Uutiset:

Onko tiedossa hyviä bileitä? Linkitä ne kalenteriimme!

Main Menu

Ajokausi 2013

Aloittaja kimmo l, 30 tammikuu 13, 19:24:06

« edellinen - seuraava »

kimmo l

Joko on avattu , itsellä on 6km jo takana metrejä tälle vuodelle, ja hauskaakin on tarvinnut pitää hieman pihassa..

dnepr mt16

ezmo

Lainaus käyttäjältä: kimmo l - 30 tammikuu 13, 19:24:06
Joko on avattu , itsellä on 6km jo takana metrejä tälle vuodelle, ja hauskaakin on tarvinnut pitää hieman pihassa..

Antaa voorumin päättää, lasketaanko sitä, jos ajaa apupyörillä??  :D
-76 Shovel bobber "blowfly" Kick start, you must deserve the ride...

-94 Sportster Hugger

eeko

Eikös tuossa rekisteriotteessa lue mp?
Asiallisen näköistä menoa.
Joskus näillä korkeuksilla on päässyt ajamaan
maaliskuun lopulla, mutta harvoin.
-eeko

JPP

Liitteenä kuvat tämän päivän ajelulta. Ei jäänyt kiinni vaan piti pysähtyä ottamaan kuvat. Hyvin se kyllä kyntää tuolla kelkkamiesten jälillä :)

ss454

Minkäs kokoinen laite tuo kotari on? Piikki vai isompi? Hyvä tapa säilyttää ajotuntuma.

Greasemonkey jake

itse ajelen talvisin yhteiskäytössä olevalla ktm 640 lc4:lla,josta on riisuttu kaikki tarpeeton roina,kuten saastelaitteet ja alkuperäiset valot poies...led työvalo näyttää eteen sen minkä tarvitsee...ainua ongelma tänä talvena on itse nastoitettu "kiinalainen" eturengas,joka pakkasessa kovettuu ja hävittää sen pienenkin pidon pois...tämän olen itse saanut karvaasti ja kipeästi todeta...
If the river was whiskey, and I was a diving duck, I would never come up...

Piese

Ajokauden avajaiset oli 1.1.2013 ja loppuu 31.12.2013.

Ei kannata kuitenkaan alkaa pilaamaan "talvihurmosta" kapakkaillan hinnalla, joten kumekset kantsii ostaa kerralla kunnolliset, oli sitten sivari tai soolo.

JPP

Lainaus käyttäjältä: ss454 - 02 helmikuu 13, 08:23:41
Minkäs kokoinen laite tuo kotari on? Piikki vai isompi? Hyvä tapa säilyttää ajotuntuma.

450 EXC-R on tuo. Kuivapainoa on vähän reilu 100kg, joten ihan näppärästi kulkee metsässä. 13/52 välityksillä niin voi isolla vaihteella ajaa, että pyörii takarengas tarpeeksi kovaa hangessa.