Uutiset:

Onko tiedossa hyviä bileitä? Linkitä ne kalenteriimme!

Main Menu

Pajan päivitystä +sekalaisia rakennelmia

Aloittaja Jhd, 17 maaliskuu 13, 15:58:25

« edellinen - seuraava »

Jhd

nyt sitte voi ruveta taas sotkemaan kun on siivottu. mieles pyöriny et rakennan muksulle sähköbobberin ::) nyt olis moottori tehty ;D eli auton lasinpyyhkijän moottori,jarruvalokytkin ja vähä puuta

Jhd

tuleeki polttiskoneella kun ostin tommosen pocket biken missä piti olla rikkinäinen moottori mutta ei ollutkaan kaasarin luisti vain jumis. eli elinten luovuttajana toimii

sitten vähä purkua uutta putkea ja hitsiä

Jhd

päivitellääs tännekki jos tätä joku mielenkiinnosta seuraa.

Smokie

Seuraa, miks moottori putos tonne lattialle ja vaikken sua tunnekkaan niin et varmasti mahdu tuohon tuoliin (näyttää aika huteralta muutenkin) ja vaikka toi pirtin pöydän penkki on aika karu niin ei sitä olisi tarvinnut noin tärvellä. Noi akkukaapelit on kyllä perseestä, ei oo ihmekkään että sulla on kahdet. Mä tinasin omani yhteen ja nyt en enää tiedä onko mulla yhdet vai kahdet. Paa pistorasioitten kannet alas ettei niihin mee pölyä ja siihenkin on syy miksi kertakäyttönostoliinat on kertakäyttönostoliinoja. Paljonko meni väärin? ;D

Jhd

Lainaus käyttäjältä: Smokie - 03 marraskuu 13, 19:20:54
Seuraa, miks moottori putos tonne lattialle ja vaikken sua tunnekkaan niin et varmasti mahdu tuohon tuoliin (näyttää aika huteralta muutenkin) ja vaikka toi pirtin pöydän penkki on aika karu niin ei sitä olisi tarvinnut noin tärvellä. Noi akkukaapelit on kyllä perseestä, ei oo ihmekkään että sulla on kahdet. Mä tinasin omani yhteen ja nyt en enää tiedä onko mulla yhdet vai kahdet. Paa pistorasioitten kannet alas ettei niihin mee pölyä ja siihenkin on syy miksi kertakäyttönostoliinat on kertakäyttönostoliinoja. Paljonko meni väärin? ;D
no muuten ihan oikein mutta selvennykseksi kerrottakoon
moottori tipahti alas kun en ollut muistanut kiinnityksiä tehdä,tuoli ei ole hutera vaikka näyttääkin siltä se on jyskin laatua.pirttipöydän penkki itseasiassa hakee retroluukkia paskan ja maalitahrojen avulla.mitä kaapeleihin tulee niin jos omasi on yhtää samanlaiset kun noi niin sitten omistat yhdet todella paskat ja minä kahdet.pistorasioissa ei ole kansia.  ja liinoissa on hyvä säästää ;D

Das Fette Sau

Selailin valokuvia koneelta nii tuli tää vastaan, kaipa tää täyttää ketjun sekalaisen rakennelman määritykset vaikka ei kyllä foorumin aihepiiriin liity niinku mitenkään ::). Eli ensin työmaalla hitsuumies piti miulle yks päivä RST:n TIG-hitsauksen lyhyen alkeisoppimäärän karsitun tiivistettynä intensiivikurssina :) Tein niillä opeilla kaverille lahjaks tuommosen kieputtimen (ei täällä tosin enää ole vihreetä, tuo kuva on otettu reilu kuukaus sitten), kurssisisällön käytännön toteutus on siis noissa persuksissa ja kaulassa olevissa käikäleissä, millä elukka lukitaan paikalleen. Vaan aika hyvvää on tuolleen tehty elukka, ja boonuksena vielä hirmuseen humalaankin menee koko paistokööri ku koko päivän kärventää.

"Ei tällä silleen kiire oo, mutta miulla on auto käynnissä tuossa pihalla..."

Jhd

kaikenkaikkiaan mahtava vekotin. ja mahtaa tulla hyvää possua :P

Natking

Tossa kuvassa taitaa kyllä olla susikoira, niin ylväästi on takajalat linjassa.

