Uutiset:

Onko tiedossa hyviä bileitä? Linkitä ne kalenteriimme!

Main Menu

hyvät farkut.

Aloittaja 013, 29 marraskuu 12, 18:56:59

« edellinen - seuraava »

JaZZo

Nuo RedKapin farmarit kyl vaikuttaa vahvalta materiaalilta ja laadukkailtakin. Ekan pesun jälkeen kuivuivat ja kun otin narulta alas niin sai laittaa lahkeiden varaan pystyyn seinää vasten. Eivät oo juuri löystyny edes mun käytössä vaikka noilla joskus ryvetty ja kontattu pitkin tallin lattioita. Ja on muutama sata kilsaa sateessakin ajettu.

En silti kuitenkaan väitä kunnon farkuiksi koska olen toistaiseksi onnistunu välttymään sellaisilta.

Se on totta että nää leviksen ja dieselin stretch-farkut on kyl ihan humpuukia. Vähän niinku ostas K-kengästä "kunnon" buutsit..  ::)
Shovelpiä

Jack

ai seinää vasten  ;D

Iron Heartit tekee tän...

ei mun kuva, en oo koskaan ottanu omista standing denim kuvaa....
Flatheads!!!

Don Quijote

"istuvat farkut" on niiin kasaria.... ;D
"ainoa asia mitä ihminen on oppinut historiasta on se, ettei ihminen ole oppinut mitään historiasta.

JaZZo

Shovelpiä

DX

Noihan olis kätevät,kun pikku viskeissä tuuppaa jalat menemään ihan makarooniks...tai no,sitä kaatuis vaan suorin vartaloin :D

-Teme-

Eihän noiden kanssa voi ees suorittaa sitä normaalia kotiintuloa kontaten tai ryömien  ::)

Jack

helposti...on testattu

pihalla ja puutarhassa  ;D
Flatheads!!!

hazzinen

meinaa itelläänkii nuo farmarit mennä melko tahdilla riekaleiksi, jos ei polvet räjähä niin sitte kuluu persiistä niin ohueks että repiää. kaapissa oo muota ehjiä pöksyjä ku reisitasku-housuja, yhet villahousut ja tietennii legendaariset maastohousu m-62:set. viimeseksi mainitut on kyllä lähes tuhoutumattomat ;D

ei tuata oo nuukana raahtinut ostaa arvokkaampia kun mikään ei tunnu kestävän. jos ostais nuita ajo-farkkuja kun niissä on kevlar-vahvikkeet niin alkaiskohaa sitte kestämään.
RAPPIOTA JA DEKADENSSIÄ. 5.5 volttia

Psycholasse

Tähän ketjuun oheasti liittyen. Mistäs olkistetson miehet ostaa lappuhaalarinsa?  Saakos suomesta mistään järkihinnalla lappuhaalareita? Muutamassa paikassa tullut vastaan mutta on sellaset hinnat että skotin kiltin helmat syttyy palamaan. Eli ei tarvi olla mitkää merkki hepenet vaan kun sataa lunta kanjoniin niin olis tarvis haalareille.

Lasse

Make

mistä halvimmat harley-davidson farkut?

;D
Greatest enemy of freedom is satisfied slave

filtteri

ma^ko

Entäs mistä sais Ural-tikkitoppalappuhaalarit?
Lähes kaiken mitä insinööri on ryssinyt, voi ihminen korjata.

Tuusulan T-Bone

Lainaus käyttäjältä: ma^ko - 01 joulukuu 12, 18:40:39
Entäs mistä sais Ural-tikkitoppalappuhaalarit?

Tyykipuodista saa rakennussarjan.
Long John Stroker

Spöke

Lainaus käyttäjältä: Psycholasse - 01 joulukuu 12, 16:59:40
Tähän ketjuun oheasti liittyen. Mistäs olkistetson miehet ostaa lappuhaalarinsa?  Saakos suomesta mistään järkihinnalla lappuhaalareita? Muutamassa paikassa tullut vastaan mutta on sellaset hinnat että skotin kiltin helmat syttyy palamaan. Eli ei tarvi olla mitkää merkki hepenet vaan kun sataa lunta kanjoniin niin olis tarvis haalareille.

Lasse

Ebay. Tosin nuo, mitkä nyt viimeks tilasin, on ollut matkalla jo 4 viikkoo, saas nähä tuleeko koskaan.
Dickie´s laput kestää max. vuoden, pelkkää paskaa. No, ei oo hinnan kiroissakaan, viimeks maksoin 24,90$+ rahti 8,90$. Laita hakuun Bib overalls, ni löytyy.
-Spöke-
Pannun, parin Shovelin ja Rautapään loukussa

jyrggä

Joo dickies on täys paskaa. Puoli vuotta ja ei kelpaa enää ees tallilla. Ite oon ostanu ruotsista, ja miutama vuosi sitte outletista orlandossa. Siellä oli halvimmat mitkä oon ostanu, 16$ tsipale, silloisella kurssilla ~10e. Ei enää  paha hinta, enempää ei kannata niistä kyllä maksaakkaan.
Samaa huomannu leviksen nyky laadussa, liekkö menny kustannus-syistä laatukin paskaan suuntaan.
Kahet iron heartit löytyy kans, ne on kyllä erittäin laadukkaita.
Red capin kamat on hyviä, mutta haalarit on jotenki huonosti istuvia mun mielestä.
Nothing beats cubic inches...  except turbo!