Uutiset:

Onko tiedossa hyviä bileitä? Linkitä ne kalenteriimme!

Main Menu

Honda cb 500 -73 +simson sr2 kesä projektit

Aloittaja Jhd, 07 helmikuu 13, 16:56:11

« edellinen - seuraava »

Jhd

terve vilzzu86. joo sivuposkes oliki maalattu teksti oulu :D eli ajattelin et sieltä on lähtösin. mitä oli projektina kun sulta lähti?

Jhd

vilzzu86

itse asiassa ei ole mun tekemä se oulu teksti vvaan vielä aiemman omistajan tekemä. lähinnä maalaus ja kaasarin säädöt.

Jhd

Lainaus käyttäjältä: vilzzu86 - 22 helmikuu 13, 09:35:02
itse asiassa ei ole mun tekemä se oulu teksti vvaan vielä aiemman omistajan tekemä. lähinnä maalaus ja kaasarin säädöt.

juu no maalipinta näyttää olevan nyt rehtiä kilikalia ;) ja en kauheesti kerinnyt ajamaan enää syksystä (30-40km) mutta tuntui teknisesti toimivan.

Jhd

joo sain hommattua hondan uuteen vanteeseen akselin ja holkit ja samalla rautapään takahaarukan. sitten tän pikkuprojektin kimpus vähä pyörinyt ja sain tankin,lokarin ja pikkunippeleitä väreihin. samalla väkersin tollaset lokarin kiinnitys mutterit. tää on hyvää harjoitusta ennen ku siirtyy ton hondan kimppuun saa vähä tuntumaa omaan osaamiseen.

Jhd

vähä niputusta tälle aamulle. keskiviikkona pitäs tulla valkokylki kummit ja moottoriin loput laakerit.

Naattori

Ei helvetti.  ;D Oon kyllä itekin vakavissani miettiny, jos sitä hommais jonkun vanhan exportin, tai papiskan. Orginaalin tosin.  :P Olis kiva kampe kesällä päristellä terassille. Kävellen tietty takaisin...

Jhd

Lainaus käyttäjältä: Naattori - 24 helmikuu 13, 14:20:07
Ei helvetti.  ;D Oon kyllä itekin vakavissani miettiny, jos sitä hommais jonkun vanhan exportin, tai papiskan. Orginaalin tosin.  :P Olis kiva kampe kesällä päristellä terassille. Kävellen tietty takaisin...

orginelli olis arvonsa paremmin pitänyt. mutta ei näitä myyntiin tehäkkään ja tiedän että tämäkin saa monen niskavillat pystyyn. mutta kun pitää olla jotain mitä naapurilta ei löydy ;D

DX

Jhd

Lainaus käyttäjältä: DX - 24 helmikuu 13, 16:56:29
noi lokarin mutterit on aika pelottavat ::)

no siitä en tiä mutta mukavasti niihin repii ainakin ittensä kun sieltä baarista moperia kotia työntelee ;)

bootsi

Toi Simsoni suorastaan huutaa punaisia pinstraippeja.   ;)

Jhd

jos jotain kiinnostaa niin voisin hondasta luopua 1800â,¬ olisi uutta ideaa kiikarissa.

Jhd

simsonista otin tänään käryt hienosti kävi. vielä kun sais tilatut valkokylki kummit tuleen niin sais loppu niputuksen  suorittaa

vilzzu86

mulla oli muuten eriputki silloin ja olihan ne murinat. joko sait hondan kaupaksi

Jhd

tyylikäs putki kyllä ;D ei oo menny jos ei loppuviikkoon mennes mee niin sitte saa jäädä itelle.  simsonikaan ei oo yhtää edistynyt kun on ollu töissä niin kiirettä että hyvä kun on kotona nukkumassa kerenny käydä.