Mutta tästä kuin aasin siltana nuoruusmuistoisiin edesmenneelle Gäng tallille, siellä tangomarkkinoitten aikaan oli sika tuolleen kieppumassa grillissä, ja joku etevä oli tehnyt siihen oikeen ketjuvedon, ja maailman enitenparas starttimoottori, eli Moparin välitysstartti sitä pyörittämässä akun voimalla.
No, etevimmät seuraajat jo arvasivatkin että virtahan siitä akusta seuraavaksi loppui, tilanne tietenkin saatiin pelastettua akkulaturilla, mutta sika oli siinä vaiheessa jo aika rapeessa kunnossa toiselta kyljeltä.
Mutta ei se mitään, sika uudelleen kieppumaan, mutta kuten jotkut varmaan tietävätkin tuo kyseinen MoPar tehtaan startti ei ole tunnettu pitkäikäisyydestään niin sehän siitä sitten hetken päästä kyrvähti.
Mutta sika sattuikin iloiseksi yllätykseksemme stoppaamaan semmoseen asentoon missä se aikasemmin kärventynyt kylki oli ylöspäin, niin siitähän aloitettiin sitten ripeään tahtiin veistämään ''ylikypsää'' siivua. Ja kuten arvata saattaa, sikahan jossain vaiheessa ohenee siitä kyljetään niin paljon että se repeää ja putoaa sinne saatanan nuotioon. Ja niinhän siinä sitten kävikin.
Pikkusen oli äksöniä kun nopeimmat syöksyivät porukalla sita sikaa sielta hiilloksesta pelastamaan.
Hyvin se ilta sitten päättyi, naama noessa, kekäleitä suussa ja käsissä pieniä palovammoja, ja sen semmosta.   
Just trying to be different (like everyone else)

Jhd

nyt poijaat miten olis pimeässä hohtavat rungot pyöriin? ::) eli valossa normaali ja pimeässä luovuttaa vaalean vihreää loistetta.
testivetäisin ensin tommosen pellivanteen (kameran paska laatu ei näytä totuutta)
oli livenä sen verta mukava hohde että seuraavaksi testasin broidin bemariin. et älkää ihmetelkö jos sellanen tulee vastaan jossain. selvää kuvaa autosta ei mun kameran paskalla saanut

tos viä pieni video jos näkyy
hohtovanne

Smokie

Lainaus käyttäjältä: Natking - 08 marraskuu 13, 21:18:05

En yhdy kommentoijaan. Itse otin aikuisen nausterin ongelmaperheestä ja nyt on ongelmissa kun se saatanan elukka luulee olevansa kissa, se muuten kasvoi kissojen keskellä. Mä vihaan kissoja. Pallitkin jo katos mutta kissa mikä kissa. Mulla on vaimo sitä varten että saan palvella ja hyysätä, kissakoira tuntuis näin nopeasti aika maukkaalta, olisko toi grilli myynnissä?

Just muuten muisteltiin vanhojen naamojen kanssa että se se oli sitä hyvää aikaa kun oli Gäng. Ei kai nykyajassakaan paljoo vikaa olisi ellei olisi itse niin kyyninen ja katkera kusipää.

Das Fette Sau

Lainaus käyttäjältä: Jhd - 07 marraskuu 13, 18:12:17

Lukitsetteko vastaukset vai haluatteko käyttää oljenkorren tai kysyä kaverilta?

Jos ette, niin oikea vastaus on... ... ... Lammas :). Mutta hankala noita elukoita on kyllä tunnistaa jos on nahka pois, joten saatte puoli pistettä molemmat, koska kokoluokka oli oikeeta kertaluokkaa. ;D
"Ei tällä silleen kiire oo, mutta miulla on auto käynnissä tuossa pihalla..."

Natking

Lainaus käyttäjältä: Das Fette Sau - 11 marraskuu 13, 21:37:47

Lainaus käyttäjältä: Jhd - 07 marraskuu 13, 18:12:17

Lukitsetteko vastaukset vai haluatteko käyttää oljenkorren tai kysyä kaverilta?

Jos ette, niin oikea vastaus on... ... ... Lammas :). Mutta hankala noita elukoita on kyllä tunnistaa jos on nahka pois, joten saatte puoli pistettä molemmat, koska kokoluokka oli oikeeta kertaluokkaa. ;D
Täällä Dominovaltiossa kun ne kauppailevat noita kilejä, siis mikkä on jo kuorittuina valmiiks grillausta varten niin mukana tulee, irtonaisena, tai vielä kiinni olevana pää, (ei siis BÄÄÄ).
Ilmeisesti joku on saanut koiran jossain välissä grilliinsä kun on tommosen ostanut...  ;D
Just trying to be different (like everyone else)

Jhd

tekasin tollasen joulupukin ja iskin simsonin selkään ja olin niin maan perusteellisen tyytyväinen,mutta nyt naapurit ihmettelee ja kakarat pelkää  :-\

eeko

No sehän meni just nappiin, joulupukkia tuleekin
pelätä ja naapurin ärsyttäminen on vakiokamaa.  ;D
-eeko