Uutiset:

Onko tiedossa hyviä bileitä? Linkitä ne kalenteriimme!

Main Menu

late style kick arm assembly

Aloittaja ezmo, 02 huhtikuu 13, 15:55:04

« edellinen - seuraava »

ezmo

Miksi ei kävisi late style kick arm (tuotenumero 050045 tai 12450) 76 Shoveliin, vai onko jokin muuttunut 1977 alkaen?

http://customchromecatalog.com/2013/full.asp?page=689

E
-76 Shovel bobber "blowfly" Kick start, you must deserve the ride...

-94 Sportster Hugger

Spöke

Miksipä ei? Mitään mieltähän siinä ei oo, mikäli pyöränä oikeesti potkii käyntiin, eikä pidä poljinta pelkänä koristeena. Mun mielestä tommonen late style on ihan paksa.
-Spöke-
Pannun, parin Shovelin ja Rautapään loukussa

ezmo

No voihan paska. Kun putket estää sen antipaskan kiksin liikkumasta osumatta putkiin. Ny on näes startti Ulan Batorissa, eikä takas tuu...
-76 Shovel bobber "blowfly" Kick start, you must deserve the ride...

-94 Sportster Hugger

Jensen

Ei niillä bikelinellä enää vissiin ollut sulle pakareita?  Kattelin mutta ei ollut shoveliin.. ???

j

Joo.
Ulan Bator tms. mesta on ihan hyvä paikka sovelin startille. Ärsyttävän pikkuremontin teko väheni mulla murto-osaan, kun mokoma riesa sai riittävästi lämpöä.

Mutta samaa mieltä Spöken kanssa tuosta vekottimesta - mulla paras kiksi on ollu se Tallinkin lautalla talkkarin kanssa väkästetty viritys (ei mitään niveliä); kesti pirun hyvin ja oli tukeva potkaista. Siitä tarinaa tuola Jäger Sturm - ketjussa.
Nuo kaikenlaiset aasialaiset nerokkaan oloiset viritykset alkavat joutuin turhauttamaan, kun ekaks tulee vähän klappia ja sitten lisää klappia ja loppu.

Ei sitten kävisi pidempi kiksin akseli, että väistää putkia? Joku moitti rumaksi tässä äskettäin. Yksi haittapuoli oli mureneva kiksin koppa, joka omassa vaihtui nytten vahvempaan amerikkalaiseen (?).

j

jyrggä

Lainaus käyttäjältä: Jensen - 02 huhtikuu 13, 18:56:34
Ei niillä bikelinellä enää vissiin ollut sulle pakareita?  Kattelin mutta ei ollut shoveliin.. ???

mitäs tää nyt tarkottaa?
Nothing beats cubic inches...  except turbo!

Jensen

Mie ostin minun moppeen drag pipet ja 100e mutta ei niitä näkynyt enää bikelinellä. Huomasin tämän vasta sen jälkeen kun olin viestin jo kerinnyt lähettää..