Uutiset:

Onko tiedossa hyviä bileitä? Linkitä ne kalenteriimme!

Main Menu

Kokemuksia verkkokaupoista

Aloittaja jsr85, 09 elokuu 12, 21:35:07

« edellinen - seuraava »

jsr85

Ajattelin riipasta tällaisen säikeen ku ei haulla löytynyt.... (toki joku poistaa jos vaan löytyy jo vastaava)

Itse tilasin n. 2vk sitten sytytyksen pyörään suomalaisesta verkkokaupasta (joista en yleensä osta mitään), hinta ei ollut juurikaan kalliimpi ku jenkkilässä eikä muutenkaan sivujen perusteella paskan oloinen paikka ja oletin saavani tuotteen nopeasti, no nyt olen yrittänyt saada yhteyttä em. lafkaan mut mitään vastakaikua ei tule posteihin. Onneksi lasku oli ainoa maksuvaihtoehto.

Onko muilla vastaavia kokemuksia

Merimies-Toni

Ei ihan 1-1 liity kysymykseen, mutta viimeksi tuli tilattua netistä Saksan w&w:ltä ja palikat tuli koti ovelle alle viikossa abaut kotimaan postikuluilla...Kotimaisista lafkoista suosittelen Veskun VT-Cyclesiä.
Pikkuvikoja, heleppo korjata

-väiski-

Kotimaisia verkkokauppoja olen käyttänyt useampiakin, vähän vaihtelevalla menestyksellä.

Paras kokemus mulla on hotbikestä, tilasin sekalaista osaa iltapäivällä, ja seuraavana aamupäivänä paketti oli mulla.

Ehdottomasti huonoin kokemus mulla on eräästä helsingissä toimivasta alan liikkeestä, tilasin osia marraskuussa 2011, yksi osa löysi perille reilu kuukaudessa, kahta osaa odotan vieläkin. Ymmärrän kyllä jos ison veden takaa ei toimiteta pakettia tänne periferiaan, ei se ole tämän jälleenmyyjän syy, mutta ainaiset lupaukset yhteydenotoista joita ei tapahdu, se on ko. liikkeen syy.

Yleisesti ottaen tilaan aina suomesta, hinnat ei ihan karmivasti eroa vaikka jenkkilästä (ne osat missä eroaa, niin niitä en tarvitse) ja tuleepahan kotimaahan vähän veroeuroja ja työtä tekijöille.
If it has tits or wheels, it will give you problems.

jsr85

Itellä kokemukset lähinnä samoja  Merimies-Tonin kans, ulkomailta vaan saa nykyään suunnilleen samassa ajassa ku kotomaasta, monesti nopeammin. Näyttää suuri osa kotimaisista verkkokaupoista toimivan ilman varastoja, tilauksen tultua laitetaan tilaus ebaystä vetämään, siitä nämä niiden pidemmät toimitusajat ja kovemmat hinnat.

Nuo postikulut on kans aivan käsittämätön juttu, miten voi rapakon takaa tulla tuote pienemmillä kuluilla kotiin asti ku naapuri kunnasta, vaikka itella hoitaa tämänkin kuljetuksen suomen puolella.

Suomalaiset hädissään yrittää puolustaa omia verkkokauppapisneksiään paremmalla asiakaspalvelulla, sekin on vaan aika surkea väite ku järjestään ulkomailta saa parempaa asiakaspalvelua, koskaan ei oo takuu hommissakaan tarvinut tapella ulkomaisen toimijan kans toisin kuin suomessa.

Miska

Lainaus käyttäjältä: -väiski- - 09 elokuu 12, 22:33:10
Paras kokemus mulla on hotbikestä, ...

Samoin. Ensimmäisenä tulee yleensä HB:stä kysyttyä jos on jotakin tarvetta.

Motoparts ja VT ovat toimineet myös mallikkaasti, muista verkkokauppiaista ei minulla olekaan kokemusta.
-Just another guy on the lost highway-

jerppe

Kotimaisista firmoista Hotbike on ehdottomasti paras. Hyvä palvelu ja nopeat toimitukset. Täältä tullut tilattua osia monet kerrat. Hintoihin en ota sen kummemmin kantaa... pääasiassa kaikki osat on kuitenkin jenkeissä edullisempia.

Myös toinen kotimainen firma on mainitsemisen arvoinen eli Part & Build (WWC jälleenmyyjä). Palvelu ja hinnat kohdallaan.

Ulkomaisista firmoista kokemuksia on ainoastaan Lowbrow Customsista ja sielä tuntuu kaikki pelaavan hienosti. Hyvä palvelu ja nopea toimitus. Jälkitoimitus pakettien kanssakaan ei mitään ongelmaa. Täältä tilaan jatkossakin. Suosittelen.

Flathead.

jannu

akrapu

Kehutaan nyt sitten. Pääasiassa olen käyttänyt HotBikeä ja TMG:tä. Molemmissa hyvää palvelua ja ymmärävät sovelien päälle  ;D. Ulkomaisista BikeLine, ei valittamista. Tilaan enimmäkseen kuluvia osia (renkaat, öljyt, tulpat, kärjet, jne...) tai muuta ei-niin-kallista tilpehööriä, joten ömeerikan putiikkeja en ole käyttänyt.
- akr

jerppe

Flathead.

