Uutiset:

Onko tiedossa hyviä bileitä? Linkitä ne kalenteriimme!

Main Menu

Poikamme maailmalla - Bastard Tour 2012

Aloittaja Hemuli, 05 elokuu 12, 09:16:49

« edellinen - seuraava »

Hemuli

Mutta runkoa tuosta ei saa maahan mitenkään, putket on kuluneet puoleenväliin ennen sitä. Takarenkaan virkaa toimittavassa tiiliskiviprofiilisessa 240:ssä Shinkossa kaarreominaisuudet on sitä luokkaa että se ei kummoista tönäisyä tarvitse että pito irtoaa.
Sportsters rule - blowing away big twins since 1957

Tuusulan T-Bone

No niinpä näkyy. Mitä tästä opimmekaan? Linttausvaraa pitää olla... ja jonkun verran kusta päässä... ;D

Asiallinen kuva!
Long John Stroker

Jude

Kiitos stoorista hienoine kuvineen !

Tajusin että mähän oon kans käyny tuolla smokey mountainilla -92 ihan eri merkeissä kun kurveja taittaessa.
Ton lipanneen stretsin fillarin edistymistä tullu seurattua JJ:llä, hyvä ettei käyny pahemmin, mut aina voi sattuu ku mennään Amerikan oikeesti.

Lohis

Tämä on ollut todellakin mielenkiintoinen ketju seurattavaksi. Itse olin vaimon kanssa Smoky mountainesilla yhden viikon viime keväänä. Maalis-huhtikuun vaihde oli siitä hyvä aika olla tuolla, että silloin puissa ei ollut vielä lehtiä joten näkymät oli huikeita. Tämä aiheutti sitten sen, että väki ajoi todella hiljaa kun katselivat samalla maisemia. Keväällä ei siis tuon videon kaltainen kanttailu ehkä tule kysymykseen kun juuttuu jatkuvasti jonoon.

Tiet tuolla ovat kyllä mahtavia. Suoraa pätkää ei kertakaikkiaan löydy. Me olimme liikenteessä autolla ja mäkien laskeminen oli yhtä jarrulla seisomista. Tennesseen ja N-Carolinan rajalla parin kilometrin korkeudella tuli joku pariskunta vastaan vanhalla 6-volttisella kuplalla ja väkisin tuli mieleen että mahtaako heiltä löytyä minkäänlaisia jarruja kun alaspäin lähdetään.

Täytyy myöntää, että itsestä ei olisi tuollaiseen menoon, noilla teillä, kuin miten tuossa videossa viiletetään.

Karimix

Kiitokset hienosta matkakertomuksesta, tätä on ollut mukavaa lukea. Me tehtiin kahden viikon road trip USA:ssa 6 vuotta sitten.

SOHVELI-76

Taitaisi olla tilausta järjestetylle (Sportster)safarille?
0405691644