Uutiset:

Onko tiedossa hyviä bileitä? Linkitä ne kalenteriimme!

Main Menu

Indian Thunder 111

Aloittaja etelahelsinki, 10 maaliskuu 13, 14:09:07

« edellinen - seuraava »

etelahelsinki


Jack

Honoring OUR past....my ass... ;D

Flatheads!!!

Pekka53

Just piti kysyä Jackilta, mitä on mieltä ... Tulihan se sieltä  :D

ma^ko

Lainaus käyttäjältä: Jack - 10 maaliskuu 13, 15:41:35
Honoring OUR past....my ass... ;D

Älä ny, ohan toi ihan yhtä Intiaani ku sun Kwaakku o BSA... tosin Kwaakku ei väitä olevansa Pässi...
Lähes kaiken mitä insinööri on ryssinyt, voi ihminen korjata.

Jack

Juuri niin, ei väitä... ;D Se on mitä se on, japsi.
Flatheads!!!

twinspeed

En tiedä, mistä kawasta on kymysys, mutta väitän silti, että tietyt kawat ovat paljon enemmän BSA, kuin tämä inkkari on joskus ennen tehty inkkari.

Tietyissä kawoissa on/oli ihan sama, aidosta kopsattu, toimintaperiaate (työntötankorivitwini), mutta tämä inkkari vaan feikkaa olevansa sivuventtiillikone.
"The only sounds are the wind and the dull roar floating back from the mufflers."

ma^ko

Lainaus käyttäjältä: twinspeed - 10 maaliskuu 13, 21:08:02
En tiedä, mistä kawasta on kymysys, mutta väitän silti, että tietyt kawat ovat paljon enemmän BSA, kuin tämä inkkari on joskus ennen tehty inkkari.

kyseessä W650 johon tuo "yhtä paljon" pätee varsin hyvin, vaikkei ko kwaakku feikkaakaan... jos kyseessä olis K1 tai W1 ni olishan se enemmän Pässi ku uusio-Inkkari o Inkkari, K1 pohjas varsin suoraan A7-Pässiin.
Lähes kaiken mitä insinööri on ryssinyt, voi ihminen korjata.

twinspeed

Juu, totta turiset.

Tuollainen W1 tai K1 olis kyllä ylen komia peli, ja kyllä mulle W650kin (tai vaikka W800) sopisi. Mutta tuosta uusioinkkarista en sitten oikein tiedä.

Mikseivät ole käytäneet sivuventtiilitekniikka, jos sellaiselta on kova halu näyttää. Vai ovatko päästönormit ja nykyiset tehovaatimukset niin pahasti sivuventtiilitekniikan tiellä, ettei vaan ole pystytty...?
"The only sounds are the wind and the dull roar floating back from the mufflers."

Kiiski

Onhan toi kone ihan sairaan hienon näkönen. Olisko niin että on modifioitu x-wedge? Eli kaiken lisäksi vielä hyväkin.Paremman näkönen se kuitenkin on kuin saman merkin evo-klooni koneet aikasemmilta vuosilta.


Tuusulan T-Bone

Lainaus käyttäjältä: Kiiski - 11 maaliskuu 13, 07:15:05
Onhan toi kone ihan sairaan hienon näkönen.

Melko lailla samaa mieltä. Tähän mennessä ehdottomasti parasta ruumiilla ratsastus-Inkkaria.

Tekemättä jättäminen olis ollut tyhmää. Niinpä jatkokysymys: millanen tosta olisi pitänyt tehdä, ellei just tollanen?
Long John Stroker

Erppa

Jep, mukavan näköinen motikka. Mainiosti löydetty -40 lukuinen Inkkarin lättäpäämuotoilu, siihen yhdistetty vanhan sarjatuotannon lopettanut puuttuva lenkki, kansiventtiilit, erityisesti työntankojen putket on hienosti esillä. Ja tietysti jotain ihan uutta ja modernia. Kansien rakenne on harvinaisen tyylikäs.

Liekö kaupallinen kikka vai silkkää tyhmyyttä, komea Sport Scout ratakilpuri - 30-luvun lopulta on saanut vuosiluvukseen uskomattomat 1912 !?? Engine fotos ja kuva 24. Mainion näköinen rakkine!

http://cdn.polarisindustries.com/polaris/ind/2013/img/campfire/photo-album/new-engine/old-engine-01.jpg

-E

Jack

Niin siis mähän otin kantaa vain tohon perinteellä ratsastukseen.
Ja osuu uusioinkkarin runkoon varmasti paremmin kuin pahimmman kilpailijan kloonikone.

Pattihan on varmaan ihan jees, ja unitti niinkuin inkkarissa kuuluu.

Jos se on Wedgestä viritelty, se lienee myös sisuskaluiltaan ja toiminnaltaan käypänen. Vai onko siinä yhtäläisyyksiä Victoryiden pataan? minen näistä moderneista höpötyksistä niin ymmärrä...
Flatheads!!!

ma^ko

Kylhä Inkkarin kuuluu olla unitti, mut toi unitti näyttää risotolta. Mun silmään toi ei ole hieno edes ulkoasultaan, makuasia lienee sekin.

Vihtoriin toi ei koneeltaan kaiketi juurikaan pohjaa, Vihtori ku on öljy/ilmajäähyinen OHC-kone. MaxWedgeenkin yhtenevyys jäänee varsin vähiin, ku eri kulmalla olevat koneet kyseessä, jakopää ratkaisu varsin yhtenevä.
Lähes kaiken mitä insinööri on ryssinyt, voi ihminen korjata.

twinspeed

Tämä uusi kone on aika paljon saman näköinen, kuin aussien orkkisinkkareihin tekemä kansiventtiilikitti:



"The only sounds are the wind and the dull roar floating back from the mufflers."

JuhaP

Komea mylly, mutta tuollahan on vanhan Indianin kanssa yhtä paljon tekemistä kuin nykyisellä Trumpalla on niiden öljyä vuotavien Meriden-betonimyllyjen, mutta mielikuvillahan tässä pelataan.

Eikä Indian ole mikään ihan pikkumerkki, ainakaan taloudellisilta resursseiltaan, kun omistajana on Polaris-Victory.
FXRT bagger '92 | FXSTC '95 jäykkäperä kopteri