Uutiset:

Onko tiedossa hyviä bileitä? Linkitä ne kalenteriimme!

Main Menu

Tietoa rungosta?

Aloittaja tareone, 12 elokuu 09, 18:05:58

« edellinen - seuraava »

Hemuli

Tuossa nyt kuva rautapään rungosta jos siitä on mitään apua:

Itse koneen etu- ja takakiinnikkeet ovat hyvinkin samanlaiset vuosimalliin katsomatta, rungossa olevat kiinnikkeet vaihtelevat. Yläkiinnike tietysti on erilainen ja rautapäässä ei ole erillistä ripustusta etukannesta rungon pystyputkiin.
Sportsters rule - blowing away big twins since 1957

tareone

Kiitos. Lisätään rautapää listaan.
Kaks hivakkaan ja yks peräsimeen

Raimo-Raato

Lainaus käyttäjältä: Hemuli - 30 syyskuu 09, 10:11:30
Itse koneen etu- ja takakiinnikkeet ovat hyvinkin samanlaiset vuosimalliin katsomatta

Niin evolaisessa ja rautiksessahan on kumminkin takakiinnikkeessä eroa. Olikos se nyt ylärivin pultinreikien etäisyydessä?
A.K.A. Rambe

Raimo-Raato

laitoinpa huvikseni '48 wishbone ja rautiksen pre '70 rungot päällekkäin samaan kuvaan:
A.K.A. Rambe

Jorke

Aikas mielenkiintoisesti on laitettu Sportsterin etualaputkista tuo kulmaosa moottorin kiinnikkeineen tuohon satulan alle

tertsi

Lainaus käyttäjältä: Hemuli - 30 syyskuu 09, 10:11:30
Tuossa nyt kuva rautapään rungosta jos siitä on mitään apua:

Itse koneen etu- ja takakiinnikkeet ovat hyvinkin samanlaiset vuosimalliin katsomatta, rungossa olevat kiinnikkeet vaihtelevat. Yläkiinnike tietysti on erilainen ja rautapäässä ei ole erillistä ripustusta etukannesta rungon pystyputkiin.

mistä löytäis lisää tämän tapaisia kuvia erillaisista pyöristä ja muiltakin osin kun vaan rungoista olis hyvä jeesi vähän toisenlaiseen rakentamiseen kun ei ole paikkaa ja vehkeitä rakentaa muuta niin tehään romukullasta pienoismalli