Uutiset:

Onko tiedossa hyviä bileitä? Linkitä ne kalenteriimme!

Main Menu

Kokemuksia verkkokaupoista

Aloittaja jsr85, 09 elokuu 12, 21:35:07

« edellinen - seuraava »

erakko

Kotimaisista verkossa myyvistä en oikei osaa sanoa mitään, käytännös kaikki tulee haettua kuumasta pyörästä.
Jenkeistä on tullut tilattua vaikka mistä ja jotain poikkeusta lukuunottamatta positiivisia kokemuksia. M&mcycles toimii hyvin, tosin välil tuntuu et ottavat osan katteesta p&p-kulujen muodossa. Vulcanilta pelkästään hyviä kokemuksia, tosin just vähän aikaa sitten joku pölhölän puolella kertoi et 123$ veloitus oli suoritettu n 7 kertaa.. Tarkemmin tapausta tuntematta paha kommentoida.
J&P:ltä ei tuu tilattua mut niiden livechat- asiakaspalvelu on kätevä jos tarvii jotain tarkempaa tietoa. Esim S&S:n osista jos kysyttävää ni kysyn sieltä ku sössön oma asp aika luokaton nykyään.
Sinä olet ruma,minä olen lihava.
Minä voin laihduttaa.

Tuomo

HD-osat bikeline.se
ajovarusteet, minivilkut yms. tarviikkeet louis.de
renkaat mynetmoto

nämä siis jos ennalta tiedän mitä haluan. olen päätynyt suosimaan kun sivulla näkyy että tavaraa on hyllyssä ja asiakkaan infoaminen on kiitettävää. ts. sähköpostiin ei vain pompsahda automaatin lähettämä "tilaus vastaanotettu" viesti vaan asiaksta infotaan myös kun paketti lähti matkaan, yleensä seuraavana päivänä. Joillain kuulemma ollut kokemuksia harvinaisempien rengaskokojen kaa että mynetmoton varastosaldot ei olis oiken.

Satunnaisesti muita kauppoja suomessa ja ulkomailla.

Jos taas asusteita mitä tarttee sovittaa tai on joku osa mistä en tiedä mitä mun pitäis hankkia, niin sit marssin liikkeeseen ja ostan tai soitan ja tilaan.

jsr85

Sain vihoin ja viimein kiinni elämään kyllästyneen kuuloisen kauppiaan jolta tilasin ensimmäisessä viestissä mainitun sytytyksen.

Puhelu meni jotakuinkin näin.

Minä: esittelen itseni ja tervehdin
Kauppias: Moro (kuin haudan takaa, just herännyt klo15???)
M:Tilasin teiltä ultiman täydellisen sytytys järjestelmän pyörään pariviikkoa sitte.
K:Joo..... Niin joo....
M:Joko se on tulossa?
K:Pariviikkoa tehny yötäpäivää töitä et en oo kerenny tilata
M:Tilasin sen 26.7, ja yrittänyt saada sua sähköpostilla kiinni etkä oo kerenny tilata?
K:Joo... hmmm... Oon lukenu sähköpostin viikkositte.
M:Tilauksesta on jo yli kaksi viikkoa.
K:Joo... hmmm...
M:Kuinka nopeasti saat hommattua?
K:Varmaan viikko menee et tulee ameriikasta.
M:Ok.
K:Kysyppä X paikasta niilla varmaan hyllyssä, tilataa vähän niinku vuorotellen (tms.)
M:Selvä, soittelen sinne.

No ameriikkaan lähti tilaus jossa 206taalaa kotiin toimitettuna sama läjä ku täällä 279â,¬+postit

Etelä-Pohjanmaalta ei kannata tilata.

thats it...

Mika_P

Ulkomaalaisista lowbrow customs loistava, samoin old stf cycle jäänyt ebay kauppiaista mieleen positiivisesti.

Kotimaisista suosin verkkokaupoissa lähes ainoastaan hot bikeä, kuten näköjään moni muukin. :) Sääli että nettisivut on nyt ollut hetken aikaa pimeenä, mutta eiköhän ne sieltä kohta nouse..

sporttivartti

Lainaus käyttäjältä: jsr85 - 10 elokuu 12, 18:43:18
Etelä-Pohjanmaalta ei kannata tilata.

