Uutiset:

Onko tiedossa hyviä bileitä? Linkitä ne kalenteriimme!

Main Menu

Petrol Circus 1-3.2.2013

Aloittaja rodchop, 24 tammikuu 13, 17:11:54

« edellinen - seuraava »

Jude

Luokka äänestyksen tulokset tulivat näytteilleasettajien äänestämänä.
Best in show oli tuomariston valinta, samoin muut rahapalkinnot.

Luokkajako ei kylläkään mennyt mielestäni oikein, pyörää väheksymättä ei mielestäni Racer 1 ollut "racer", lähinnä pyöränrakennus tyylisuuntaisesti Bobber.
Homatovin boardtracker taas olisi ollut RACER koska niillähän kilvanajoa harrastettiin.
Custom 1 taas täyttää mielestäni chopper luokan kriteerit.
??? ???

Titus

Racer 1. mun mielestä racer henkisyys tuli hyvin esille jo rakenteluvaiheessa. Racereita on niin monelta aikakaudelta tuskin niiden tarkoitus on näyttää ainoastaan 20 luvun boardtrack pyöriltä. Hieno pyörä Mikalta ! Toisaalta en ollut kauhean yllättynyt 1. sijasta , vaan jo hieman odottelinkin tällaista tulosta.

Hemuli

Tossa muutama räpsy mitä ehdin ottaa pyöristä jotka oli vielä jäljellä sunnuntai-iltapäivänä.

MP13
Sportsters rule - blowing away big twins since 1957

Jude

Lainaus käyttäjältä: Titus - 07 helmikuu 13, 17:29:03
Racer 1. mun mielestä racer henkisyys tuli hyvin esille jo rakenteluvaiheessa. Racereita on niin monelta aikakaudelta tuskin niiden tarkoitus on näyttää ainoastaan 20 luvun boardtrack pyöriltä. Hieno pyörä Mikalta ! Toisaalta en ollut kauhean yllättynyt 1. sijasta , vaan jo hieman odottelinkin tällaista tulosta.

Ok, en vaan nähnyt stuukissa mitään eroa Bobber 1 ja Racer 1 välillä, luulin että racereilla mennään pää edellä, olin siinä sitten väärässä. vrt "cafe-racer" luokkaa toi ei ainakaan tuurannut.

Ei siis mitään mussutusta, ihmettelin vaan.  :-*

Rezi

Lainaus käyttäjältä: Tuusulan T-Bone - 06 helmikuu 13, 08:36:38
On se hieno. Mut en edelleenkään tajua, millä kriteereillä se on "moust innovative". Jos ei pyörässä ole mitään mikä voisi näkyä, ei näkymättömyys ole mikään innovatiivinen juttu.
En ollut paikalla ja voin kommentoida vain kuvien perusteella. Minusta tässä pyörässä on näkyviä ja innovatiivisia ratkaisuja paljon. Lähinnä tapa tehdä raudasta vintage-lookin osia. Listaan muutaman jutun, jotka kuvista bongasin ja jotka mun mielestä on innovatiivisiä: Etulampun pidike, emäputken "valukappale", lokarinpidikkeet/takavalon pidike, tankin moldauksen toteutus runkoon, slimmi alempi T-kappale, bensaletkun lähtö tankista, öljysäiliön täyttötötterö. Toki vastaavia juttuja on nähty aikaisemmin, mutta tässä moni asia on jotenkin uudella tavalla toteutettu. Hatunnosto käsin tekemiselle.

Nakkertton

jos jotakuta kiinnostaa katsoa niin tuolla olis vähä muistikortin täytettä.

Lauantain otetut
http://nakkertton.kuvat.fi/kuvat/2013/MP-13+Lauantai/

Perjantai
http://nakkertton.kuvat.fi/kuvat/2013/Mp+-13+Perjantai/