Uutiset:

Onko tiedossa hyviä bileitä? Linkitä ne kalenteriimme!

Main Menu

rautapäähän kaasari

Aloittaja Mr.Horsepower, 26 huhtikuu 13, 09:00:52

« edellinen - seuraava »

Mr.Horsepower

mikä ois paras vaihto ehto 79 xlh 1000:seen

tuossa viime kesinä yrittännä säätää sössön e:tä
Mutta kaasun vastaavuus muistuttaa lähinnä kuminauhaa

Ehkä en ole löytännä sopivan pieniä suutimia / sopivaa ilman suodatin kompinatiota

vai onko kaasu käytös erilainen kuin esim evo sportilla jolla kävin testaa siinä oli hsr 42

se oli mukava ajaa vastas heti eikä kohta ja suhkot taloudellinen...
eikä nyt haeta mitään viri kaasaria vaan että joka päiväisessa ajossa ois varma ja helppo käyttönen vehje

Savolainen Super sankari... VITUIX MÄÄN

Hemuli

Kyllähän mikä tahansa kaasari tuntuu paskalta jos se on säädetty pitkin vitukkoa. Kyllä sen S&S:n saa rautapäähän varmasti säädettyä niin että toimii, itse olen ollut kovin tyytyväinen Keihin CV:hen omassa rautiksessani. Ei rautapäästä evoa (onneksi) saa vaikka mitä tekis, Mikuni on kyllä hyvä kaasari mutta osaavan säätäjän sekin vaatii.
Sportsters rule - blowing away big twins since 1957

Mr.Horsepower

Lainaus käyttäjältä: Hemuli - 26 huhtikuu 13, 09:26:16
Kyllähän mikä tahansa kaasari tuntuu paskalta jos se on säädetty pitkin vitukkoa. Kyllä sen S&S:n saa rautapäähän varmasti säädettyä niin että toimii, itse olen ollut kovin tyytyväinen Keihin CV:hen omassa rautiksessani. Ei rautapäästä evoa (onneksi) saa vaikka mitä tekis, Mikuni on kyllä hyvä kaasari mutta osaavan säätäjän sekin vaatii.

Noh piti nyt saada joku mihin verrata :)

toki jos on suutimet esim päin persettä valittu kaasariin säädäppäs se siiten kohilleen tai että jos on liian iso tai liian pieni kaasari ei onnaaa...

plus kävin ajamassa kaverinkiin -84 xlh siinä oli cv keitin

mutta onhan toki ett eri mootoreisa pitää olla eri kaasaritkiin...

mutt täss tapauksessa pitäs vaaan saada nopea = helppo vaihto ehto
Savolainen Super sankari... VITUIX MÄÄN

Hemuli

Lainaus käyttäjältä: Mr.Horsepower - 26 huhtikuu 13, 09:46:15...
toki jos on suutimet esim päin persettä valittu kaasariin säädäppäs se siiten kohilleen tai että jos on liian iso tai liian pieni kaasari ei onnaaa...

Suuttimien valinta on juuri sitä paljon puhuttua säätämistä... Ei niitä ruuveja kääntelemällä tuu hullua hurskaammaksi jos lähtökohta on perseellään.
Sportsters rule - blowing away big twins since 1957