Uutiset:

Onko tiedossa hyviä bileitä? Linkitä ne kalenteriimme!

Main Menu

MIKSI talleissa EI tapahdu

Aloittaja RumaJussi, 16 tammikuu 13, 15:22:26

« edellinen - seuraava »

Jack

ku pitää näprätä kaikkee muuta...  ;D

Flatheads!!!

jannu

Hienoja  :)
HooPeeltäkö tilaat niitit vai oletko löytänyt paremman toimittajan ?

http://www.hoopee.fi/

-väiski-

Viime viikonloppuna olin kotisohvalla... Muutama kuva uuden ajanviettotavan opettelusta. Kivaa näpertämistä vielä kun osaisi käyttää tarvittavia työkaluja oikein.

If it has tits or wheels, it will give you problems.

Jack

Lainaus käyttäjältä: jannu - 31 tammikuu 13, 06:43:03
Hienoja  :)
HooPeeltäkö tilaat niitit vai oletko löytänyt paremman toimittajan ?

http://www.hoopee.fi/

Suoraan sylttytehtaalta ameriikasta. Ei ole edullisempaa...mielestäni
Flatheads!!!

j

Ei helkkari.
Kuka on laiska ja kenellä on mitäkin tärkeämpiä hommia.

Olenko mä foorumin ainoa nyhvö, jolla merkittävin syy projektin pitkittymiseen on se muu porukka, joka meillä asuu !!!! Eikö kenenkään muun pidä pitää yllä perheinstituutiota siinä työssä käynnin ohessa?

j

Jack

ei me ainakaan tunnusteta... ;D
Flatheads!!!

Motomatti

Vaimo käy päivätöissä ja itse olen pitänyt siittiöt kurissa.

shoveltimppa

Tämä nyhvö uskaltautuu perheinstituution kanssa kaapista ulos jäsen j:n rohkaisemana.

2kk vanha poika, pari koiraa, kissaa ja hevosta pitävät mielen virkeänä, kädet paskassa ja tallin pimeänä ;D

TEKE

mää tunnustan. Jäbillä 7 ja 10v. on  yhteensä seitsemät treenit / viikko ja siihen viel päälle sarjapelit ja turnaukset. ( olen itse nuoremman valmentaja , joten osallistun myös niihin). Tämän lisäksi tietty normaalit kouluun viemiset ja haut nuoremman kohdalla sekä tavallisimmat kotityöt ja vanhan talon remontoinnit sekä ulkotyöt. 

Niinkuin joskus kirjoittelin niin yöt on mun aikaa (casually vampires ), mut todellinen syy miksei tapahdu mitään,  on tää vitun internetti.

Alluh

Kyllä se täälläkin hidastaa menoa kummasti. Lepakko ropausta tulee harrastettua (lasten nukkumaan menon jälkeen) ja sen myötä myös univaje on väistämätön. Vuorotyön takia muutenkin on aika niukilla näiden normirytmisten kanssa, niin kompromisseja joutuu tekemään.

Lehtonen

Kädet pysyy puhtaanpana kun rakentaa prätkiä netin välityksellä sohvalta käsin, tää on nykyaikaa ;)

Rezi

On vain järkevää laittaa asiat tärkeysjärjestykseen. Lastenhoitoa silloin kun ne sitä tarvitsee, mopohommia sitten joskus toiste. Ei meikäläinen prätkänrakentelua tai paljon muutakaan harrastanut silloin kun lapset oli pieniä. Ei vain ehdi. Nyt kun lapset on about aikuisia on aikaa harrastaa. Joskus se aika tulee kaikille.

Make

Tekemisen haaliminen on välillä lähes yhtä kivaa kuin tekeminen.
Greatest enemy of freedom is satisfied slave