Uutiset:

Onko tiedossa hyviä bileitä? Linkitä ne kalenteriimme!

Main Menu

Kipinä hukassa..

Aloittaja Steel Arrow, 02 toukokuu 13, 14:50:13

« edellinen - seuraava »

Steel Arrow

Asensin Dynan 2000i sytkän FXR:ään ja käydä lätkytti tosi nätisti alkuun ja sitten laulu seis.
Tutkittuani syytä huomasin ettei tulpille tule kipinää ja sytkän status valo vilkkuu yhtäjaksoisesti.
Uusin puolalle tulevat johtoliittimet ja maakaapelit mutta ei...
Sitten vielä kokeilin kaverin puolalla kun epäilin että puola antautui ja sama tulos.....
Onko sattunut muille vastaavaa vai sainko Dynan 2000i maanantai kappaleen..

jsr85

Dynan manuaalista:

"If the status LED flashes rapidly when the engine is not running, an over-current or short circuit fault is indicated.
Check for proper coil resistance (2.5 to 3.5 ohms) and wiring. Correct the problem, then turn the ignition off for one
second, then back on to clear the fault."

Steel Arrow

Juu noin mä olen tehnyt eikä vielä tulosta tullut...oma puola on 3ohm. ja toinen puola millä kokeilin kans oli 2.5ohm. Johdotukset tarkistettu useasti. Se ihmetyttää kun alkuun kävi tosi nätisti kun saatiin sytkä kohdilleen ja sit kabut.

jsr85

voisko olla et sul on single modessa sytty ja dual puola? Ei tuokaan oikeen selitä sit miksi se on hetken toiminu mut jos nyt vahingossa olisit vaikka säätäny noita kytkimiä.

Sinuna purkaisin pois ja asentaisin uudelleen, sehän ei oo ku muutaman tunnin juttu. Mä ajotin sportissa suoraan ajoitus merkistä (pyörä sammuksissa), sattuu kerralla kohdalleen ja toimii erittäin hyvin.

Eihän vahingossa käyny se tach piuha puolassa tai oo koko ajan maissa??

Steel Arrow

Kytkimetkin on tsekattu ja puolat ovat singlen palikoita. Pitää purkaa vielä kerta kun seuraavan kerran meen tallille. Tämänkin operaation olen jo kyll kertaalleen tehnyt...pitää vissiin kutsua joku manaaja seuraavaks tallille  ::)

Steel Arrow

No nyt löyty vika...yksi kaapeleista oli koneen suojakotelon alla puristuksessa ja ekalla käyntikerralla oli hiertänyt karvat irti toisistaan vaikka suojakuori oli ehyt. Huomasi vaan kaapeliin ilmestyneestä painaumasta. Sytkä kohalleen ja lähti heti tulille.  ;D

jsr85

Lainaus käyttäjältä: Steel Arrow - 06 toukokuu 13, 07:46:17
No nyt löyty vika...yksi kaapeleista oli koneen suojakotelon alla puristuksessa ja ekalla käyntikerralla oli hiertänyt karvat irti toisistaan vaikka suojakuori oli ehyt. Huomasi vaan kaapeliin ilmestyneestä painaumasta. Sytkä kohalleen ja lähti heti tulille.  ;D

Hieno homa et sait pelaan, kyllä se vika monesti löytyy asennuksesta :D