Taitaa olla samasta pajasta omat kokemukseni...

jsr85

Lainaus käyttäjältä: sporttivarttiTaitaa olla samasta pajasta omat kokemukseni...

B..S...

mielikuva

Lainaus käyttäjältä: filtteri - 10 elokuu 12, 11:21:56
itse olen asioinut ainoastaan aras bike&parts:sissa muista ei kokemusta mutta eipä ole paremmasta väliäkään.

mun täytyy sanoa että jos tarviin jonkun tiivisteen ihan just, ajan hotbikeen, mut muuten teen aina juuri näin. Olen ollut erittäin tyytyväinen.

mopar72

Lainaus käyttäjältä: jerppe - 10 elokuu 12, 09:01:20
Lainaus käyttäjältä: jannu - 10 elokuu 12, 08:52:09
Missä tällänen Part & Build sijaitsee ?

http://partbuild.nettisivu.org/

Tuusulassa, Rusutjärvellä toimii.

Moparimersulla russalle, jo kohta sopperi taas ajossa!!!    Part ja Pild Auttaa , hauskat hinnat!

Raimo-Raato

Lainaus käyttäjältä: Don Quijote - 10 elokuu 12, 10:09:33
Jostain syystä Hot Biken sivut eivät ole auenneet ainakaan viikkoon??

Harmillisesti ei tullut huomattua tätä aikasemmin. "Luotettavalta kotimaiselta" palveluntarjoajalta tilttas serveri jossa hotobiken nettisivut sijaitsee. Kesti viikon että saivat sivut taas pystyyn.
A.K.A. Rambe

rokker

Älkää vain PlastDip Finlandilta tilatko mitään. Rahat kyllä kelpas, mutta, kun tavaraa ei kuulunut kahteen viikkoon päätin kysellä sähköpostilla tilauksen etenemistä. Muutaman kerran laitoin viestiä, mutta sähköposteihinkaan ei vastattu ennenkuin laitoin niiden Facebook-sivuille julkisesti näkyviin, että miksi ette toimita tilattua tavaraa ja vastaa sähköposteihin. Tuli tunnin sisällä tuosta sähköpostiin vastaus, että palauttavat rahat.
Myöhemmin on näköjään sivuillekin tullut tiedote, että tavaran toimituksessa ongelmia...
Firman fb-sivujen mukaan muillakin ongelmia tavaran saamisessa tuolta firmasta. Puljusta tilaten tuli tavara 2 päivän päästä tilauksesta. Plasti Dip tuotteena tuntuu toimivan ihan jees.
If you don't swear while driving then you're not paying attention to the road at all.

Vitone

Kertokees mistä kannatta tilata buelliin osasia. Lähinnä katteiden osat ja muutama pieni pisteosa hakusessa.

Twin motorcycleltä? nos partsilta? Muita?

jokerpoint

Lainaus käyttäjältä: Vitone - 04 marraskuu 12, 16:55:43
Kertokees mistä kannatta tilata buelliin osasia. Lähinnä katteiden osat ja muutama pieni pisteosa hakusessa.

Amerikan Ebay:

http://www.ebay.com/sch/davidjayuden/m.html?_nkw=&_armrs=1&_from=&_ipg=100&_trksid=p3984.m1543.l2654

Don Quijote

Lainaus käyttäjältä: Vitone - 04 marraskuu 12, 16:55:43

Englannista --> http://www.trojan-horse.co.uk/
Saksasta --> http://shop.buell-parts.com/
"ainoa asia mitä ihminen on oppinut historiasta on se, ettei ihminen ole oppinut mitään historiasta.

Kiwi

Mitä palasia etit, vai pitääkö olla uusia? Kyllä niitä Suomestakin saa... ;)

Vitone

Lainaus käyttäjältä: Kiwi - 05 marraskuu 12, 15:47:55
Mitä palasia etit, vai pitääkö olla uusia? Kyllä niitä Suomestakin saa... ;)
Xb9r:ään sulakeboksin kansi tarpeellisin näin sateella. Tosin luntahan tuolla alkaa kohta tulla  :'(
Samoin väri pitäisi vaihtaa mutten raaski alkuperäisiä katteita maalata. Tiiä häntä onko tässäkään mitään järkeä mutta mieluusti säilyttäisin nuo alkuperäiset.