Uutiset:

Onko tiedossa hyviä bileitä? Linkitä ne kalenteriimme!

Main Menu

Indian Thunder 111

Aloittaja etelahelsinki, 10 maaliskuu 13, 14:09:07

« edellinen - seuraava »

Rezi


poromarko



Joka tapauksessa siis Daytona on talla hetkella ilman Victory/Indian diileria, mutta samalla huhut kertovat etta Polaris olisi harkitsemassa Beach Streetin(heti Main Streetin vieressa, mantereen puolella) ex-HD diilerin tilojen ostamista. Ko. tilat on nyt olleet tyhjillaan kai syksysta asti, en muista olivatko tyhjana jo Biketoberfestilla. Mielenkiintoista nahda toteutuuko kauppa ja ennenkaikkea etta onko nyt suljetun Indian-diilerin vaki mahdollisessa uudessa paikassa hommissa. Aika nayttaa.

Tuli käytyä biketoberfesteillä ja Indian liike oli juuri tässä ex HD kaupassa hieno liike kova pöhinä koeajo hommissa jne. Vihtorit nurkassa varsin pienessä osassa myymälää pääpaino selkeästi Indianeissa.

Itellä ajossa oli Chief Vintage 2014 ja hyvä pyörä ,ennemmin tällä kuin road kingillä.
Tilaa pitkälle ukolle hyvin huonoa tankki liian pieni ,torvi auki motarilla tässä tankki tyhjä kun street glidessä puoli tankkia jäljellä. Tilavuutta kuitenkin 4galloonaa.
1000km koeajon perusteella hyvä pyörä  tämmösen voi vuokrata toistekkin

Tuusulan T-Bone

Lainaus käyttäjältä: poromarko - 14 marraskuu 14, 23:01:07Itellä ajossa oli Chief Vintage 2014 ja hyvä pyörä ,ennemmin tällä kuin road kingillä.

Marco de Rennen kanssa tuli käytyä Beach Streetin putiikissa koeajamassa uusia Inkkareita. Nyt täytyy täälläkin mainostaa, että molemmat meikäläisen koeajamat olivat omissa kategorioissaan erittäin hyviä. Aikaisemmista Indian-tuotoksista en ole välittänyt sen vertaa että olisin viitsinyt niitä missään edes ajaa, mutta nämä uudet ylittivät koeajokynnyksen.

Challengerissa on woimaa ja tommoseksi valaaksi erinomainen alusta. Erittäin rumahan se on, mutta niin on vastaava Harley-tuotekin. Harrikaan pitää vaan pistää vielä viis kiloa rahaa kiinni että saa siitä kiukaasta yhtä paljon woimaa. Ajo-ominaisuuksia siihen ei taida saada rahallakaan. Jos pitäisi tommonen homosohva ostaa, niin olisi kyllä aika vaikea saada meikäläistä Harrikakaupoille tämän jälkeen. Onnex ei kuitenkaan tarvii ostaa homosoffaa.

FTR puolestaan oli eka tehdasprätkä öpaut kahteenkymmeneen vuoteen, joka onnistui herättämään peräti jonkin verran omistamisen halua (no, se uusi Norton herätti kanssa vähän). FTR on nätin näköinen jo tehtaan jäljiltä, erittäin hyvä ajaa ja pontevasti vetoja koneessa. Erinomaiset jarrut ja jousitus. Jos pitäisi valita uuden Sportsterin tai FTR:n välillä, valinta olisi erittäin helppo.

Inkkari lyö lisää löylyä, ja hyvä niin! 8)
Long John Stroker

flhx

Ei liity inkkariin mutta Norton lienee alasajovaiheessa, rahat loppu jne. Oli juttuja jo ennen Bike Weekia etta asetettu jonkinlaiseen konkurssivalvontaan tms, miten ny mahtaakaan Briteissa homma hoitua.
R.I.P. Lohka, WMC 1965 - 2014
R.I.P. Corey, died Oct 4 2017 Sarasota, Florida. Miss you buddy.