Uutiset:

Onko tiedossa hyviä bileitä? Linkitä ne kalenteriimme!

Main Menu

1200:n takomännät?

Aloittaja Spöke, 06 lokakuu 12, 10:12:12

« edellinen - seuraava »

Spöke

1340:seen näkyy olevan tarjolla vaikka minkämoista mäntää, muttei sit yli ysin puristuksiin löydy 1200:n iskulle  mäntiä. Whattt? Why?  Jotain taiwanilaisia 10:1 valumäntiä toki löytyy, muttei mitään laadukkaampaa. Hakusessa ois juurikin 10:1 männät, miksei jopa 10,5:1.  Tietääkös kukkaan mistä moisia shovel/pan mäntiä voisi metsästää?
-Spöke-
Pannun, parin Shovelin ja Rautapään loukussa

Juhana H

Vanhemmissa Riveran kataloogeissa tarjolla oli Ariaksen 10:1 mäntiä.
Ja CP:ltä vois myös löytyä.

erakko

CP:ltä ei löydy ja mun mielestä ei Ariaksellakaan oo ihan hetkeen ollu.
Sinä olet ruma,minä olen lihava.
Minä voin laihduttaa.


Spöke

Jaa, kiitos toveri Kiiski. Eikös tuo TRW tehnyt S&S:nkin takomukit? Ennee ei kataloogit tommosia tunne, ainoastaan jollain 3 5/8" monsteriporauksella.
-Spöke-
Pannun, parin Shovelin ja Rautapään loukussa

juutasqsa

Minulla oli omassani 1200 S&S männät joissa oli TRW:n leimat.

erakko

 teki kyllä.

Vähä OT mut katsoitkos Spöke niitä 2900-mäntiä sieltä poistomyynnistä mitä mainitsin?
Sinä olet ruma,minä olen lihava.
Minä voin laihduttaa.

Spöke

Katoin, mut ei ollut "kokoja". Mut jos nyt huutais tommoset 10 purkkaset, vois loihtia lapioon wanhan liiton woimaa ilman ahdinta. Tällätään sopperiin sit toi eaton.
-Spöke-
Pannun, parin Shovelin ja Rautapään loukussa

Spöke

Nonni, 10:1 männät on tilattu, kaveriksi näille on ostettu Narunkutojan L51 nenu. Kansille pitää tehdä "jotain" kanavien putsausta, täyttöhitsaamaan niitä en kuitenkaan ryhdy. Kaasariksi vaihtuu Super E:n tilalle Super B, sellainen kun on hyllyssä.
Tuosta nenusta vielä, kun kyseessä on -70-78 nenä mun on vaihdettava ratas tuosta nykyisestä nenästä. Ko. toimenpidettä en oo ikuna tehny, kuinkas tuo ajoittaminen sujuu helpoiten? Jos ees parin asteen tarkkuudella menis kohalleen...tuo Noskoolfabhän on vm -79.
-Spöke-
Pannun, parin Shovelin ja Rautapään loukussa

Hemuli

Nokkarattaan merkistä säteen suuntainen viiva akseliin asti, sama homma uudelle rattaalle. Sitten vaan prässäten paikoilleen vain todetaksesi että ratas liikahti just kun olit painamassa sitä akselille...

Kai sä kellotat sen vielä lopuksi että näet oliko rattaan merkki lähelläkään?
Sportsters rule - blowing away big twins since 1957

Spöke

Lainaus käyttäjältä: Hemuli - 21 lokakuu 12, 18:34:55
Kai sä kellotat sen vielä lopuksi että näet oliko rattaan merkki lähelläkään?
Jaa, noinhan mä sen oisin tehnyt ilman neuvojakin, meinasin kyllä kellottaa nenän ennen asennustakin. Ja jälkeen. Ja vielä senkin jälkeen, kun olen rattaan asentoa muuttanut viidesti ;D. Kiitos ohjeista!
Spöke-
Pannun, parin Shovelin ja Rautapään loukussa

Spöke

Pannun, parin Shovelin ja Rautapään loukussa