Uutiset:

Onko tiedossa hyviä bileitä? Linkitä ne kalenteriimme!

Main Menu

-Crystal coMeth- ..(ex. Hullu lapiopää Fränk)

Aloittaja JVa, 05 kesäkuu 13, 12:50:45

« edellinen - seuraava »

JVa

Toi on 54" akselista ylä T-palan päälle.

pyöröteräs on myös hyvä idea.

JVa

Putki sopivalla yläpään taivutuksella oli sittenkin paras vaihtoehto tohon keulan ja stongan väliin.

Samalla sovittelin lokarin paikkaa.. ongelma tuntu vaan itelle olevan että sissyllä vai ilman? kuvassa mallia ilman..

jyrggä

Kyllä mun mielestä kannattaa tehä sissy, jos oot ajomies. Ainakaa yli viikonlopun reissuille ei tohon lokkarin päälle saa oikein kunnolla kiinni tavaraa. Ja sitte varsinki jos on kyytiläinen olemassa.
Keulaan ja stongan päälle tiesti jotain, mutta mä en ainakaan tykkää ajaa pitkäkeulaa niin lastattuna.
Mutta oikeesti hieno tulee! Mielenkiintoisin projekti täällä piiitkään aikaan!  :)
Nothing beats cubic inches...  except turbo!

JVa

No sehän se on, "pakollinen" kyytiläinen on  ;) ja riessujaki pitäis heittää.. jotenki vaan toi matala kiehto tällä kertaa. Täytyy keksii jotain.

rodchop

Tee tuon lisäks pultattava sissy joka vaan lisätään tuohon silloin kun tarvis, silleen oon itse tehny kahteen eri pyörään.
HOG Forever Forever HOG

jyrggä

Tuo on hyvä idea!
Selvennyksenä, että tarkotin sitte kapea lokkarisia fillareita. Tarvi korjata ennen ku joku Tuusulan läskiperseautonrengas ruotsisopperiukkeleista kuittaa jotain.  ;D
Nothing beats cubic inches...  except turbo!

Tuusulan T-Bone

Keravan kustomikonsortio pysyy nyt vaan housuissaan... ;D

Kuinka leveä tuo keula on? Oisko kuvaa melkolailla suoraan edestäpäin?
Long John Stroker

JVa

Lainaus käyttäjältä: rodchop - 04 tammikuu 14, 21:43:17
Tee tuon lisäks pultattava sissy joka vaan lisätään tuohon silloin kun tarvis, silleen oon itse tehny kahteen eri pyörään.

Hyvä idea, katotaa jos sais sovellettuu jotain.

JVa

Lainaus käyttäjältä: Tuusulan T-Bone - 04 tammikuu 14, 22:01:05
Keravan kustomikonsortio pysyy nyt vaan housuissaan... ;D

Kuinka leveä tuo keula on? Oisko kuvaa melkolailla suoraan edestäpäin?

Ei oo kuvaa ihan suoraa edestä, mut putkien väli oli muistaakseni jotain 6-6 1/2" välillä.

Tuusulan T-Bone

Mitä jos kaventaisit sitä vielä pikkusen?
Long John Stroker

JVa

Onhan sekin mahdollista, mut aika hyvin on nyt tasapainossa tankin ja takapään kanssa.

rampo63

Yks vaihtoehto on tehdä semmonen minkä itte haluu ja mikä omaa silmää miellyttää.

Hemuli

Tohon leveyteen kiinnitin itsekin huomiota heti ensimmäisissä kuvissa. Muuten se ei töki mutta yläteekappaleen jälkeen näyttää vähän turhan väljältä. Mutta nyt toi stongan sivuprofiili on hyvä kun heitit sen latakan pois, eikös ne alkuperäisetkin Harmannit oo vähän tohon tyyliin tehty? Joskin niissä se stongan tukiputki jatkuu suoraan keulaputkesta.
Sportsters rule - blowing away big twins since 1957

Tuusulan T-Bone

Lainaus käyttäjältä: Hemuli - 05 tammikuu 14, 11:30:38
Muuten se ei töki mutta yläteekappaleen jälkeen näyttää vähän turhan väljältä.

Tätä juuri meinasin.
Long John Stroker

S.M

Tätä kyllä kelpaa ihastella on kyllä oikeen loistavat linjat ja vielä oikea rengastuskin.
Tuusulan minimi akseliväli on 2.2m.