Uutiset:

Onko tiedossa hyviä bileitä? Linkitä ne kalenteriimme!

Main Menu

Tiivisteitä

Aloittaja Make, 19 tammikuu 13, 22:42:35

« edellinen - seuraava »

Make

Idea joka mun piti toteuttaa jo viime kesänä. Mun mielestä tää on hyvä, mutta mun itsekritiikkihän on vähän mitä sattuu.

Niille joiden mielestä tiivistepaperin naputtelu kuulapäävasaralla on tyhmää, tarjoan mahdollisuuden askarrella saksilla lasten kanssa kotona koko kesän paperitilkkeet.
Yleensä kun jotain tiivistettä tarvitaan, niin vauhtikauppa meni kiinni 5 minuuttia sitten ja vaikka kaikkea on varalla, niin juuri se yksi puuttuu.

http://aijaa.com/FX24ti

http://aijaa.com/obliL4

Edit: Eli nämä kun pistää tallentaen ja tulostaen niin on perheen pienimmillä iltojen ratto taattu  ;D
Greatest enemy of freedom is satisfied slave

Make

Poistakaahan modet koko tämä ketju täältä, noi tiivisteet on jossain vaiheessa skaalautunut alkuperäistä pienemmiksi. Sen verran että vasta asentaessa huomaa  >:(

ma^ko

Tollaset pitäis aina pdf muotoon ni on mahdollista et tulostuu oikein...
Lähes kaiken mitä insinööri on ryssinyt, voi ihminen korjata.

Make

Lainaus käyttäjältä: ma^ko - 10 heinäkuu 13, 19:52:27
Tollaset pitäis aina pdf muotoon ni on mahdollista et tulostuu oikein...

Joo, mulla ei nyt satu olemaan enää tiivistepakettia joista skannaisin ja tekisin PDF:n

ma^ko

Lainaus käyttäjältä: Make - 10 heinäkuu 13, 20:12:55

Joo, mulla ei nyt satu olemaan enää tiivistepakettia joista skannaisin ja tekisin PDF:n

En mä meinannutkaan et sun pitäis nyt ja het saada pdf:nä niit tänne, se oli vaan niinku yleisenä vastaavan varalle, et jos joku duunaa jotain tulostettavaks, ni bdf:nä on parempi mahdollisuus et se tulostuu oikein, kuin kuvatiedostona.

taikuri

osaatko sanoa miten paksua paperia rautapäässä on rocker boxien tasotiivisteet? ajattelin tehdä ne ite eikä nyt ole saatavilla mitään mihin verrata.

Raimo-Raato

Lainaus käyttäjältä: taikuri - 19 marraskuu 13, 12:01:07
osaatko sanoa miten paksua paperia rautapäässä on rocker boxien tasotiivisteet?

0,8 mm mut eihän toi niin nöpötin nuuka paikka ole siitä paksuudesta.
A.K.A. Rambe

Hemuli

Joskus paksumpi on parempi jos venttiilit on päässeet uppoamaan kovinkin syvälle seeteihin.
Sportsters rule - blowing away big twins since 1957

Lyytinen

Hmmm, olin kirjoittavinani tähän säikeeseen, mutta eipä sitten näemmä... tuohon alkuperäiseen Maken aloitukseen halusin vaan sanoa sen, että käsittääkseni tulostusasetukset pitää sumplia melkein kirjoitinkohtaisesti. Joskus kun piirilevyjä tein vaikka itse ohjelmassa mitat oli just eikä melkein niin paperilla kaikki oli 93 % oikeasta koosta. Tulostusasetuksista lisää kokoa sopivasti että lopputulos on 100 %. No tämä nyt ei mitään rakettitiedettä, tarkotin vaan että itse piirustuksissa tuskin mitään vikaa?

Aparaatti

Kyllä se taitaa niin olla että ohjelmilla saat tehtyä just eikä melkei. Siinä tulostus vaiheessa tapahtuu se kämmi.

ma^ko

Juurikin siksi ne pitäis tallentaa .pdf muodossa, koska pdf on formaatti joka on tarkoitettu siien että tulostuu saman asuisena/kokoisena eri laitteilla(ei kyllä sekään 100% varma, mut likimpänä).