Uutiset:

Onko tiedossa hyviä bileitä? Linkitä ne kalenteriimme!

Main Menu

Kokemuksia verkkokaupoista

Aloittaja jsr85, 09 elokuu 12, 21:35:07

« edellinen - seuraava »

Kiwi

Lainaus käyttäjältä: Vitone - 05 marraskuu 12, 19:20:24
Lainaus käyttäjältä: Kiwi - 05 marraskuu 12, 15:47:55
Mitä palasia etit, vai pitääkö olla uusia? Kyllä niitä Suomestakin saa... ;)
Xb9r:ään sulakeboksin kansi tarpeellisin näin sateella. Tosin luntahan tuolla alkaa kohta tulla  :'(
Samoin väri pitäisi vaihtaa mutten raaski alkuperäisiä katteita maalata. Tiiä häntä onko tässäkään mitään järkeä mutta mieluusti säilyttäisin nuo alkuperäiset.

Sulakeboxin kannen löydät lähimmältä hd myyjältä, maksoinkohan kovan tinkimisen jälkeen (en oo varma) noin kakskymppiä. Mulla vois olla sulle etukate...

Vette427

jirehcyclesistä otin kaikki mitä ulkomailta tilasin ku nykyistä rakensin. kaikkea ei löytyny mutta viikossa olivat ovella ne mitä löyty. -08 tuli iso kasa (pari keulaa, vanteita, enska, laatikkoa ym..) 190taalan rahdilla. viime talvena startti ja pari pikku osaa 200 taalaa. pikkusen oli rahti noussu  >:(
Lamperilta ja Upilta suomesta ja ei valittamista niistä. 
Osta kaupasta, saat mitä haluat. Tee ite, saat mitä sattuu tulemaan

jamba

Lainaus käyttäjältä: Vitone - 04 marraskuu 12, 16:55:43
Kertokees mistä kannatta tilata buelliin osasia.
Mulla huonoja kokemuksia fanatics partsista
http://finnbikers.fi/foorumi/index.php?topic=6354.0
tilasin puhaltimen kaks kuukautta sitten, eikä oikein saa vastauksia sähköposteihin

toisaalta TwinMotorcycles hollannista on tuntunu asialliselta firmalta
http://www.twinmotorcycles.nl/webshop/index.asp?guid=YXHFSC
pannun kanssa viha/rakkaus-suhteessa vuodesta -87

Vitone

Twin Motorcyclesillä ainakin sähköposti toimii loistavasti  :)

jesse

mulla ei itsellä ole ulkomaille kelpaavaa visaa eikä paypallia
kaveri on sitten tilaillut ebaysta mullekin osia
amerikanclassic motor tunnuksella lähetti ensimmäisen tilauksen ihan ok
mutta toisesta tilauksesta jäi jotain uupumaan ja tilaus sitä odottamaan
jonkin ajankuluttua oli maksu lähtenyt paypal tililtä mutta tavaroita ei ole reilussa vuodessa kuulunut lupauksista huolimatta :(
luottoyhtiön pitäisi olla vastuussa mutta n700â,¬ kusetus ei ilmeisesti kiinnosta tarpeeksi

tämän jälkeen onkin ostettu edelleen ebaysta mutta toimitus osoitteena amercars
jokainen tilaus on mennyt ajallaan hienosti perille hyllypaikalle ja kun sopivasti on paketteja kertynyt niin pyydetty laittamaan seuraavaan suomen konttiin
varmaa mutta ei nopeinta...

suomessa parhaimman palvelun olen saanut sunrisellä
sisälle kun meni niin tervehdittiin oikein kädestä ja ohjattiin suoraan ottamaan kahvia
myöskin pajan puolelta käytiin tervehtimässä
leppoisasti sitten kahvikuppi kädessä tilaukset hoidettiin :)
lukihäiriöni saattaa kirjoittamiini teksteihin iskeä.... ja välillä luetun ymmärtämiseen...

JPP

Lainaaluottoyhtiön pitäisi olla vastuussa mutta n700â,¬ kusetus ei ilmeisesti kiinnosta tarpeeksi

Teitkö kirjallisen "reklamaation" ja lähetit kirjeenä? Ilman sitä ei lähde Visan rattaat pyörimään. Pari kertaa olen joutunut tekemään. Toinen oli vähän alta satasen juttu ja toinen puolen tuhannen. Rahat tuli takaisin 1-2kk sisällä Visalta.

Hemuli

Americanclassicmotors on vaikee paikka. Hinnat kohdallaan mutta asiakaspalvelu persiistä. Oon niiden kanssa tapellu takavuosina paljonkin, itse onneksi saanut kaiken haluamani mutta on niitäkin jotka ovat jääneet rannalle ruikuttamaan. Huonoista kokemuksista huolimatta ostin sieltä useaan kertaan, ihan vaan kilpailukykyisen hintatason takia. Viime aikoina kelkka taas kääntynyt kotimaisten osatoimittajien puoleen, osittain dollarin kurssin ja kasvaneiden rahtikustannusten takia. Ja on se aina mukavampaa hoitaa asioita kasvokkain tai edes puhelimessa heppujen kanssa jotka ennen pitkää tulevat hyvinkin tutuiksi. Mistä tulikin mieleen että pitääpä taas soittaa Porvooseen että saa projekteja eteenpäin...
Sportsters rule - blowing away big twins since 1957

hoodee

onkos kenelläkään kokemusta/tietoa tästä??.pipedreamz.biz
-79 SHOVEL,-57 TRIUMPH,-88 SPORA TRIKE,55 SERVI CAR

filtteri

onko kukaan tilaillu tilpehöörejä osoitteesta harleycustom.uk ja jos niin millä menestyksellä :P

sporttivartti

Edelleenkään Nashilta jenkeistä ei ole saapunut kaikki tilattu, tilaus kohta puoltoista vuotta wanha... Yleensä noi pikkupajat jenkeissä on ihan suoraselkäisiä, tuo lafka ei.

