Uutiset:

Onko tiedossa hyviä bileitä? Linkitä ne kalenteriimme!

Main Menu

Valkosivu+matala profiili

Aloittaja HileD, 14 lokakuu 12, 00:58:29

« edellinen - seuraava »

HileD

Kokoluokka 180/55 R18 valkosivu?

Onko tosiaan niin että Vee Rubber 180/50 R18 on ainut markkinoilla oleva vaihtoehto? Mitään hajua yleensä ko. valmistajan renkaista ja niitten käyttäytymisestä?

Valkosivun maalailun taidan jättää kokonaan pois laskuista...

Hemuli

Mulle on uus juttu että joku ylipäätään tekee matalaprofiilisia valkosivuja. En oo koskaan nähnyt paitsi nyt ton Veerubberin. Kai se on kelpo rengas siinä missä muutkin - musta ja pyöreä :D.
Sportsters rule - blowing away big twins since 1957

HileD

Tässä vallitsevassa maailmassa tuntuu et kaikki on jo tehty, mut sen tehdyn komponentin löytäminen onkin sitte usein haastavampaa. Täytyy kysellä motorengas.fi :stä ku näyttävät edustavan ko merkkiä. Ebaystä ison merentakaa saa ainakin tilattua. 100e lisää toki normihintaan pitää laskea lisää kuluja kun tulee rahtia+tullia+veroa mut jos sen haluaa niin...

HileD

Päivitellääs ny tätä jos jotakin kiinnostaa ni tiedetään mis mennään.

Tilasin hollannista white wall tire paint maalia kun mororengas.fi joka maahantuo vee rubberia ilmoitti että ehkä saavat maaliskuussa valkosivu 180/50 r18 kummin mulle. Toi ehkä ei oikeen sopinu mulle ja en viittiny lähtee tilaan isolla rahalla ebaystä. Maalia koitan ja aika näyttää kuin käy...

Lexus

Tuossa pyörässä  ainakin on valkosivu+matala profiili.
Taitaakin olla leveempi mitä kysyttiin,mutta kuitenkin.
Army toiletpaper is like Clint Eastwood
- Rough and takes no Shit -

Hemuli

En ihan heti löytänyt Avonilta tuollaista valkosivua - oisko kuitenkin maalattu?

HileD

Maalattua veikkaan. Noita matala profiilisia valkosivuja ei vaan juuri tehdä syystä tai toisesta.

Lexus

Juttelin  omistajan kanssa ja en nyt muista mikä on.
Eikö noita valkoisia"kiekkoja" jossain myydä ja limataan kiinni.
Toi kyllä näytti "tehdastekoiselta"
Täytyy kysyä omistajalta seuraavan kerran kun näen.

Army toiletpaper is like Clint Eastwood
- Rough and takes no Shit -

Merimies-Toni

Lainaus käyttäjältä: Lexus - 29 lokakuu 12, 19:47:29
Tuossa pyörässä  ainakin on valkosivu+matala profiili.
Taitaakin olla leveempi mitä kysyttiin,mutta kuitenkin.

Olisko Shinkon 240 whitewall?. Näyttää löytyvän ainakin 240 - 260 valkosivua. En tiedä löytyykö 180:stä matalaprofiilia.
Pikkuvikoja, heleppo korjata

Hemuli

Meniköhän puurot ja vellit sekaisin ;)? Shinkolla kyllä on 240, 250 ja jopa 270 valkosivua mutta tuo numero ei suinkaan ole renkaan leveys vaan mallimerkintä.

Ja toi kuvan rengas on kyllä ehdottomasti Avon, kuviosta tunnistaa.

Merimies-Toni

No jopas menin lankaan. Korealaista vittuilua?
Pikkuvikoja, heleppo korjata

tuuba

jollen nyt ihan väärin muista niin ko pyörän omistaja olis joskus sanonut että eivät ole "oikeat" valkosivut
Only way to feel the noise is when it´s good and loud...

HileD

Jatketaas kysymysten tulvaa...

Maalaisitko valkosivut ennen vai jälkeen vanteelle laiton? Perusteluja olen kuullut molempiin suuntiin. Ite vielä sitä mieltä että ennen vanteelle laittoa, mutta katotaan muuttuuko mieli  ::)

Hemuli

Kyllä mä sen tekisin ennen vanteelle laittoa ja sitten tarpeen vaatiessa paikkauksia niin ei jää vanteen ja renkaan rajalle turhia mustia raitoja.

Kaikki kumiin laitettavat maalit kuitenkin tuppaa olemaan sellaisia että aikaa myöten ne päästää renkaasta haihtuvat höyryt lävitseen ja muuttuvat ruskeiksi. Eli uusintavärjäystä tiedossa.

HileD

Näin mäki tuumin. Vedellään maalia kummeihin sitten samalla kun vahaa tankkiin sitten kesällä uudestaan...