Tuusulan T-Bone

Lainaus käyttäjältä: jannu - 10 elokuu 12, 08:52:09
Missä tällänen Part & Build sijaitsee ?

http://partbuild.nettisivu.org/

Missäs luulisit? No tietenkin Tuusulan Chopper-Syndikaatin pääkallopaikalla... ;D

Mä oon saanu hyvää palvelua tasan joka putiikista jossa oon käyny. Ylivoimaisesti eniten on kumminkin Mannella tullu asioitua. Suomessa ei juuri tuu verkkokauppoja käytettyä.
Long John Stroker

-väiski-

Lainaus käyttäjältä: jerppe - 10 elokuu 12, 08:32:25
Myös toinen kotimainen firma on mainitsemisen arvoinen eli Part & Build (WWC jälleenmyyjä). Palvelu ja hinnat kohdallaan.

Tämän unohdin ihan täysin, pari kertaa asioinut myös tuolla, pelkkää plussaa.
If it has tits or wheels, it will give you problems.

Don Quijote

Jostain syystä Hot Biken sivut eivät ole auenneet ainakaan viikkoon?? Tarvitsin uudet sytkävermeet ja olisin mieluusti tilannut ne HotBikestä. Tosin olisin voinut myös käydä siellä, mutta laiskuuttani ja viikonlopusta johtuen päädyin tilaamaan netistä. Eli tilaus lähti W&W:lle viime sunnuntaina ja äsken toi lähetti paketin kotiin. Hyvin toimii siis.

Edelleenkään ei Hot Biken sivut aukea....

"ainoa asia mitä ihminen on oppinut historiasta on se, ettei ihminen ole oppinut mitään historiasta.

makkepuu

paras kotimainen omien kokemuksien perusteella on ehdottomasti Sunrise. niiden verkkosivuilta on aika kehno löytää mitään mutta soitto Tapille on selvittäny jokaisen asian mitä tähän mennessä on tullu vastaan ja sieltä viitsitään antaa neuvoakin. Tapin paketeista saattaa löytyä aina välillä jotain kivaa ylläriä kaupanpäälliseksi, t-paitoja, juomapulloja... ainut miinus tuleekin muijalta, se haluais xs tai s kokoisen paidan mutta paketeissa on tullu vaan l-xl kokoisia  ;D

HotBikesta myös pelkkää plussaa. toimitusajat on ollu järkeviä ja mitään ei ole jäänyt uupumaan.

TMG saa plussaa kans. Tomin kanssa on puhelimessa joskus jotain pähkäilty ja ongelmia ratkottu.

VM Partsista ehkä pari kertaa tilannu, heillä ei taida paljoa olla roinaa varastossa kun välillä tuotteet häviää ja taas ilmestyy nettisivuille.

en kirjoita tähän vielä puljun nimeä, mutta tilasin eräästä rantaruotsalaisesta nettikaupasta kypärän. eka saapui noin viikonpäästä tilauksesta ja oli auttamatta pieni. sähköpostilla infoa vaihdosta ja homma lähti pelaamaan samantien. vanha lähetettiin takaisin ja sit odottelemaan. meni taas viikko ja uusikin potta on liian pieni, itseasiassa ei paljoa eroa entiseen muuta kuin tarra mikä ilmoittaa koon. mutta nyt ei sähköpostit enään saa vastauksia. ilmoittavat että tuotteilla on 14 päivän vaihto/palautusoikeus mutta lasketaanko se siitä kun on saanut ekan tuotteen kotiin, vai ensimmäisestä tilauspäivästä vai siitä kun viimeisin tuote on saapunut? sillä se 14 päivää on menny jo 2 päivällä yli ja potta on pöydällä paketissa, odottamassa varmistusta sähköpostiin sillä sivuilla ilmoittavat että kaikista palautuksista sovittava etukäteen. katsotaan miten homma etenee.

ulkomaisista ei ole kokemuksia kuin 2 puljusta. outlaw cycle productsista tilasin dna käsikontrollit. tulivat nopeasti ja olivat mitä mainoksessa sanottiin. dna:n laatu ei vaan päätä huimaa mutta se ei ole jälleenmyyjän syy.

Led Sled Customs ansaitsee täydet 68 tähteä. uteluihin vastataan ja tilaukset räätälöidään asiakkaan toiveiden mukaan. loppukesästä kun tilaa niin omiaan joutui vähänaikaa odottamaan mutta talven ollessa jo päällä homma alkoi taas luistaa. pisteet jakautuu led sled customsin ja led sled eu:n välille 1-3. euroopan jälleenmyyjä, kustoms korner ja Robert Ibenburg tietävät mitä on asiakaspalvelu.

filtteri

itse olen asioinut ainoastaan aras bike&parts:sissa muista ei kokemusta mutta eipä ole paremmasta väliäkään.

sporttivartti

Bikeline(.se) Ruotsin kamaralla toimitti viimeksi viikon sisällä, suht edullista tawaraa.

Nash:ilta en suosittele tilaamaan mitään, nurisin jo eri ketjussa.

Eräs kotimainen suomenruotsalaisessa omistuksessa oleva yritys on todella hidas toimituksissaan.