Eli varokaa: http://nashmotorcycle.com/

Joe Cool

Kerronpa minäkin sen ainoan kotimaisen verkkokaupan kokemukseni. Yleensä ostan Suomesta aina tiskiltä ja vaikka olisi tilattavaakin tavaraa, haen sieltä tiskiltä, kun tavara on saapunut.

Olin lomareissulle lähdössä ja tarvitsin vähän työkaluja mukaan Espanjan Electraan. Muut löytyivät helposti, mutta yhtä Leathermania jäi puuttumaan. Kavelin hintaseurannasta sopivat kauppiaat ja halvimmat tuntuivat löytyvän Hämeenlinnasta Erämaailmasta. Nettikaupan varasto näytti, että löytyy suoraan varastosta ja toimitusaika pari päivää. Olin sattumoisin menossa Hämeenlinnaan, mutta tuumin, että aikataulu on ehkä liian tiukka, joten tilataan postiin, kun postimaksu on 6 eur.

Tilaus sisään, maksu verkopankissa ja odottelemaan. Tuli tieto, että sivulla oli virhe ja tavaraa ei olekaan. Mutta tulee seuraavlla viikolla. Vastasin, että se riittää, jos on Helsingissä sillä viikolla. Ei kuulunut mitään ja sitten menin sinne Hämeenlinnaan käymään muissa asioissa ja ilmoitin myymälään, että tulen hakemaan itse. Menin sinne ja eihän sitä tavaraa ollut vieläkään ja reissuun lähtö painoi jo päälle. Oli pakko ostaa hyllystä kalliimpi tilalle, mutta postikuluja eivät voineet kuulemma hyvittää. Lupasivat, että kirjanppitäjä' maksaa ne tilille. Nyt on jo kaksi viikkoa kulunut, eikä ole tilille kilahtanut.

Tarinan opetus - heillä on hinta kohdallaan ainakin Leathermaneissa, mutta netistä ei kannata heiltä kyllä tilata. Myyvät ilmeisesti jonkun tukkurin varastosta jos sattuvat tavaraa saamaan >:(

Seuraava nettiostokseni ei kyllä lähde Suomalaisesta kaupasta, vaan maailmalta. Suomessa ostan edelleen tiskiltä ja nyt Hoghaus on kyllä palvellut minua erinomaisesti tämän talven ostoksissani, hinnat ovat olleet kohdallaan ja toimitus asiallista tasoa! Muut suosikkipaikkani ovat Hotbike ja Storm, mutta nekin henkilökohtaisesti tiskiltä.

Don Quijote

Lainaus käyttäjältä: Joe Cool - 25 maaliskuu 13, 22:50:22

Tarinan opetus - heillä on hinta kohdallaan ainakin Leathermaneissa, mutta netistä ei kannata heiltä kyllä tilata. Myyvät ilmeisesti jonkun tukkurin varastosta jos sattuvat tavaraa saamaan >:(

Hyvä se on myydä halvalla silloin kuin tavaraa ei ole...  ::)
"ainoa asia mitä ihminen on oppinut historiasta on se, ettei ihminen ole oppinut mitään historiasta.

-väiski-

If it has tits or wheels, it will give you problems.

Joe Cool

Lainaus käyttäjältä: Don Quijote - 26 maaliskuu 13, 08:14:54
Lainaus käyttäjältä: Joe Cool - 25 maaliskuu 13, 22:50:22

Hyvä se on myydä halvalla silloin kuin tavaraa ei ole...  ::)

Kieltämättä vähän jäi juuri tuollainen hapan maku tuosta. Ainoa lohtu oli, että osuin jossain johonkin Outletiin ja siellä Hämeenlinnan tiskiltä ostamani linkkari oli 20 kalliimpi :o Ja lisäksi reissussa tarvitsin vielä paria työkalua, jota ensin suunnittelemassani mallissa ei ollut ja ostamassani oli (saha ja viila) ;)

FXDL

Vähemmän on tullut tilattua varaosia pyörään, mutta juuri viime viikolla asioin brittiläisen Teknicolor-ebay kaupan kanssa. Tilasin pari pussillista rosteri UNCeja projektiini. Kaikki toimi erittäin hyvin ja kaveri palautti vielä pari puntaa, kun postitus ei ollutkaan niin kallis kuin kuvitteli.

Tavarat tulivat kotiovelle viikossa ja ainakin vielä erittäin tyytyväinen hinta/laatuun  :D
Nopeasti ynnättynä selvästi halvempia kuin työn ja tuskan avulla kotimaan puodeista.

Tiskiasioinninssa suosin Mannen putiikkia,

Kimmo