Uutiset:

Onko tiedossa hyviä bileitä? Linkitä ne kalenteriimme!

Main Menu

harrasteautoja?

Aloittaja makkepuu, 26 huhtikuu 13, 21:02:12

« edellinen - seuraava »

hazzinen

nostetaa vanhaa kun ei uuttakaan oikeen synny. no tähän vispilään ois ny kone paikoillaan ja bensalinjan kun virittää pensapumpun kanssa vielä paikalleen nii vois alkaa koittelemaan konetta käyntiin.

RAPPIOTA JA DEKADENSSIÄ. 5.5 volttia

jukkajänis

Näitä oli erivärisiä 4kpl (aina yks kerrallaan), menivät hyvin kaupaksi aina ku rahat
loppui (usein)

Afrikkaanhan Toyota kelpaa vaiks minkä kuntoisena, jätkät tallilla vitsaili että hieno
kattoo kymppi-uutisista, kun Hilux.n lavalla pyörii 12.7, ja taistelija tulittaa meneen,
ja ovessa lukee "FORMULA OFF-ROAD PÄLKÄNE" ;D , ei mulla muuta....

jukkajänis

Off-roadia kokeiltiin tälläkin viime talvena, hirvee skepa jäi juntturaan alustaan ja
asia tuli nopeasti selväksi että tällä pysytään asfaltilla!! (vuokrattu harrasteauto,
ei missään tapauksessa oma :-[

Greasemonkey jake

tässä kelpo härveli kaukaa 90luvulta, kun vielä jaksoi autoja rakennella... ford taunus 2.0 gx vm82 turbolla ryyditettynä... tanari oli katsastettu turbolle kun se tuli minulle mutta puhallin oli kadonnut jonnekkin matkalle... yhden talven kesti moottorin rakentaminen, johtuen kuten yleensä surkeasta raha tilanteesta... tekniset yksityiskohdat alkaa painua dementian hämärään, mutta wisecon männät(paperirahaa noin 4000mk), kannen koneistaminen ja virtauspenkissä käyttö, lohkon linjahoonaus +ylikokoon poraus, paineistetut 40mm tuplakaasarit, sähköpumput ym ym...

tuolloin ei ollut nettiä minulla, joten kaikki tieto piti "kaivaa" jostain... kokeilemalla ja etenkin erehdyksen kautta mentiin... lähi kylään oli eräs herra perustanut AM metal works nimisen firman, jossa tehtiin väli-ilmanjäähdytin ja painekotelo kaasareille... tämä oli emsimmäinen itse rakentamani turbomoottori, tämän jälkeen tein vielä sierraan vastaavan paketin 2000luvun alussa... sittemmin kiinnostus autoja kohtaan katosi täysin, kun tulin keski-ikäiseksi vellihousuksi joka ei enää kestä hitsata osia ulkona pakkasessa(töissä saa tuota tehdä)...
If the river was whiskey, and I was a diving duck, I would never come up...