Uutiset:

Onko tiedossa hyviä bileitä? Linkitä ne kalenteriimme!

Main Menu

HD Manuaaleja

Aloittaja Riipe, 04 tammikuu 13, 16:14:34

« edellinen - seuraava »

Riipe

en tiä onko jo täällä foorumilla linkki mutta tuolla niitä on

http://www.chopcult.com/forum/showthread.php?t=20835

Redneck

Niin on jos siltä näyttää.
Triumph 750 Bonneville 1977

jsr85

ss454

Pirulainen, kun ei tullut ajateltua omaa nokkaa pidemmälle ja tämän postin muistin vasta myöhään. Kaveri tarvitsisi tuota 08 softailin manuaalia HD 2008 Softail Service Manual, mutta linkkihän ei enää toimi. Onko jollain tuo olemassa ja onnistuisiko sähköpostiin lähettäminen tai joku muu tiedoston toimitustapa. Laittakaa vaikka privaan viestiä, niin ei foorumia turhaan saastuteta.

Edit: tämä löytyi eli ei tarvitse muiden kaivaa muistilokeroita.

Joe Cool

Tuolla HDCF:n foorumilla yksi heppu on lataillut nuo ja jonkin verraan muutakin. Hän lähettää 3 euron hintaan kaikki DVD:llä postimaksuineen, jos ei jaksa latailla ja haluaa kerralla koko kirjaston

Elwari

Aiheeseen liittyen, lopun aikojen rautapään manuaaleja en ole näistä mistään sivustoilta onnistunut löytämään, vanhempiin on kyllä ja sitten ekasta evosportista eteenpäin, mutta 79-85 xl tuntuu puuttuvan, on mulla tehtaan kirjat (oli seuraava hankinta tulppien ja öljynsuodattimen jälkeen :P), mutta pdf olis kanssa kiva löytää tuohon tallikoneeseen...

Fillari74

Eipä tuossa linkissä läheskään kaikki aukea/toimi.  :-[  Pari sain haettua.  ;D

Naattori

Ei toimi linkit enää. Oon kyllä joskus ostanu sen kokoelmalevynkin, mut eiköhän seki oo jo hukattu..  ;D
Jos jollain on evo porsterin service manual koneella, niin upatkaa jonnekin/lähettäkää? :)

NiLo

LainaaJos jollain on evo porsterin service manual koneella, niin upatkaa jonnekin/lähettäkää?

mul on 86-03.
Pistäks maili osotteen tiatoihis, ni mä voin koittaa lähettää?
en kyl tiiä lähettääkö mitkään postilaatikot noin isoja filuja? melkeen 30Mb ???
Jos sinulla on vasara, kaikki näyttää nauloilta.

jsr85

Rapidsharella onnistuu lähettää isojakin tiedostoja.

Sent from my Nexus S using Tapatalk 2

NiLo

LainaaRapidsharella onnistuu lähettää isojakin tiedostoja.
gmailissakin näkyy olevan tuollainen toiminto että suuret tiedostot voi ladata pilveen ja lähettää latauslinkki.
Jos sinulla on vasara, kaikki näyttää nauloilta.