Uutiset:

Onko tiedossa hyviä bileitä? Linkitä ne kalenteriimme!

Main Menu

Kunnon hippilaitteet

Aloittaja jannu, 13 elokuu 12, 13:26:48

« edellinen - seuraava »

Pekka53

Ei ole mun preferenssi, en ole koskaan omistanut japanilaista kyykkypyörää, enkä tule omistamaan. Itse asiassa en ole koskaan edes ajanut sellaista, voihan ne ajo-ominaisuudet Hajabusissa itse asiassa ollakin ihan paskat, eli kirjoitin tässä nyt ilman omakohtaista kokemusta, mistä hippikoptereiden ihailijoitakin moitittiin ... ;D

Brittejä ja Harrikoita sensijaan 70-luvun alusta lähtien ...

twinspeed

Eihän kyykyissä muuten hyvät ajo-ominaisuudet ole, muuta kuin kaahailuun ja kanttaaamiseen jne. Siihen niiden ajo-ominaisuudet on kohtuu hyvät, mutta kuitenkin huonommat kuin esimerkiksi oikeilla RR-pyörillä. Ei kyykkypyörät ole muuta kuin vesitettyjä raasereita

Tätä vartenhan japsitkin tekee nykyisin paljon customeita  ;D

En tiedä oikeista hippipyöristä, mutta kait ne ominaisuudet voi kohtuu tasaisella tiellä olla kohtuulliset hipilläkin. Nyt en tarkoita välttämättä "jäykkä"keuloja, mutta tällasia esimerkiksi.

Ainakin nuo ns hipit ajelivat aikanaan suhteellisen paljon ja monen päivän rundejakin.
"The only sounds are the wind and the dull roar floating back from the mufflers."

ma^ko

Kyl hippihappokopteri menee tienpääl ihan suht ok, ainaki muutama ihan genuine '70:s tuotantoa edustava joita olen koittanut. Jopa jousittamattomalla hetkukeulalla pärjää. Keskimäärin noist seventies teelmist tuntuu springeril tai girderil varustetut olevan parhaimmistoa, koska hetku ja telekeulalliset yleensä suoril T-paloil, niin mekaanisella hässäkällä keskimäärin hieman vähemmän ylipitkä jättö.
Lähes kaiken mitä insinööri on ryssinyt, voi ihminen korjata.

leafhill

Vähemmän ylipitkä jättö  :o

rodchop

HOG Forever Forever HOG

Make

^^^ Toi alin tais olla itse Evel Knievelin pyörä. Oli taannoin ebayssakin. Kyllähän tuo temppupyöräksi tunnistaa  ;D
Greatest enemy of freedom is satisfied slave

leafhill

Allen Malmin ja rautainen kone.

rodchop

Laitetaan vaikka tähän ketjuun, tuossa tankki kuvassa härskisti toteutettu keulan jousitus yms.
Knucklessa hienot moldaukset.
Tuo kolmas taas menisi viikon ajoasento tai viikon selkäkipu ketjuun ;D
HOG Forever Forever HOG

Jake

Kakkonen ois mulle ihan valmis, kun hävittäis pystyputket ja hojakan :D mun maku on tosin kehittymätön

Jude

Menis toi Beezan tankki myös toiseen topikkiin.

rodchop

Kaikki hieno on tehty jo aikaa sitte.
HOG Forever Forever HOG

jyrggä

Nothing beats cubic inches...  except turbo!

Hemuli

Sportsters rule - blowing away big twins since 1957

hazzinen

tommoi erkkola-mallin trike ois kyl mahtawa peli
RAPPIOTA JA DEKADENSSIÄ. 5.5 volttia

leafhill

Klikkaamalla isompi kuva

edit: tässä sama kuva, mutta vielä isompana + valkotasapaino korjattuna.