Uutiset:

Onko tiedossa hyviä bileitä? Linkitä ne kalenteriimme!

Main Menu

Pajan päivitystä +sekalaisia rakennelmia

Aloittaja Jhd, 17 maaliskuu 13, 15:58:25

« edellinen - seuraava »

Jhd

Lainaus käyttäjältä: ultimate welder - 27 maaliskuu 13, 22:19:59
Eipä niissä alunperin ollut muuta tarkoitusta kuin auton/muun ryönän säilytys, siksi tuollaisia kopperoita, ja vähällä rahalla kun piti tehdä niin tuollaisia niistä tuli. Me klopit niissä sitten aloimme kaikenlaista kyhäillä.
Velimiehelle joka meistä siinä viimeksi asui, ehdotinkin tuota väliseinän purkua just tuolla tyylillä minkä oletkin tehnyt, mutta ei sitten siihen ryhtynyt.

Joskus nöösinä muuten päräytin siinä varaston takana asuvan "Joken" perunapeltoon piikillä, kun suoritin huiman kiihdytyksen sillä "kadunpätkällä"ja jarrut hävis...vaihtoehtoina oli varastonpääty, tukkikasa tai se pottupelto..ei oikein Jokke tykännyt kun sinne kolerapottujen sekaan sukelsin, oli vaan pehmein vaihtoehdoista laskeutumiseen ;D
Sen jälkeen on suhtautunut "vähän" nihkeästi kaikkiin kaksipyöräisiin sillä tontilla  ;)

no eipä jokke oo rauhastaan paljo ehtinyt nauttia vaikka omistajat on vaihtuneet .kyllä melkoista siedätys hoitoa oon tarjoillu näillä vehkeillä tasaiseen tahtiin. tuossa viimekesänä piti repiä pikku kaljois tuota tienpätkää crossimönkijällä kun sain motin nippuun voin sanoa että ei siinä pukumiehet kauaa jaksaneet krokettia pelata ja grillikyljyksiään nauttia. totesivat että varmaan parempi mennä tupaan pelaan vaikka aliasta ;D

Juke Nukem

Suunnitelmissa oli pistää talon kyljessä olevaan autokatokseen ovi ja eristää vähän, mutta sitten iski pääkaupunkiseudun kirous. Katos laskettais sen jälkeen kiinteistön kerrosalaan ja postikortin kokoisella tontilla ei oo enää neliösenttiäkään rakennusoikeutta. Sitten tarttis vielä tehdä paloseinät ja kaikkee. Jäi siis paja haaveeksi, pörkele.  >:(

Jack

Lainaus käyttäjältä: tekkie - 28 maaliskuu 13, 10:40:04
Suunnitelmissa oli pistää talon kyljessä olevaan autokatokseen ovi ja eristää vähän, mutta sitten iski pääkaupunkiseudun kirous. Katos laskettais sen jälkeen kiinteistön kerrosalaan ja postikortin kokoisella tontilla ei oo enää neliösenttiäkään rakennusoikeutta. Sitten tarttis vielä tehdä paloseinät ja kaikkee. Jäi siis paja haaveeksi, pörkele.  >:(

;D  siis mitä, eikö "naapurin tontille saakkaan rakentaa"  ;D  (siis toi sun skenaario on selviö...)
Flatheads!!!

Juke Nukem

Lainaus käyttäjältä: Jack - 28 maaliskuu 13, 11:29:45
Lainaus käyttäjältä: tekkie - 28 maaliskuu 13, 10:40:04
Suunnitelmissa oli pistää talon kyljessä olevaan autokatokseen ovi ja eristää vähän, mutta sitten iski pääkaupunkiseudun kirous. Katos laskettais sen jälkeen kiinteistön kerrosalaan ja postikortin kokoisella tontilla ei oo enää neliösenttiäkään rakennusoikeutta. Sitten tarttis vielä tehdä paloseinät ja kaikkee. Jäi siis paja haaveeksi, pörkele.  >:(

;D  siis mitä, eikö "naapurin tontille saakkaan rakentaa"  ;D  (siis toi sun skenaario on selviö...)

Joo ei sen pitäis yllättää että isoveli lyttää kaikki hyvät ideat... Pitää tehdä konerempat keittiön pöydällä ja hitsaushommat suihkukaapissa.  ;D

FXDL

Lainaan vähän topikkia:

Onkos kokemusta panelikaton maalaamisesta lateksilla ja ruiskulla. maalattavaa olisi liki 100 neliötä. Minkälainen ruisku, matala vaiko korkeapaine  :-[

Kimmo

jsr85

Ainakin korkeapaineruiskulla onnistuu hienosti eikä kauan nokka tuhise tuossa neliömäärässä eikä tarvi kummallista suojausta edes.



