Uutiset:

Onko tiedossa hyviä bileitä? Linkitä ne kalenteriimme!

Main Menu

Identiteettikriisi iski yllättäen kesken illanvieton!

Aloittaja Kiiski, 19 elokuu 12, 21:08:45

« edellinen - seuraava »

Kiiski

Kävinpä limuviinottelemassa yhdessä suosikki ralleistani Turun suunnalla, kulkuvälineenä vuoden 68 FLH Super Sport. Kesken humalaisen puheensorinan minua pyydettiin kertomaan laitteesta tietoja, aavistuksen vasten tahtoisesti lampsin vaaditut 7m vehkeen luokse ja kerroin lyhyen kuvauksen laitteesta. Noin 20 sekunttia kestäneen kuvaukseni jälkeen vastaukseksi tuli "tää runkohan on vaihdettu se on 74:sesta" toinen ääni joka fikkarilla kollasi lohko numeroita sanoi " joo tää on selkee panshoveli, onko öljytankissa H kirjaimen perässä valmistusvuodennumero niin kuin näissä kuuluu olla?". Samaan aikaan itse olin niin puulla päähän lyötynä etten kyennyt edes kiroilemaan asiaan kuuluvalla tavalla vaan keräsin lähinnä punaa kaulan alueelle. Vihdoin kun sain sanottua että, "mitä vittua te sönkötätte", vieressäni seissyt minulle täysin tuntematon ja ennen näkemätön naisihminen totesi että en kuulu kyseiseen ralliin koska olen asenneongelmainen.
Vittu että lämmitti mieltä, museo/prosenttikatsastus kesken parhaan nousuhumalan ja vielä ihan ilmaiseksi ja pyytämättä. Mistä tässä oli kysymys?

( orgis lohkot, pytyt, numerot,runko, mittari, lamput, pellit, runko, keula ja niin edelleen. Lukematon määrä moottorin ja vaihdelaatikon osia jotka ei ole Milwaukeeta nähnytkään, laite normaali vakuutuksessa, ei siis museoleimassa, eikä edes ole yritystä moiseen.)

kessu

Kuulostaa melko mielenkiintoiselta.. Kysyitkö sä niiltä numeroiden kollaajilta et mitä miehiä ne oikein oli?

Tuukka

Tossa tilanteessa olis pitänyt tiedustella, että ookko pannu...miehiä vai mistä kiikastaa...
Hämmästyttävän pussihousuista porukka eksynyt ilmeisen leppoisana pidettyyn ralliin.
C.O.G.

Spöke

Njääh, mähän sanoin sulle jo viikko sitten, ettei tommosen limpparin juomisesta seuraa kuin trio erectus. Kolme mulkkua pystyssä. Drop n' forged. Pudota ja unohda.
Pannun, parin Shovelin ja Rautapään loukussa

Kiiski

Ei tässä ollu kysymys pussihousuista, ainakaan tietääkseni? Evo, twincäm ja muiden virago kuskien maailma vaan on niin erillainen.

Tuusulan T-Bone

Kysymys oli soluttautumisesta. TraFi:n inkvisitio oli jalkautunut ralliin ja suoritti tiedustelutehtäviä tulevia tienvarsitarkastuksia silmällä pitäen.

Seuraavaksi eräs liikenne- ja viestintäministeriön liikenneneuvos tulee valepuvussa lausumaan sulle runoja Kopteri-rallissa.
Long John Stroker

Kiiski

Taitaa jäädä runot kuulematta, ei hermo kestä yhtään runo eikä satutuntia  tälle suvelle. Täytyy varmaan keskittyä ensi talvena ulkoisen hapituksen bikerointiin ja pullottaa himassa breezerit kaljapulloihin niin ei kaiken maailman bandana päät ammu aina iholle, kun noissa mestoissa koittaa luovii.

P.s Ostetaan harley davidson merkein kyllästettyja mielellään mustaa nahkaa olevia vaatteita koko S. Ketjut ja hapsut plussaa niititkään ei ole haitaksi. Virttyneet vanhat rallipaidat 2000-luvulta kelpaa myös. Kruunukorkin asennus laite.

Rautahauli

FXEF-81

tase

Asenneongelmainen ;D ;D ;D oliko mimmillä head off gotkan uniformu.

Antti S.

Taisi olla vaan kateellisten panettelua,noita "asiantuntija"lausuntoja kuulee toisinaan.Noissa tilanteissa kannattaa muuttaa hetkellisesti toisen puolen kuuloelin peräaukon tapaiseksi ja päästää turhat mölinät pihalle.

Kiwi

rampo63

Mä saattasin tietää myynnis olevan oranssin kumiravun, joka rupee joraamaan ku sille soittaa smoke on the waterii !

Redneck

Lainaus käyttäjältä: tase - 20 elokuu 12, 20:35:55
Asenneongelmainen ;D ;D ;D oliko mimmillä head off gotkan uniformu.

Mimmi ajatteli antaa ymmärtää tietävänsä jotain Amerikan pyöristä ja saada "rispektiä"  ;)
Ihan normihommaa k.o. tapahtumissa.
Niin on jos siltä näyttää.
Triumph 750 Bonneville 1977

Jack

Voi kun oisin ollu paikalla, mutta kun olin tossun alla.....Oisin halunnu nähdä tän naisimmeisen.  ;)

Kiiski, koitin soittaa sulle, että olis saatu palauttettua sun identiteetti.

Mun tarvii varmaan ottaa pullo Pinkkiä ja tulla käymään...kattellaan yhdessä sit niitä numeroita. ;D
Flatheads!!!

Tuusulan T-Bone

Lainaus käyttäjältä: rampo63 - 21 elokuu 12, 07:55:24
Mä saattasin tietää myynnis olevan oranssin kumiravun, joka rupee joraamaan ku sille soittaa smoke on the waterii !

Mä saattaisin ostaa tämmösen... :)
Long John Stroker