Uutiset:

Onko tiedossa hyviä bileitä? Linkitä ne kalenteriimme!

Main Menu

Shovelhead 79 Kavalier der Stasse

Aloittaja L+L, 30 syyskuu 12, 12:36:06

« edellinen - seuraava »

maick

Lainaus käyttäjältä: ezmo - 27 tammikuu 13, 08:00:41
Lainaus käyttäjältä: L+L - 04 tammikuu 13, 18:09:35
peltihaitarit ne on.käytöstä en tiedä.ei ole kokemusta
Mielenkiinnolla kestotestiä odottelen.

Mä ajelin tuollaisilla haitareilla viime kesänä 2000 km. Käytön jälkiä ei ole näkyvissä ollenkaan. Haitarien päät on klämpätty klemmareilla kiinni, niin eivät pääse edes hölskymään.

Edit: Meinasi unohtua, erittäin tyylikäs pyörä! Circuksessa nähdään  :)

rodchop

Lainaus käyttäjältä: maick - 27 tammikuu 13, 09:20:25
Lainaus käyttäjältä: ezmo - 27 tammikuu 13, 08:00:41
Lainaus käyttäjältä: L+L - 04 tammikuu 13, 18:09:35
peltihaitarit ne on.käytöstä en tiedä.ei ole kokemusta
Mielenkiinnolla kestotestiä odottelen.

Mä ajelin tuollaisilla haitareilla viime kesänä 2000 km. Käytön jälkiä ei ole näkyvissä ollenkaan. Haitarien päät on klämpätty klemmareilla kiinni, niin eivät pääse edes hölskymään.

Edit: Meinasi unohtua, erittäin tyylikäs pyörä! Circuksessa nähdään  :)

joo o pirun hieno peli tuo on. Siis toi haitarihan on normi putken päällä vastaaavasti kuin Thermotec, joten miksei kestäis.

Edit mikä on tuo messinki zydeemi keulassa ?
HOG Forever Forever HOG

L+L

ezmo

Oli se hieno pyörä messuillakin nähtynä.... Tuleeko siitä loppupeleissä ajopyörä, vai kiertopalkinto?
-76 Shovel bobber "blowfly" Kick start, you must deserve the ride...

-94 Sportster Hugger

Kokkonen

Onnittelut Petrol Circus pokaalista!!
"Täytyy pysyä liikkeellä. Koirat eivät kuse liikkuviin autoihin. Tiedät kyllä mitä tarkoitan"
Tom W

L+L

kiitos vaan ja eiköhän se ajoa varten ole tehty.olen henk koht sitä mieltä että näyttelypyörät pitäisi olla ajokunnossa.onneksi meillä on tällä suomessa monta hienoa drive in näyttelyä johon voi mennä tänä kesänä.ja jos siitä pientä tunnustusta saa niin onhan se kivaa.nyttenkin sain palkinoksi rälläkän.seuraavan pyörän rakentaminen on huomattavasti helpompaa kun on kaksi rälläkkää ja hitsi. ;D

mista

ja herättää muutenkin enemmän arvostua tälläinen pyörä, jossa on tehty asioita itse eikä ostettu bolt on palikkaa.
1975 Rautis, 1974 Rautis,  Volvo 240 Tbo, Ford Model A Pickup Hotrod

seppo

Onnitteluja täältäkin pokaalista. Tuli nähtyä pyörä ihan livenä ja oli kyllä hieno! Kuvat ei aina tee oikeutta näille vehkeille.

rodchop

Joo onnea voitosta minkä sijan sait & mistä, kun ihan pihalla noista voitoista. Tankki paneli erityisen hieno, onko ihan pyöröstä hitsattu vai.
HOG Forever Forever HOG

L+L

palkinto oli Bobber 3 ja tankkipaneeli on hitsattu 6mm neliötangosta.

mista

Pyörää näkyy lehdissä ja netissä.. Kaikkialle oot kerenny :)

L+L

juu ja viikonloppuna näkyi myös Saksan Schwarzwaldissa.Kävin ajelemassa vähän serpentiinejä.Oli mahtavat maisemat.

L+L

Olin myös pienessä pyörätapahtumassa josta seuraavat kuvat.

L+L

mista

Lainaus käyttäjältä: L+L - 26 kesäkuu 13, 14:32:18
Harmi ,ei onnistunut.

Laita mulle niin voin laittaa näytille.. sähköpostiin tjms. Millos ajelet meille.. Grillataan ja kaffitellaan :)