Sent from my Nexus S using Tapatalk 2

JKKo

Lainaus käyttäjältä: tekkie - 28 maaliskuu 13, 10:40:04
Suunnitelmissa oli pistää talon kyljessä olevaan autokatokseen ovi ja eristää vähän, mutta sitten iski pääkaupunkiseudun kirous. Katos laskettais sen jälkeen kiinteistön kerrosalaan ja postikortin kokoisella tontilla ei oo enää neliösenttiäkään rakennusoikeutta. Sitten tarttis vielä tehdä paloseinät ja kaikkee. Jäi siis paja haaveeksi, pörkele.  >:(
Rakennat katoksen alle sopivan, mahdollisimman hyvin tilan hyödyntävän eristetyn kopin, laitat siihen alle akselin ja pyörät, toiseen päähän vetoaisan ja toiseen päähän hitaan ajoneuvon kolmion ja kerrot hämmästeleville naapureille, että se on mönkijän peräkärry. Sellaisen "pysyväisluonteisessa" säilyttämisestä autokatoksessa ei liene ole esteitä sen enempää kuin mönkijän peräkärryllä rakenteellisia vaatimuksia, joten kopin suunnittelussa lienee tärkeintä sisätilojen mitat...
Tai ajat katokseen mahdollisimman isolla sisätilalla varustetun Transitin tms jonka muokkaat sisätiloiltaan tarkoitukseen hyvin sopivaksi.
Pitäähän miehellä olla autotalli(in oikeus).
883/1200/turbo

Juke Nukem

Lainaus käyttäjältä: JKKo - 02 huhtikuu 13, 07:17:45
Lainaus käyttäjältä: tekkie - 28 maaliskuu 13, 10:40:04
Suunnitelmissa oli pistää talon kyljessä olevaan autokatokseen ovi ja eristää vähän, mutta sitten iski pääkaupunkiseudun kirous. Katos laskettais sen jälkeen kiinteistön kerrosalaan ja postikortin kokoisella tontilla ei oo enää neliösenttiäkään rakennusoikeutta. Sitten tarttis vielä tehdä paloseinät ja kaikkee. Jäi siis paja haaveeksi, pörkele.  >:(
Rakennat katoksen alle sopivan, mahdollisimman hyvin tilan hyödyntävän eristetyn kopin, laitat siihen alle akselin ja pyörät, toiseen päähän vetoaisan ja toiseen päähän hitaan ajoneuvon kolmion ja kerrot hämmästeleville naapureille, että se on mönkijän peräkärry. Sellaisen "pysyväisluonteisessa" säilyttämisestä autokatoksessa ei liene ole esteitä sen enempää kuin mönkijän peräkärryllä rakenteellisia vaatimuksia, joten kopin suunnittelussa lienee tärkeintä sisätilojen mitat...
Tai ajat katokseen mahdollisimman isolla sisätilalla varustetun Transitin tms jonka muokkaat sisätiloiltaan tarkoitukseen hyvin sopivaksi.
Pitäähän miehellä olla autotalli(in oikeus).

Espoo sallii myös 5m2 kopin rakentamisen ilman mitään lupia. Oliskohan mieltä esim. 1,8 x 2,75 metrisessä yhden prätkän tallissa..? ;D

JKKo

Lainaus käyttäjältä: tekkie - 02 huhtikuu 13, 10:24:20
Lainaus käyttäjältä: JKKo - 02 huhtikuu 13, 07:17:45
Lainaus käyttäjältä: tekkie - 28 maaliskuu 13, 10:40:04
Suunnitelmissa oli pistää talon kyljessä olevaan autokatokseen ovi ja eristää vähän, mutta sitten iski pääkaupunkiseudun kirous. Katos laskettais sen jälkeen kiinteistön kerrosalaan ja postikortin kokoisella tontilla ei oo enää neliösenttiäkään rakennusoikeutta. Sitten tarttis vielä tehdä paloseinät ja kaikkee. Jäi siis paja haaveeksi, pörkele.  >:(
Rakennat katoksen alle sopivan, mahdollisimman hyvin tilan hyödyntävän eristetyn kopin, laitat siihen alle akselin ja pyörät, toiseen päähän vetoaisan ja toiseen päähän hitaan ajoneuvon kolmion ja kerrot hämmästeleville naapureille, että se on mönkijän peräkärry. Sellaisen "pysyväisluonteisessa" säilyttämisestä autokatoksessa ei liene ole esteitä sen enempää kuin mönkijän peräkärryllä rakenteellisia vaatimuksia, joten kopin suunnittelussa lienee tärkeintä sisätilojen mitat...
Tai ajat katokseen mahdollisimman isolla sisätilalla varustetun Transitin tms jonka muokkaat sisätiloiltaan tarkoitukseen hyvin sopivaksi.
Pitäähän miehellä olla autotalli(in oikeus).

Espoo sallii myös 5m2 kopin rakentamisen ilman mitään lupia. Oliskohan mieltä esim. 1,8 x 2,75 metrisessä yhden prätkän tallissa..? ;D



No mikä ettei!

883/1200/turbo

Jhd

no niin olis pääsiäinen työstetty kaljaakaan ei menny ku yhtenä ehtoona kopallinen.tälläseltä rupee tila näyttään. työkalu menekki on ollu melko valtaisaa joku vieny kaikki 10mm lenkit ja ruuvarit ja jättäny tilalle vaan tyhjiä tölkkejä.



vähä tuli tollanen leikkaus sali fiilis ku laitoin siniset kalvot laseihin ettei ihan suoraa pihalta näe et mitä sisältä löytyy

jsr85

Ei paha, siisteys luo viihtyisyyttä.

Sent from my Nexus S using Tapatalk 2

j





No mikä ettei!


[/quote]

Avobelttiverstas
Äijää
j

ultimate welder

Siisti on Jhd:n kustomikaraasi, tähän peukkuhymiö!

FXDL

Komia tuli, onnea,

eikä ihme että oluttakin kului kun on noin komiat baarijakkarat  ;)

Kimmo

Jhd

kiitosta vaan vielä kun sais kaikki vermeet paikalleen ja tuon toisenpuolen tehtyä loppuun niin vois keretä panostaan itte vehkeisiinkin välillä