyseessä evosportti jossa sen verran rajummat nokat että vääntöalue on vähän ylempänä, mutta samoja kierroksia olen tottunut käyttämään myös muissa pyörissä.
Sportsters rule - blowing away big twins since 1957

Make

Odometriä minulla ei ole. Nopeuden päättelen siitä kun kamerat räpsyy jo siinä rynkytyksen ja mukavuuden välimaastossa  ;D Ja 87km/h on siis vertailupätkällä kameroiden laukeamispiste.
Greatest enemy of freedom is satisfied slave

LoneRider

Kierroslukumittari? Mikä se on? :-D
Mut näkkeepähä si....