Uutiset:

Onko tiedossa hyviä bileitä? Linkitä ne kalenteriimme!

Main Menu

Ride on Brother ! (kuvia tien päältä)

Aloittaja Webmaster, 22 kesäkuu 09, 09:41:03

« edellinen - seuraava »

Psycholasse

Don Quijote

Lainaus käyttäjältä: leppala - 11 syyskuu 12, 21:23:57
Foorumille avausposti, vaikka luettu on jo pitkään.
Uus hankinta matkalla kotiinpäin. Hanoissa täältäkin tuttu kaveri, mainitkoon itse itsensä jos kunniaa halajaa.
Suurin osa varmaankin tunnistaa kenen tekemä laite on.

On se kyllä hieno! Onnea uudelle hankinnalle 8)

Ja luulen jopa tunnistavani kuskin.... ;)

"ainoa asia mitä ihminen on oppinut historiasta on se, ettei ihminen ole oppinut mitään historiasta.

SOHVELI-76

Hieno! Kopterista uupuikin ajokuva ja arvailla sai kuinka ahdasta tuossa on. Ei vissin oo.
0405691644

Hemuli

Toi Jussin tekemä sportti on kyllä yksi hienoimmista viime kesäksi valmistuneista fillareista ja työn jälki näytti totuttuun tapaan ensiluokkaiselta. Ei ollu tarvinnut kökköhitsejä kitillä peitellä.

Kuski näyttää jotenkin tutulta, jos on se joksi häntä arvelen niin oli varmaan tyytyväinen ettei kerrankin tarvinnut potkia konetta vartin verran käyntiin ;D.
Sportsters rule - blowing away big twins since 1957

Tuusulan T-Bone

Mä kanssa pelkään tietäväni kuka toi kuski on.

Pyörä on muuten yks niistä hyvin harvoista porstereista, joista oon digannu ajaa. :)
Long John Stroker

flhx

Tuo on kyllä todella komea sportti. En enää muista missä näin livenä ekan kerran mutta meni tovi pähkäillessä fillarin linjoja, sitten kun huomasin rakentajan nimen niin ymmärsin miksi kapine oli niin hieno.Edellistä japanian fillaria pidin nimittäin myös oikein onnistuneena rakennelmana(olikos niin että se oli vielä hepun eka rakennettu fillari).

Tossa on hyvin onnistuttu välttämään se mun mielestä useissa jäykätyissä sporteissa oleva ongelma eli takarungosta tulee yleensä liian pitkän näkönen. Toi runkolinja toimii hienosti.

Ai nii, pitiks kuskia kans arvuutella? Saaks siitä jokun palkinnon? No luulen kans tunnistavani kuskin, vaikka en oo livenä herraa tavannutkaan kuin kerran. Tosin voin olla väärässä. Yleensä olen.
R.I.P. Lohka, WMC 1965 - 2014
R.I.P. Corey, died Oct 4 2017 Sarasota, Florida. Miss you buddy.

JVa

Onnittelut P, hieno sportti on kyllä. Kuulinki jo vähä huhuja et olit tollasen hankkinu ;D

Kuskiasiaan on myös vahva epäily

-Jykä-

leafhill

Tie oli näköjään tehty vuonna 1867, siihen nähden oli kyllä yllättävän hyvässä kunnossa  :D

KK

Lainaus käyttäjältä: Hemuli - 12 syyskuu 12, 08:24:35
Kuski näyttää jotenkin tutulta, jos on se joksi häntä arvelen niin oli varmaan tyytyväinen ettei kerrankin tarvinnut potkia konetta vartin verran käyntiin ;D.

Keu keu, saakelin vääräleuat, ootte vaan kadeellisia kun ette itse saaneet ajaa.  ;D

Ps. perin hyvä cycle ajaa!!
F.U.

Hemuli

BINGO! :D

Arvaa vaan harmittaako, olin matkalla tekemään jarrutestejä muiden muassa just tohon vehkeeseen silloin kun mä sain sen auton liikenneympyrässä eteeni ja matka katkes siihen.
Sportsters rule - blowing away big twins since 1957

filtteri

niin katkesmatka mutta ei varmaan ollu kovin kaukana ettei olis katkennu jalkakakin,sen verran tuhti kinkku oli kuvissa.

Redneck

Olihan kaunis päivä Sunnuntaina. Kävin Wäinölässä jäätelöllä tuossa nurkantakana.

Ensi lauantaina saatan käydä Japsistarojen romppeilla Havishallissa Vantaan koivukylässä  ;D

XLH1000
Niin on jos siltä näyttää.
Triumph 750 Bonneville 1977

F 48

Tällaisella sportilla ajelin elokuussa Amerikan mutkateitä Smoky Mountainsilla Samuelin kanssa. Kuva otettu tiellä US129, Tail of the Dragon, 11 mailia ja 318 mutkaa.

- Mika -

themaukka

Joululomalla oli joutilasta, joten pätkin sekalaisia gopro-matskuja kasaan. Tällasta olisi kyllä joskus mukava tehdä ihan ajan kanssa ja huolella, ja ehkä tota materiaaliakin saisi olla enemmän. Sai tästä itselle ainakin aika kovat ajohalut päälle ja kesän odotus alkakoon. Olkoon seuraava kesä taas edellistäkin hienompi.
Kesämopoilua on Vimeo

Kokkonen

"Täytyy pysyä liikkeellä. Koirat eivät kuse liikkuviin autoihin. Tiedät kyllä mitä tarkoitan"
Tom W