Uutiset:

Onko tiedossa hyviä bileitä? Linkitä ne kalenteriimme!

Main Menu

foorumin asetuksissako mulla ongelma ?

Aloittaja tikkimies, 15 heinäkuu 09, 11:20:05

« edellinen - seuraava »

tikkimies

nimittäin tämmöinen tilanne kun tulen sivustolle ja klikkaan "näytä edellisen käynnin jälkeen
kirjoitetut viestit" niin tämmöistä näyttää minulle --> Uusia viestejä edellisen käyntisi jälkeen ei löytynyt .  Nyt kuitenkin on niin että niitä viestejä on tullut , elikkäs mikä "nappula" mulla on väärässä asennossa... ???
Hard working--HarD biking

Lycanth

Mulla on sama ongelma jos puhelimella selaan. Kokeiles tyhjentää välimuisti selaimesta jos se auttais?

Hemuli

Jarppi on poissa lauantaihin asti, katsotaan sitten onko asialle mitään tehtävissä. Mää näistä mitään ymmärrä :D ...
Sportsters rule - blowing away big twins since 1957

tikkimies

selvennetään nyt senverran vielä että tää tilanne on ollu koko ajan mulla samanlainen ,
eli ei ole yhtäkkiä mennyt tämmöiseksi..........
ja eräällä "nimeltä mainitsemattomalla" alan sivustolla kyllä on ihan OK tämä samainen
toiminto , täällä vain nyt mättää joku........

Hemuli

Ihan hyvä että huomautit asiasta, tää on kuitenkin varsin tuore tuttavuus meillekin ja vaikka fiilasimme ennen julkaisua pahimipia karikkoja kuntoon niin aina on voinut jotain jäädä. Katsotaan mitä Jarppi (webmaster) sanoo kun palailee matkoiltaan.
Sportsters rule - blowing away big twins since 1957

nicnac

Koita vaihtaa selainta. Jokainen selain toimii aina hieman eritavalla ja joskus ne ei sovi kaikille sivuille.

Mulla on Opera selaimen kanssa samanlainen ongelma nuotten uusien viestien kanssa.

Firefoxilla ainakin toimii hyvin nämä sivut.

tikkimies

no voi herttileijaa , voiskos se olla tämmönen juttu ku tämmönen "nöösipoika" tulee uudelle foorumille
ni sen pitäs ihan ensimmäisenä merkitä kaikki , ihan kaikki aikaisemmat viestit luetuiksi
että vasta siitä eteenpäin sitten alkaa seuranta uusista viesteistä

näytti nyt ainakin sitten mulle uutena viestinä tuon nicnacin selain vihjeen
senjälkeen kun moisen operaation tein

firefoxilla  täälläkin mennään..........

tikkimies

ööööööö........ei se ollu näköjään ratkaisu tuokaan , nyt selittää samaa ettei uusia viestejä löytynyt

siinä nyt kuitenkin on ero että vain edellisen käyntini jälkeen tulleet viestit näkyvät uusina kun noita osioita aukoo , tämä on siis niinkuin pitääkin. Mutta tuo ettei niitä näe klikkaamalla "Näytä edel.jne..."

odotellaanpa sitä weppijeesusta kaikessa rauhassa , ite lähdenkin tästä myös kolmeksi viikoksi
eurooppaan ni ei semmonen hätä ole ollenkaan..........

veekoo

mulla kans pieni toiminta onkelma,kun yritän pääsivun ala laidasta klikata"merkitse kaikki viestit luetuksi" painiketta tulee seuraavan lainen teksti"uIstunnon tarkistus epäonnistui. Ole hyvä ja yritä udestaan. ",enkä saanut viestejä merkattua luvetuiksi.Tåmån voi toistaa vaikka 10 kertaa,ja tulos on aina sama
väkivalta lopettaa turhan vittuilun

Tomppa

Sama juttu täällä sekä firefoxilla että IE8:lla. Toisinaan toimii, mutta yleensä ei. JA duunin koneessa ei koskaan... on muuten tyhjennetty välimuisiti ja kaikki. Joskus näkyy vain 1-2 ukematonta, mutta sit niitä onkin oikeesti kymmenen tai jotain. Ja mun pitäis kait jotain tajuta näistä työn puolestakin  ::)
Jotenkin se liityy tuohon "Viimeisimmät lukemattomat aiheet > Kaikki lukemattomat aiheet" nimittäin tuosta jälkimmäinen toimii paremmin.
Keep on Keepin' on!

Webmaster

Erittäin hyvä kun kerrotte, jos jotain "bugeja" löytyy.

Webselain kohtaisia eroja varmasti on, mutta kyllä nämä perus toiminnot pitää toimia kaikilla.

Resetoin ja säätelin hieman foorumin asetuksia.
Kokeilkaas nyt, josko vielä tulee virheilmoituksia, tai ei näy nuo "Näytä keskustelualueen viimeisimmät viestit" ?
Siellä pitäisi näkyä 10 viestiä per sivu ja alasivuja 10kpl.

Päivitän tänään illalla foorumin uudempaan versioon ja voin samalla vielä koittaa löytää tähän ratkaisua, jos vikaa vielä esiintyy.

tikkimies

no kerrotaan.....ja välillä jotain hyvääkin , eli nyt kun tänne kolmen viikon jälkeen palasin
niin kirjauduttuani sisään näytti oikein komeasti viimeisimmät lukemattomat viestit
nyt on joku jossain onnistunut tekemään jotain kohdalleen , minä se nimittäin en ollut  ;D

tareone

Mulla on sellainen probleema, että kun tulen foorumiin, näyttäisi kuin en olisi kirjautuneena. Kun klikkaan sisään johonkin osioon, olenkin kirjautunut. Olen siis kirjautunut "ikuisesti" sisään. Äsken poistin evästeet ja kirjauduin uudestaan, sama ongelma edelleen. Ei iso bugi, mutta kumminkin...
Kaks hivakkaan ja yks peräsimeen

tareone

Lainaus käyttäjältä: tareone - 17 elokuu 09, 20:24:18
Mulla on sellainen probleema, että kun tulen foorumiin, näyttäisi kuin en olisi kirjautuneena. Kun klikkaan sisään johonkin osioon, olenkin kirjautunut. Olen siis kirjautunut "ikuisesti" sisään. Äsken poistin evästeet ja kirjauduin uudestaan, sama ongelma edelleen. Ei iso bugi, mutta kumminkin...

Nyt toimii. Bookmarkeissa oli osoite muotoa /foorumi/, muutin sen foorumi/index.php ja nyt skulaa.
Kaks hivakkaan ja yks peräsimeen

Raimo-Raato

Mulla on semmottinen ongelma että kun uutta viestiä kirjoittaessa kirjoittaa tekstilaatikon täyteen niin se ei rullaa automaattisesti alaspäin vaan päinvastoin. Sivupalkista rullaamalla pääsee näkemään alapään tekstin ja laitettua kursorin oikealle kohdalle. Sit kun painaa jotakin nappia niin tämän syöttölaatikon näkymä hyppää ylöspäin niin ettei alapään tekstiä, jonne juuri jotain kirjoitti, näy ruudulla. Varsin ärsyttävää... Mulla XP ja IE8
A.K.A. Rambe